abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:14:50 #91
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_37059429
dubbel
Bij tijd en wijle aanwezig...
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:17:16 #92
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_37059498
quote:
Op maandag 17 april 2006 18:18 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Mwah niet direct echt heel dichtbij kan ik me herrineren. Buiten Landgraaf iig.
hoe zit het dan met die parkeerplaats in dat dal bij camping B? In 2002 was dat nog voor personeel ed, maar in 2003 kwamen we er (te laat) achter dat ook bezoekers mochten kamperen daar.

hoe staat het met de voorverkoop? Was iets met kleurcode's ofzo?

Het begint eigenlijk toch een beetje te jeuken, en als ik vrij kan krijgen wil ik er toch wel heen.

Enne, hoe zit het met supermarkten in de buurt? We hebben namelijk heel wat mee te slepen, en eigenlijk willen we ff een winkelwagen scoren
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:58:39 #93
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_37064271
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:09 schreef Siegfried het volgende:
"Er zal nu gezocht worden naar een vervanging voor de vrijgekomen plek in de programmering op Pinkstermaandag. De programmacommissie moet nu weer aan de slag en nog twee namen contracteren voor Pinkpop 2006."

Neen dus
Gewoon 2 namen.
verkeerd onthouden dus.
Life is easy with your eyes closed
pi_37069762
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 16:27 schreef maniack28 het volgende:

[..]

terecht, Anouk is een van Nederlandse grootste artiesten, die ga je niet op een kuttijdstip laten spelen....
Anouk komt elk jaar, daar wordt ik zo'n beetje gek van.
Voor haar 10 andere!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_37071774
Het valt me mee dat Kane niet geboekt is .

Maar de campings gaan dus pas zaterdagochtend open? Miss dat ik dan gewoon maar vroeg kom met de trein, ipv de dag ervoor.
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:38:22 #96
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_37074198
campings gaan altijd pas zaterdag open toch Is nooit anders geweest meen ik
pi_37076753
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef koenimex het volgende:
Niet te hard roepen
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:45:02 #98
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_37076789
hallo lieve menseeh....
pi_37086648
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:44 schreef Apfel het volgende:

quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef koenimex het volgende:

Niet te hard roepen

ssttt alsjeblieft....
laten we ook hopen dat Di-rect lekker thuis blijft!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 19 april 2006 @ 08:40:37 #100
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_37086766
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:17 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

hoe zit het dan met die parkeerplaats in dat dal bij camping B? In 2002 was dat nog voor personeel ed, maar in 2003 kwamen we er (te laat) achter dat ook bezoekers mochten kamperen daar.

Het begint eigenlijk toch een beetje te jeuken, en als ik vrij kan krijgen wil ik er toch wel heen.

Enne, hoe zit het met supermarkten in de buurt? We hebben namelijk heel wat mee te slepen, en eigenlijk willen we ff een winkelwagen scoren
Zal vanmiddag ff beantwoorden
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_37087024
Ik kom zelf uit Landgraaf en de vanaf de dichtsbijzijnde parkeerplaats moet je rekening houden op 5-10 minuutjes lopen, dit kan ook meer zijn afhankelijk van waar je staat. Ik zou daarom ook eerst tent meenemen en later de rest van de spullen halen.

Ik heb het geluk dichterbij te kunnen parkeren omdat bewoners van de wijk tegenover het terrein (waaronder mijn ouders) parkeerkaarten krijgen zodat alleen bewoners + eventueel bezoek in de wijk kan parkeren Ik loop dus maar 2 minuten

Echter verder is er parkeerplek zat in en om Landgraaf dit staat ook aangegeven met borden zodra je van diverse richtingen Landgraaf nadert.
  woensdag 19 april 2006 @ 09:55:31 #102
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_37088036
Is t vanuit het treinstation trouwens ook een beetje te lopen? Ik heb niet veel zin om mijn auto mee te slepen..

En de campings gaan inderdaad zaterdag pas open. Officieel om 12 uur, maar volgens enkele ervaringsdeskundigen gaan ze toch meestal al rond een uur of 9 's morgens open omdat er dan al een flinke rij staat.. Wij gaan dan ook gewoon vrijdagavond al voor camping A hangen en een beetje de nacht door ouwehoeren met onze lotgenoten.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_37088177
quote:
Op woensdag 19 april 2006 09:55 schreef MutedFaith het volgende:
Is t vanuit het treinstation trouwens ook een beetje te lopen? Ik heb niet veel zin om mijn auto mee te slepen..

En de campings gaan inderdaad zaterdag pas open. Officieel om 12 uur, maar volgens enkele ervaringsdeskundigen gaan ze toch meestal al rond een uur of 9 's morgens open omdat er dan al een flinke rij staat.. Wij gaan dan ook gewoon vrijdagavond al voor camping A hangen en een beetje de nacht door ouwehoeren met onze lotgenoten.
dr gaan pendelbussen vanaf t station... maar t is redelijk dichtbij om te lopen. Echter met al je spullen...
En waarom al die commotie over de opening van die campings? Die gaan al jaren op zaterdag open

Er is ook een camping net buiten Landgraaf, dus buiten het festival terrein (de waterput o.i.d.) iemand daar ervaringen mee?
pi_37088953
De festivalcamping is veel gezelliger dan die gare campings in Landgraaf.

Er rijden inderdaad pendelbussen maar deze afstand is ook wel te lopen, ik schat 15-20 minuten..

Ik meen dat afgelopen jaar de camping zelfs al om 8 uur open ging, toen was het ook erg druk. Ik was een van de vele die vrijdagavond rond 23.00 al voor camping A (op de rotonde) lag net zoals dit jaar weer ga doen. Zijn er fokkers die dit ook van plan zijn?
pi_37090732
Was het vorig jaar een flop? (hangt me vaagjes een nieuws bericht ofzo bij)
Wat is de verwachting voor dit jaar?
pi_37091031
Niet echt een flop alleen de verkoop viel heel erg tegen maar dat werd al verwacht gezien het programma van vorig jaar. Op het terrein en de camping was de sfeer super

De verwachtingen voor dit jaar zijn goed met de verkoop. De sfeer zal sowieso wel goed zijn
pi_37092800
quote:
Op woensdag 19 april 2006 10:33 schreef Dafar het volgende:

Er rijden inderdaad pendelbussen maar deze afstand is ook wel te lopen, ik schat 15-20 minuten..

Ik meen dat afgelopen jaar de camping zelfs al om 8 uur open ging, toen was het ook erg druk. Ik was een van de vele die vrijdagavond rond 23.00 al voor camping A (op de rotonde) lag net zoals dit jaar weer ga doen. Zijn er fokkers die dit ook van plan zijn?
Maar wat weet je van die gare campings?
bereikbaarheid, sfeer, nachtrust ( ), etc.
(ik ga er niet heen hoor, voor de duidelijkheid, ik win wat info in).
pi_37093914
Campings in landgraaf:
-De Bousberg www.debousberg.nl (site werkt niet)
-De Watertoren www.campingdewatertoren.nl/
-Hoeve Dörenberg

Ik heb even op internet gekeken, dit zijn vrij rustige campings met zeker de minimale faciliteiten die je als campingganger nodig hebt

Afstand tot pinkpopterrein:
De Bousberg: 3.5km
De Watertoren: 8km
Hoeve Dörenberg: 5.9km

Voor reistijden over de lokale bussen: www.hermes.nl
Op 2e pinksterdag (maandag) rijden de bussen op het zondagschema. Ik kon niet vinden welke uitzonderingen er zijn voor pinkpop. Wel is het zeker dat er diverse pendelbussen van het terrein naar Landgraaf CS gaan..
  woensdag 19 april 2006 @ 16:02:04 #109
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_37097871
quote:
Op woensdag 19 april 2006 10:33 schreef Dafar het volgende:

ja, ik!

Al denk ik dat we 2300 niet halen.. We zijn van plan de laatste trein vanuit Schinnen te nemen en dan rustig naar de camping te lopen..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_37098485
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:02 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

ja, ik!

Al denk ik dat we 2300 niet halen.. We zijn van plan de laatste trein vanuit Schinnen te nemen en dan rustig naar de camping te lopen..
Nice, dan treffen we elkaar daar maybe wel ergens, mini-meet nog meer fokkers?
pi_37102663
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:44 schreef Dafar het volgende:
Campings in landgraaf:
-De Bousberg www.debousberg.nl (site werkt niet)
-De Watertoren www.campingdewatertoren.nl/
-Hoeve Dörenberg

Ik heb even op internet gekeken, dit zijn vrij rustige campings met zeker de minimale faciliteiten die je als campingganger nodig hebt

Afstand tot pinkpopterrein:
De Bousberg: 3.5km
De Watertoren: 8km
Hoeve Dörenberg: 5.9km

Voor reistijden over de lokale bussen: www.hermes.nl
Op 2e pinksterdag (maandag) rijden de bussen op het zondagschema. Ik kon niet vinden welke uitzonderingen er zijn voor pinkpop. Wel is het zeker dat er diverse pendelbussen van het terrein naar Landgraaf CS gaan..
Bedenk dat Heerlen en Kerkrade grenst aan het gedeelte van Landgraaf waar Pinkpop is. Je kunt dus ook in die gemeentes kijken. Die campings die jij noemt liggen aan de andere kant van de plaats. Rimburg zelfs aan de Duitse grens en is alleen per tank bereikbaar.
  woensdag 19 april 2006 @ 18:30:15 #112
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_37102701
quote:
Op woensdag 19 april 2006 08:40 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Zal vanmiddag ff beantwoorden
nou?
pi_37106398
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Bedenk dat Heerlen en Kerkrade grenst aan het gedeelte van Landgraaf waar Pinkpop is. Je kunt dus ook in die gemeentes kijken. Die campings die jij noemt liggen aan de andere kant van de plaats. Rimburg zelfs aan de Duitse grens en is alleen per tank bereikbaar.
maargoed Heerlen of Kerkrade kan ook. Je zult waarschijnlijk op dezelfde afstanden uitkomen als de genoemde 3. En sowieso als je een weekendkaart hebt is het relaxter om op de festivalcamping te verblijven.
pi_37107073
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Nou heeft er ooit iemand gebruik van gemaakt?? Hoe is de sfeer op zo'n camping?
Ik ben ooit bij een concert lang geleden op het pinkpop terrein (band niet nader te noemen, want nu spijt ) daarna naar de waterput geweest. Dat zal vol concert gasten en was best gezellig. En er reden busjes van de camping af en aan....
Maar idd op het festivalterrein is leuker, maar een kennis wil vw omstandigheden misschien naar zo'n camping...
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 19 april 2006 @ 22:49:08 #115
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_37112008
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

nou?
uit eten geweest. Ik gaat er ff een blik op werpen
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 19 april 2006 @ 23:42:44 #116
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_37114144
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:17 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

daarachter was Camping C en dat was toendertijd voor personeel idd. De parkeerplaats bij B is mij nooit opgevallen en ga er ook niet vanuit dat deze daar te vinden zal zijn dit jaar.

Als je naar het postkantoor gaat kunnen de baliemedewerkers zien of er nog minder adn 500 kaarten zijn etc. Zo ja, dan komt het in het rood te staan. Voorlopig kunnen ze nog wel ff door

Heel Landgraaf is ingesteld op Pinkpop het is maar een dorpje van niets en de Aldi en anderen die hebben dus al hunnen karren etc weggehaald. Althans afgelopen ehm 6 jaar. Maar goed wie niet waagt die niet wint uiteraard
  donderdag 20 april 2006 @ 07:17:20 #117
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_37117713
kreeg een mailtje terug van de organisatie, onderaan camping B is inderdaad een parkeerplaats (
a 10 euro), maar er stond bij: als deze wordt gebruikt. Oftewel, ze zullen wel eerst de andere gebruiken
pi_37119902
Een tip voor mensen die met de auto komen, probeer te parkeren bij de flats genaamd "achter de winkel" (naast bouwterrein nieuwbouwwijk) of op de markt in schaesberg. Dit is enkele minuten lopen alleen weet ik niet of de markt beschikbaar is.

Voorgaande jaren parkeerde wel iedereen in de berm bij de flats, ik denk dat ze dat dit jaar gewoon gedogen....
pi_37120075
The Cure heeft ook afgezegd.
pi_37121274
Die waren niet eens bevestigd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')