Ik zie alles.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Hé, ik had die lege regel toch echt met onzichtbare pixels gevuld!![]()
Sommigen moet je tegen zichzelf beschermen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:51 schreef k_man het volgende:
Waarom zou een geit geen jurk aanmogen? Discriminatie!
Arbeidsvoorwaarden?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er solliciteren mensen naar een achterwaartse trap in 't kruis.
Precies. Is het nog geen kinderbedtijd?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommigen moet je tegen zichzelf beschermen.
Nee hoor, ik ga zo nog even "the Apprentice" kijken op de BBC. Om 23:00 uuris het kinderbedtijd.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Precies. Is het nog geen kinderbedtijd?
Nou nou... ik maak ook fouten hoor. Vooral heel veel typfouten.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef LXIV het volgende:
Wanneer wyccie online is durf ik al bijna niet meer te posten.
Bang dat ze me aftikt op d/t of als/dan fouten!![]()
Ja, de rest zag ik wel. Ik wist ook wel dat je dat expres deed.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik dacht laat ik maar eens iets compleet fout doen
[..]
Je hoeft natuurlijk nergens naar te kijken.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, weer iets waar ik niet naar hoef te kijken, dus. Mooi.
Ik kan er wel tegen hoor!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef wyccie het volgende:
Nou nou... ik maak ook fouten hoor. Vooral heel veel typfouten.
Maar als/dan vind ik toch wel te ernstig. Evenals d/t. En dan vooral in TTK. PUB of ONZ is geen probleem.
Érg?!? Vind je het erg?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben jij zo erg, wyccie? Daar had ik helemaal geen weet van.
Als jij een heel moeilijk woord goed kan schrijven, krijg jij van mij een stickertje.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen hoor!![]()
Bovendien blijf ik op die manier lekker scherp, juffrouw![]()
Quadragesimoquote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als jij een heel moeilijk woord goed kan schrijven, krijg jij van mij een stickertje.
Hoi.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als jij een heel moeilijk woord goed kan schrijven, krijg jij van mij een stickertje.
Nu ja, als je ( door je aandrang om te corrigeren ) zoveel angst weet in te boezemen bij bepaalde usersquote:
Soms verbaas ik zelfs mezelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |