hoe zit het dan met die parkeerplaats in dat dal bij camping B? In 2002 was dat nog voor personeel ed, maar in 2003 kwamen we er (te laat) achter dat ook bezoekers mochten kamperen daar.quote:Op maandag 17 april 2006 18:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah niet direct echt heel dichtbij kan ik me herrineren. Buiten Landgraaf iig.
verkeerd onthouden dus.quote:Op maandag 17 april 2006 23:09 schreef Siegfried het volgende:
"Er zal nu gezocht worden naar een vervanging voor de vrijgekomen plek in de programmering op Pinkstermaandag. De programmacommissie moet nu weer aan de slag en nog twee namen contracteren voor Pinkpop 2006."
Neen dus
Gewoon 2 namen.
Anouk komt elk jaar, daar wordt ik zo'n beetje gek van.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
terecht, Anouk is een van Nederlandse grootste artiesten, die ga je niet op een kuttijdstip laten spelen....
Niet te hard roepenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef koenimex het volgende:
Het valt me mee dat Kane niet geboekt is.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:44 schreef Apfel het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef koenimex het volgende:
Het valt me mee dat Kane niet geboekt is .
Niet te hard roepen![]()
Zal vanmiddag ff beantwoordenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:17 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hoe zit het dan met die parkeerplaats in dat dal bij camping B? In 2002 was dat nog voor personeel ed, maar in 2003 kwamen we er (te laat) achter dat ook bezoekers mochten kamperen daar.
hoe staat het met de voorverkoop? Was iets met kleurcode's ofzo?
Het begint eigenlijk toch een beetje te jeuken, en als ik vrij kan krijgen wil ik er toch wel heen.
Enne, hoe zit het met supermarkten in de buurt? We hebben namelijk heel wat mee te slepen, en eigenlijk willen we ff een winkelwagen scoren![]()
dr gaan pendelbussen vanaf t station... maar t is redelijk dichtbij om te lopen. Echter met al je spullen...quote:Op woensdag 19 april 2006 09:55 schreef MutedFaith het volgende:
Is t vanuit het treinstation trouwens ook een beetje te lopen? Ik heb niet veel zin om mijn auto mee te slepen..
En de campings gaan inderdaad zaterdag pas open. Officieel om 12 uur, maar volgens enkele ervaringsdeskundigen gaan ze toch meestal al rond een uur of 9 's morgens open omdat er dan al een flinke rij staat.. Wij gaan dan ook gewoon vrijdagavond al voor camping A hangen en een beetje de nacht door ouwehoeren met onze lotgenoten.
Maar wat weet je van die gare campings?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:33 schreef Dafar het volgende:
De festivalcamping is veel gezelliger dan die gare campings in Landgraaf.
Er rijden inderdaad pendelbussen maar deze afstand is ook wel te lopen, ik schat 15-20 minuten..
Ik meen dat afgelopen jaar de camping zelfs al om 8 uur open ging, toen was het ook erg druk. Ik was een van de vele die vrijdagavond rond 23.00 al voor camping A (op de rotonde) lag net zoals dit jaar weer ga doen. Zijn er fokkers die dit ook van plan zijn?
ja, ik!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:33 schreef Dafar het volgende:
De festivalcamping is veel gezelliger dan die gare campings in Landgraaf.
Er rijden inderdaad pendelbussen maar deze afstand is ook wel te lopen, ik schat 15-20 minuten..
Ik meen dat afgelopen jaar de camping zelfs al om 8 uur open ging, toen was het ook erg druk. Ik was een van de vele die vrijdagavond rond 23.00 al voor camping A (op de rotonde) lag net zoals dit jaar weer ga doen. Zijn er fokkers die dit ook van plan zijn?
Nice, dan treffen we elkaar daar maybe wel ergens, mini-meetquote:Op woensdag 19 april 2006 16:02 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
ja, ik!
Al denk ik dat we 2300 niet halen.. We zijn van plan de laatste trein vanuit Schinnen te nemen en dan rustig naar de camping te lopen..
Bedenk dat Heerlen en Kerkrade grenst aan het gedeelte van Landgraaf waar Pinkpop is. Je kunt dus ook in die gemeentes kijken. Die campings die jij noemt liggen aan de andere kant van de plaats. Rimburg zelfs aan de Duitse grens en is alleen per tank bereikbaar.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:44 schreef Dafar het volgende:
Campings in landgraaf:
-De Bousberg www.debousberg.nl (site werkt niet)
-De Watertoren www.campingdewatertoren.nl/
-Hoeve Dörenberg
Ik heb even op internet gekeken, dit zijn vrij rustige campings met zeker de minimale faciliteiten die je als campingganger nodig hebt
Afstand tot pinkpopterrein:
De Bousberg: 3.5km
De Watertoren: 8km
Hoeve Dörenberg: 5.9km
Voor reistijden over de lokale bussen: www.hermes.nl
Op 2e pinksterdag (maandag) rijden de bussen op het zondagschema. Ik kon niet vinden welke uitzonderingen er zijn voor pinkpop. Wel is het zeker dat er diverse pendelbussen van het terrein naar Landgraaf CS gaan..
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Bedenk dat Heerlen en Kerkrade grenst aan het gedeelte van Landgraaf waar Pinkpop is. Je kunt dus ook in die gemeentes kijken. Die campings die jij noemt liggen aan de andere kant van de plaats. Rimburg zelfs aan de Duitse grens en is alleen per tank bereikbaar.
Nou heeft er ooit iemand gebruik van gemaakt?? Hoe is de sfeer op zo'n camping?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Bedenk dat Heerlen en Kerkrade grenst aan het gedeelte van Landgraaf waar Pinkpop is. Je kunt dus ook in die gemeentes kijken. Die campings die jij noemt liggen aan de andere kant van de plaats. Rimburg zelfs aan de Duitse grens en is alleen per tank bereikbaar.
uit eten geweest. Ik gaat er ff een blik op werpenquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:17 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hoe zit het dan met die parkeerplaats in dat dal bij camping B? In 2002 was dat nog voor personeel ed, maar in 2003 kwamen we er (te laat) achter dat ook bezoekers mochten kamperen daar.
daarachter was Camping C en dat was toendertijd voor personeel idd. De parkeerplaats bij B is mij nooit opgevallen en ga er ook niet vanuit dat deze daar te vinden zal zijn dit jaar.
hoe staat het met de voorverkoop? Was iets met kleurcode's ofzo?
Als je naar het postkantoor gaat kunnen de baliemedewerkers zien of er nog minder adn 500 kaarten zijn etc. Zo ja, dan komt het in het rood te staan. Voorlopig kunnen ze nog wel ff door
Het begint eigenlijk toch een beetje te jeuken, en als ik vrij kan krijgen wil ik er toch wel heen.
Enne, hoe zit het met supermarkten in de buurt? We hebben namelijk heel wat mee te slepen, en eigenlijk willen we ff een winkelwagen scoren
Heel Landgraaf is ingesteld op Pinkpop het is maar een dorpje van niets en de Aldi en anderen die hebben dus al hunnen karren etc weggehaald. Althans afgelopen ehm 6 jaar. Maar goed wie niet waagt die niet wint uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |