O, hoe heerlijk zou dat zijn?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
en zonder wallen.
Botoxquote:Op woensdag 12 april 2006 00:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet er niet aan denken. Al was ik toen wel jonger en zonder wallen.
Is ook een idee. Al gaat dat er uiteindelijk voor zorgen dat ik überhaupt geen bed meer heb.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, of wat langer op bed blijven liggen, broer.
Ah. Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben ontzettend dronken, mensen...
Als je er nog een i tussen zet: tuuuuuuuuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 01:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Mag ik hier het woord idoom zeggen ?
Alleen als je erbij vermeldt wat het betekent.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Mag ik hier het woord idoom zeggen ?
Shit maak ik nog een typfout ookquote:Op woensdag 12 april 2006 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je er nog een i tussen zet: tuuuuuuuuurlijk![]()
Nee, idioomquote:Op woensdag 12 april 2006 01:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Idioot.
Dostojevski.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Idioot.
Die heb ik hier liggen ( -én gelezen ).quote:Op woensdag 12 april 2006 01:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dostojevski.
Of is dit niet het literartuur associatie topic
Ik heb hem thuis liggen ( -én gelezen ).quote:Op woensdag 12 april 2006 01:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die heb ik hier liggen ( -én gelezen ).
Goed boek.
Zo, hier hoort volgens allerlei geschreven en ongeschreven regeltjes een slotje opquote:Op woensdag 12 april 2006 00:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo.
Waaraan dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wíl helemaal geen brommer. Ik wil er ook geen betalen. Mijn geld is wel beter te besteden.
En, Paltos? Hier?
Phoe!quote:Op woensdag 12 april 2006 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed dat ik het weet, ik was namelijk net van plan om mijn eerste leugen van vandaag neer te zetten.
Maar denk je dan dat ik al gejokt heb vandaag?
Niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:46 schreef R_ON het volgende:
Die vraag laat ik maar even voor wat het is. Hoe lang heb je eigenlijk gespaard voor die brommer?
Nee.quote:Een aantal maanden?
quote:Op woensdag 12 april 2006 10:47 schreef R_ON het volgende:
Ik stel het erg op prijs als je eerst mijn vragen behandelt, Tha_Erik.
Vreemde gevolgstrekking.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:49 schreef R_ON het volgende:
Dat zou tamelijk onbeschoft zijn, he.
Het langzaampraat-topic, deel 14, dus...quote:Op woensdag 12 april 2006 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Wees dan ook eens voor één keer duidelijk
See what you can do, Do2. Hoi.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het langzaampraat-topic, deel 14, dus....
Ja, de kansen voor R_ON op de Nobelprijs voor de vrede zijn wel verkekenquote:Op woensdag 12 april 2006 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik werd onterecht beschuldigd van het hebben van een brommer én van liegen.
Ik doe ook geen poging.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, de kansen voor R_ON op de Nobelprijs voor de vrede zijn wel verkeken
maar ik had die kans sowieso al niet hoog ingeschat..
Nee, jij wil later.., als je groot bent, rel-user wordenquote:
Wat ben jij toch een naar en vervelend mannetje. Ik zou zo zeggen dat je al genoeg gedaan hebt, zou het niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe groot moet hij dan nog worden?
Jammer dat ik die plaat voor je kop niet weg kan halen, anders had ik het met liefde gedaan, Mister Jazz.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het je niet zint, dan kan je toch ook gewoon weggaan?
Het viel te verwachten; geen idee natuurlijk. Je bent wel erg voorspelbaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat precies is je probleem eigenlijk?
Jij straks ook niet meer DO2.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ron heeft geen vriendjes, Erik.
En dat neemt ie jou nu kwalijk.
Dat klinkt al iets vriendelijker.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe kom je erbij dat ik nu wel vriendjes heb, eigenlijk?
Hoewel ik dat basisschoolgebeuren best aangenaam vond gaat er in mijn ogen toch niks boven het studentenleven. Natuurlijk, je moet werken voor je geld en je moet zelf koken, maar daar krijg ik meer dan genoeg voor terug.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik ook, maar het wordt nooit meer als vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |