Heb er nu al zin in, St. Louis Rams - Pittsburgh Steelers denk ik, strijd tussen QB Kurt Warner en RB Jerome Bettis.
En Maandag ATV nemen lijkt me ook wel een goed plan.
[Dit bericht is gewijzigd door DonorHoofd op 10-12-2001 00:25]
quote:Voor Rugby kijk je maar op de BBC.
Op maandag 10 december 2001 14:24 schreef Sohobo het volgende:
Belachelijk dat ze een kneuzensport als american football wel uitzenden maar totaal geen aandacht aan rugby schenken. Maar ja, het zal wel weer zoeen veronica rage zijn niet dan?
Ving ook nog ergens een gerucht op dat V8 en C+ de NFL-Play-offs uit zullen zenden.
C+ zend ieder seizoen de play-offs uit.
Maar, play-offs zonder Tennessee zijn eigenlijk geen play-offs
quote:Titans kunnen op zeker de PO vergeten.
Op woensdag 12 december 2001 10:31 schreef DjMark het volgende:C+ zend ieder seizoen de play-offs uit.
Maar, play-offs zonder Tennessee zijn eigenlijk geen play-offs
Gelukkig doen Pittsburgh, Chicago en San Fransisco het ook erg goed. En Green Bay staat weer in de play-offs. Een makkie zal het gelukkig toch zeker niet worden voor de Rams dit jaar. New England kan nog een leuke outsider worden, want ze wonnen hun 5e wedstrijd op rij dit weekend en hebben hun play-off ticket al binnen.
Ben benieuwd, nog 1,5 maand wachten...
Ja ik weet het dromen zijn bedrog.
Volgend weekend de laatste competitieronde voor de playoffs.
Worden het de Jets of de Seahawks die de laatste PO-spot pakken?
quote:Een bye is niet altijd een voordeel. Zekers als teams in vorm zijn kan die vrije week wel een nadelige gevolgen hebben. Nou ja, we zullen zien...
Op dinsdag 01 januari 2002 01:46 schreef DonorHoofd het volgende:
Rams in Supervorm voor de Play-offs,de Superbowl wacht voor Kurt en zijn mannen, first round bye in de PO
SF 49ers gingen onderuit in Dalles en zullen al in de 1e ronde aan de bak moeten in de PO.
Ook zeer zeer zeer verrassende nederlaag van de Steelers in OT tegen de Bengals,maar dat maakt geen ruk uit want ze eindigen toch bovenaan in de AFC-divisionVolgend weekend de laatste competitieronde voor de playoffs.
Worden het de Jets of de Seahawks die de laatste PO-spot pakken?
en Kurt Warner wordt MVP
De Seattle Seahawks werden de dupe van de overwinningen van de Ravens en de Jets en grepen naast de PO.
De Jets wonnen in de laatste minuut van de Oakland Raiders en mogen dit weekend het weer proberen tegen de Raiders.
Wild Card Weekend
Saturday, January 12
NFC -- Tampa Bay Buccaneers at Philadelphia Eagles
AFC -- N.Y. Jets at Oakland Raiders
Sunday, January 13
NFC -- San Francisco '49ers at Green Bay Packers
AFC -- Baltimore Ravens at Miami Dolphins
Klote dat de 49ers uit moeten naar Green Bay,dat zal zeer moeilijk worden voor QB Jeff Garcia en zijn mannen.
Divisional Playoffs
Saturday, January 19 & Sunday, January 20
AFC -- N.Y. Jets, Baltimore or Miami at Pittsburgh
AFC -- Baltimore, Miami or Oakland at New England
NFC -- Tampa Bay, San Francisco or Green Bay at St. Louis
NFC -- San Francisco, Green Bay or Philadelphia at Chicago
toch wordt het eens tijd dat 1 of andere zender in NL zich op American Football gaat richten. Ik snap echt niet dat we elke week bij studio sport naar 1 of andere kansloze schaats wereldbeker moeten kijken. Dat is toch alleen maar leuk tijdens de OS. Ik denk dat er best wel veel mensen interesse hebben in American Football, maar dan moet het wel fatsoenlijk gebracht worden. Wat Veronica heeft geprobeerd was ook een ronduit slecht progamma. Misschien moeten ze maar eens een keer ESPN 1 en 2 op de kabel gaan aanbieden in Nederland. Dan is ieder weekend voor mij in de herfst thuis zitten op de bank en genieten van College Football (wat eigenlijk leuker is dan de NFL!!) op zaterdag en op zondag mooi NFL en maandag nacht...monday night football. Maarja het zal zover wel nooit komen in Nederland en moeten we al lang blij zijn dat ze de super bowl gaan uitzenden.
quote:Fox heeft het 2 seizoenen geleden een heel seizoen lang geprobeerd om NL gek te krijgen voor het NFL-football,iedere Zondag kregen we vanaf 22:15 een live game uit de NFL te zien,maar ja te weinig kijkers zorgde ervoor dat we het volgende seizoen het moesten doen met een uur durende samenvatting van een wedstrijd van de week ervoor,oke beter iets dan niets,alleen toen werd Fox overgenomen en was het midden in het seizoen gebeurd met het AF bij Fox,gelukkig ben ik in het bezit van C+ en kon ik nog altijd genieten van de Monday-night game en had de NOS het lef om de SB uit te zenden dus hoorde je mij nog niet klagen.
Op woensdag 09 januari 2002 11:45 schreef Pistol_Pete het volgende:
toch wordt het eens tijd dat 1 of andere zender in NL zich op American Football gaat richten. Ik snap echt niet dat we elke week bij studio sport naar 1 of andere kansloze schaats wereldbeker moeten kijken. Dat is toch alleen maar leuk tijdens de OS. Ik denk dat er best wel veel mensen interesse hebben in American Football, maar dan moet het wel fatsoenlijk gebracht worden. Wat Veronica heeft geprobeerd was ook een ronduit slecht progamma. Misschien moeten ze maar eens een keer ESPN 1 en 2 op de kabel gaan aanbieden in Nederland. Dan is ieder weekend voor mij in de herfst thuis zitten op de bank en genieten van College Football (wat eigenlijk leuker is dan de NFL!!) op zaterdag en op zondag mooi NFL en maandag nacht...monday night football. Maarja het zal zover wel nooit komen in Nederland en moeten we al lang blij zijn dat ze de super bowl gaan uitzenden.
quote:Weet iemand misschien een cafe (American Sports Cafe of zoiets) die AF uitzendt in de buurt van Rotterdam. Of zouden deze cafe's helemaal niet bestaan in NL?
Op zondag 13 januari 2002 00:19 schreef DonorHoofd het volgende:[..]
Dus is er maar 1 oplossing: koop een schotel met minimaal een diameter van 3 meter en richt dat ding op de States,zie je minimaal 4 games ieder weekend helemaal live
quote:Volgens mij zijn die er niet in Nederland, zelfs al zou The American Dreamcafé het uit willen zenden dan zullen ze het waarschijnlijk niet mogen vanwege de sluitingstijden denk ik...
Op zondag 13 januari 2002 18:20 schreef kavorka het volgende:[..]
Weet iemand misschien een cafe (American Sports Cafe of zoiets) die AF uitzendt in de buurt van Rotterdam. Of zouden deze cafe's helemaal niet bestaan in NL?
In Antwerpen schijnt er wel een sportcafé te zijn die NFL uitzendt, maar das wel effe rijden...
quote:Das jammer, dan is er nog maar een oplossing; alle NFL-fokkers bijelkaar en dan kopen we maar zo grote schotel
Op zondag 13 januari 2002 22:25 schreef PokerFace het volgende:[..]
Volgens mij zijn die er niet in Nederland, zelfs al zou The American Dreamcafé het uit willen zenden dan zullen ze het waarschijnlijk niet mogen vanwege de sluitingstijden denk ik...
In Antwerpen schijnt er wel een sportcafé te zijn die NFL uitzendt, maar das wel effe rijden...
Saturday, Jan. 19
Philadelphia at Chicago
Oakland at New England
Sunday, Jan. 20
Baltimore at Pittsburgh
Green Bay at St. Louis
Zal me benieuwen of de arm van Warner warm genoeg is na een weekje rust om de Packers te verslaan.
quote:Zal me benieuwen of de stem van Warner sterk genoeg is om plays te roepen boven het publiek uit...
Op vrijdag 18 januari 2002 23:45 schreef DonorHoofd het volgende:Zal me benieuwen of de arm van Warner warm genoeg is na een weekje rust om de Packers te verslaan.
quote:Ja hij mocht een week niet praten en zijn stem schijnt nog niet helemaal in orde te zijn maar het moet maar,wel een voordeeltje dat Kurt thuisspeelt anders kon die wel op zoek gaan naar een megafoon tijdens de huddle om zich nog enigzins verstaanbaar te maken voor zijn teamgenoten.
Op vrijdag 18 januari 2002 23:51 schreef PokerFace het volgende:[..]
Zal me benieuwen of de stem van Warner sterk genoeg is om plays te roepen boven het publiek uit...
quote:Lees net dat het genezen schijnt te zijn... Jammer leek me wel een leuk gezicht, bij elke tactiekwijziging even snel die megafoon halen...
Op zaterdag 19 januari 2002 00:04 schreef DonorHoofd het volgende:[..]
Ja hij mocht een week niet praten en zijn stem schijnt nog niet helemaal in orde te zijn maar het moet maar,wel een voordeeltje dat Kurt thuisspeelt anders kon die wel op zoek gaan naar een megafoon tijdens de huddle om zich nog enigzins verstaanbaar te maken voor zijn teamgenoten.
quote:Brett had zeker een goeie dag
Op maandag 21 januari 2002 12:18 schreef Almighty het volgende:
Rams verslaan de Packers met 45-17, met name door de 6(!) intercepties waarvan er 3 tot een touchdown leidden. Zal een lekker avondje zijn geweest voor Favre
Yesss geen Jack Van Gelder maar mannen met verstand van het spelletje.
En in de andere Conference Championship game staan de St. Louis Rams op dit moment na 2 kwarten ook vrij verassend achter tegen de Philadelphia Eagles met 17-13
Tijd voor Warner om es ff wat TD-passes af te leveren in de 2e helft.
Twas retespannend maar Kurdieboy gaat voor de 2e keer strijden in de SB na een 29-24 ovrwinning op de Eagles.
AS Zondagnacht St.Louis Rams vs New England Patriots
quote:Pfff heb je ff tijd??
Op maandag 28 januari 2002 10:07 schreef Coelho het volgende:
Weet iemand een link naar de spelregels? Niet zo zeer de kleine details, maar meer in grote lijnen? Ik weet het wel ongeveer, maar zou graag als voorbereiding op de SuperBowl iets beter de regels kennen...
kijkt u eens
En deze voor de regels http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=10102
[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 28-01-2002 10:41]
Weet iemand trouwens of het spelen op turf ook nog voordelen oplevert voor 1 van de teams?
quote:Het Foxboro Stadium van de Patriots heeft echt gras, en de aanval van de Rams zal niet voor niks 'The greatest show on turf' genoemd worden...
Op dinsdag 29 januari 2002 14:09 schreef Magicfrankie het volgende:
Weet iemand trouwens of het spelen op turf ook nog voordelen oplevert voor 1 van de teams?
38-24 voor de Rams
edit:
Update:De Super Bowl, het grootste eendaagse sportevenement ter wereld, wordt ook dit jaar weer live uitgezonden op de NOS. De 36e eindstrijd om de Vince Lombardi Trophy is zondag 3 februari vanaf 23:45 rechtstreeks te bewonderen op Nederland 2. Het commentaar wordt verzorgd door Hubert Bedford (play-by-play) en Ronald Buys (color commentator).
NFL.com:
6:20 pm ET = 00:20 NL tijd begint het
[Dit bericht is gewijzigd door kavorka op 30-01-2002 17:28]
quote:En dan moet het volkslied nog gezongen worden en nog meer van die ongein dus zo om Half Een verwacht ik wel de Kick-Off
Op woensdag 30 januari 2002 17:23 schreef kavorka het volgende:
Weet iemand hoe laat de NOS begint met uitzenden? Hoorde iets van dat de wedstrijd al om 23:00 NL tijd begint..NFL.com:
6:20 pm ET = 00:20 NL tijd begint het
quote:Schitterend om te zien hoe die amerikanen de spanning opbouwen.
Op woensdag 30 januari 2002 17:39 schreef CAZZO het volgende:[..]
En dan moet het volkslied nog gezongen worden en nog meer van die ongein dus zo om Half Een verwacht ik wel de Kick-Off
Boston Pops, Paul McCartney, Credence Clearwater Revival in the pre-game show..
Mariah Carey zingt het volkslied..
Mary J. Blige, Marc Anthony en de Boston Pops zingen "America the Beautiful"
U2 in de Half-Time show
quote:Nou ik mag hopen dat het voorprogramma niet zolang duurt als bij de Worldseries want dat sloeg echt alles,toen werden nog alle gesneuvelde brandweer en politiemannen herdacht en voordat de wedstrijd begon waren we al driekwartier verder.
Op woensdag 30 januari 2002 18:31 schreef kavorka het volgende:[..]
Schitterend om te zien hoe die amerikanen de spanning opbouwen.
U2 in de Half-Time show
quote:Daar heb ik absoluut geen problemen mee, het is de hele show waar je naar kijkt, niet alleen het spel maar alles eromheen.
Op donderdag 31 januari 2002 00:15 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Nou ik mag hopen dat het voorprogramma niet zolang duurt als bij de Worldseries want dat sloeg echt alles,toen werden nog alle gesneuvelde brandweer en politiemannen herdacht en voordat de wedstrijd begon waren we al driekwartier verder.
En een voordeel van de NOS is dat je niet bij iedere time-out of veldwissel doodgegooid gaat worden met al die teringreclameblokken zoals bij C+
* slakkie gaat zeker live kijken ookal slaap ik 1 uurtje voordat ik moet werken
quote:Het gaat mij toch echt om de wedstrijd ,als ik show wil zien ga ik wel naar het circus-theather in Scheveningen.
Op zaterdag 02 februari 2002 15:58 schreef slakkie het volgende:[..]
Daar heb ik absoluut geen problemen mee, het is de hele show waar je naar kijkt, niet alleen het spel maar alles eromheen.
* slakkie gaat zeker live kijken ookal slaap ik 1 uurtje voordat ik moet werken
Hup Rams
quote:Same here!
Op zondag 03 februari 2002 14:15 schreef Breuls het volgende:
* Breuls kijkt 't live
Beugels en chips enzo paraat
Go Defense!
quote:Budweiser, Brownies & HotDogs
Op zondag 03 februari 2002 16:05 schreef kavorka het volgende:
uiteraard live kijken met chips, shoarma en bier erbij!Go Defense!
id-tje voor een nieuwe draad: Wat eet en drink je tijdens sportwedstrijden?
Rare vraag, maar dat schijnt het duurste reclameblok te zijn (samen met de World Series finale waarschijnlijk), en dan maken ze specifiek daarvoor de duurste spotjes, schijnt. Die zijn vaak wel grappig om te zien, zoals die Budweiser kikkers.
quote:Ik meen me te herinneren dat ze vorig jaar dan ff 'terug naar de studio' gingen.
Op zondag 03 februari 2002 17:51 schreef motown het volgende:
Weet iemand hier misschien trouwens of ze die Amerikaanse reclameblokken ook gaan uitzenden in Nederland?Rare vraag, maar dat schijnt het duurste reclameblok te zijn (samen met de World Series finale waarschijnlijk), en dan maken ze specifiek daarvoor de duurste spotjes, schijnt. Die zijn vaak wel grappig om te zien, zoals die Budweiser kikkers.
quote:Nee, wij gaan gewoon kijken naar overleggende coaches e.d.
Op zondag 03 februari 2002 17:51 schreef motown het volgende:
Weet iemand hier misschien trouwens of ze die Amerikaanse reclameblokken ook gaan uitzenden in Nederland?Rare vraag, maar dat schijnt het duurste reclameblok te zijn (samen met de World Series finale waarschijnlijk), en dan maken ze specifiek daarvoor de duurste spotjes, schijnt. Die zijn vaak wel grappig om te zien, zoals die Budweiser kikkers.
Het lijkt me toch echt dat deze reclameblokken flink duurder zijn dan die van de World Series... Al is het alleen maar omdat de finale van de World Series over meerdere wedstrijden gaat --> minder spanning --> minder kijkers...
quote:NOS zal idd zeker niet die Amerikaanse reclame gaan uitzenden.
Op zondag 03 februari 2002 20:01 schreef Magicfrankie het volgende:[..]
Ik meen me te herinneren dat ze vorig jaar dan ff 'terug naar de studio' gingen.
Anders zou de NOS denk ik in overtreding zijn. Op de publieke netten mag imo alleen de Ster reclame uitzenden.
quote:Kom op inzetten kan nog steeds
Op dinsdag 29 januari 2002 00:17 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Waag ook een gokje op de eindstand van de SuperBowl
http://www16.brinkster.com/jahappey/Voorspelling.asp
quote:Dito!
Op zondag 03 februari 2002 14:15 schreef Breuls het volgende:
* Breuls kijkt 't live
Beugels en chips enzo paraat
quote:Kick-Off om 00:33
Op zondag 03 februari 2002 22:42 schreef Almighty het volgende:
Van mij mag het nu al beginnen hoor
quote:Dan pas ?
Op zondag 03 februari 2002 23:25 schreef DonorHoofd het volgende:[..]
Kick-Off om 00:33
quote:nou euh dit:
Op zondag 03 februari 2002 23:27 schreef bossie het volgende:[..]
Dan pas ?
Wat gebeurt er dan in die 40 minuten daarvoor
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 18:31 schreef kavorka het volgende:Schitterend om te zien hoe die amerikanen de spanning opbouwen.
U2 in de Half-Time show
(Zal wel zappen worden tussen NBA basketball en Superbowl)
new england ;'( stellete huilers!!!!!!!!!
quote:Hey Bunzing ook in het land.
Op maandag 04 februari 2002 00:14 schreef Bunzing het volgende:
eddie zegt its partykicking time de rams zijn zwaar van favorietenstein!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
new england ;'( stellete huilers!!!!!!!!!
quote:das niet te hopen want daar is mijn voorraad Breezers niet op berekend
Op maandag 04 februari 2002 00:56 schreef Bunzing het volgende:
Dit wordt een overtime
quote:Een TD van Kurt?
Op maandag 04 februari 2002 00:54 schreef SpankSpankeronie het volgende:
0-0 is niet spannend
tis toch wachten op de eerste TD van ons Kurt
quote:Oke TD-pass jij je zin,
Op maandag 04 februari 2002 01:01 schreef static het volgende:[..]
Een TD van Kurt?
quote:Nee tuurlijk niet,Jack is allang naar huis
Op maandag 04 februari 2002 01:17 schreef static het volgende:
Schakelen ze in Nederland tijdens de onderbrekingen terug naar de studio?
quote:Dat is de pauze, ik bedoel als er reclame in de US is...
Op maandag 04 februari 2002 01:19 schreef Bunzing het volgende:
nee je kunt u2 wel zien
quote:Nee want anders waren we al minimaal 5x naar de studio teruggekeerd.
Op maandag 04 februari 2002 01:20 schreef static het volgende:[..]
Dat is de pauze, ik bedoel als er reclame in de US is...
quote:Ik woon in Frankfurt, ik volg het dus via de Duitse televisie....
Op maandag 04 februari 2002 01:22 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Nee want anders waren we al minimaal 5x naar de studio teruggekeerd.
quote:En ? Wordt je daar doodgegooid met commerciele onderbrekingen?
Op maandag 04 februari 2002 01:33 schreef static het volgende:[..]
Ik woon in Frankfurt, ik volg het dus via de Duitse televisie....
quote:Yeps... Zeeeer irritant
Op maandag 04 februari 2002 01:35 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
En ? Wordt je daar doodgegooid met commerciele onderbrekingen?
quote:Wij zien lekkere beelden van de cheerleaders tijdens de onderbrekingen
Op maandag 04 februari 2002 01:36 schreef static het volgende:[..]
Yeps... Zeeeer irritant
13-3 voor de Patriots ![]()
Dan moet het maar in de 2e helft gebeuren voor de Rams
De Rams zijn totaal niet voorbereid op de Defensive playsbook van de Patriots. En ze weten niet te reageren op de hechte defensie, die Warner geen ruimte geven.
Onverwacht goed doen de Patriots het, en eigenlijk vooral defensief, want op de tweede TD na is de Offence van de Patriots eigenlijk alleen maar bezig geweest met het tijdsnoepen.
Ik hoop voor de wedstrijd dat de Rams snel terugkomen, anders sterft deze Superbowl een hele vroege dood.
De Rams zullen meer "big plays" moeten gaan spelen, en dus meer risico nemen. Voordeel: Rams gaan scoren. Nadeel: Turnovers.
quote:Nee bij mijn weten niet op de NL radiozenders. Misschien op de wereldomroep
Op maandag 04 februari 2002 02:13 schreef _Fulton_ het volgende:
zeg, weet iemand of het ook op de radio komt?
ik moet morgen naar school, ben nu echt te moe en wil in bed liggen maar ik kan et niet vinden.
wat debiel dat ze het niet uitzenden op radio 1
is het echt nie op de radio?
quote:Is dat niet het podium wat ze bij hun tour gebruikt hebben?
Op maandag 04 februari 2002 02:08 schreef calvobbes het volgende:
Ah! U2 gaat beginnen
quote:Geen idee moet ik je eerlijk bekennen
Op maandag 04 februari 2002 02:18 schreef _Fulton_ het volgende:
is dat ook op fm?
ome kurt mag wel wat beter gaan presteren, anders wordt het vroeg naar bed!! BUGGER!!!!
JAGR ROELZ!!!!! immer 68
quote:kom op niet afhaken duurt nog maar anderhalf uur,mits we geen OT krijgen.
Op maandag 04 februari 2002 02:13 schreef _Fulton_ het volgende:
zeg, weet iemand of het ook op de radio komt?
ik moet morgen naar school, ben nu echt te moe en wil in bed liggen maar ik kan et niet vinden.
wat debiel dat ze het niet uitzenden op radio 1
is het echt nie op de radio?
quote:Verkeerde sport vandaag pik
Op maandag 04 februari 2002 02:19 schreef Bunzing het volgende:
uberbunzing is niet zo blij meerome kurt mag wel wat beter gaan presteren, anders wordt het vroeg naar bed!! BUGGER!!!!
JAGR ROELZ!!!!! immer 68
quote:
Op maandag 04 februari 2002 02:19 schreef DonorHoofd het volgende:OT zou wel roelen, net zo'n laatste play als twee jaar terug
[..]kom op niet afhaken duurt nog maar anderhalf uur,mits we geen OT krijgen.
quote:ja ja Jagr rulez ,maar die speelt IJSHOCKEY en daar zijn we nu niet mee bezig.
Op maandag 04 februari 2002 02:19 schreef Bunzing het volgende:
uberbunzing is niet zo blij meerome kurt mag wel wat beter gaan presteren, anders wordt het vroeg naar bed!! BUGGER!!!!
JAGR ROELZ!!!!! immer 68
quote:op http://www.nfl.com/ hebben ze wel LIVE audio van de Game
Op maandag 04 februari 2002 02:22 schreef _Fulton_ het volgende:
anders 'verslaap' ik me morgen wel even
is't 3e quarter alweer begonnen, dan sneak ik weer naar beneden?
Zagen jullie die interviewer van Bono die op zijn bek ging?
quote:je weet het toch,alleen als Heracles kampioen wordt.
Op maandag 04 februari 2002 02:32 schreef Bunzing het volgende:
heej donorhoofd!!!
als de RAMS nog winnen, ga jij dan naar de kapper???
Maar 2 TD in een kwart moet toch niet zo'n probleem zijn voor Kurt dacht ik zo
quote:Dat ze mazzel hebben (de Rams) met die overtreding!
Op maandag 04 februari 2002 03:26 schreef Bunzing het volgende:wattuh ?
quote:Overigens goed, en dapper, gefloten. Was een duidelijke holding, die de play verneukte, dus een terechte call, alleen zonde dat Warner het zelf niet slimmer afmaakte met die fumble eik.
Op maandag 04 februari 2002 03:27 schreef static het volgende:[..]
Dat ze mazzel hebben (de Rams) met die overtreding!
quote:tis zeker nog niet laat genoeg he
Op maandag 04 februari 2002 03:37 schreef Atrimar het volgende:
Laten we hopen op Over Time
quote:Slapen is voor mietjes
Op maandag 04 februari 2002 03:39 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
tis zeker nog niet laat genoeg he
Tieft die bal dan weg
Ik denk niet dat ze het gaan redden, maar het moet zeker kunnen, mede omdat de Patriots niet durfden om een pass te gooien voor een 1st down
quote:Wat nou spannend ,feest kan zo beginnen in Boston en jij kan naar huis fietsen of heb je een Bob geregeld?
Op maandag 04 februari 2002 03:49 schreef Bunzing het volgende:
spannend spannend spannend
geweldige climax
Kan niet wachten op volgend jaar, en van de zomer in Europa
waren sapp is de meester!!!
quote:Het heeft dezelfde vorm. Maar dit is een kleinere versie die ze binnen zes minuten kunnen opbouwen.
Op maandag 04 februari 2002 02:18 schreef static het volgende:Is dat niet het podium wat ze bij hun tour gebruikt hebben?
Vond het trouwens een beetje tegenvallen... Niet zo'n spektakel als vorig jaar en U2 kan ook beter...
quote:You were right! Leuke sfeerbeelden af en toe!
Op zondag 03 februari 2002 20:05 schreef DonorHoofd het volgende:[..]
NOS zal idd zeker niet die Amerikaanse reclame gaan uitzenden.
Lijkt me ook zeer sterk dat ze strax 25x teruggaan naar de studio.
Gaten worden gevuld met HH en sfeerbeelden uit het stadion.
quote:Endzone is "maar" 10 yards, kick vanaf 38, dus was een 48 yards FG.
Op maandag 04 februari 2002 17:29 schreef _Fulton_ het volgende:
wat een vette trap. hoever was het nou. 37yrds plus endzone ofzoiets? 57 yards. echt vet
Schitterende wedstrijd, paar grote fouten van Kurt Warner, maar op het einde lieten de Rams toch weer wat big plays zien!

quote:Grapje zeker?
Op maandag 04 februari 2002 00:39 schreef SunChaser het volgende:
Mariah playbackte wel heel erg uit de maat
quote:Dat is van zijn helm. Heb ik ook weleens. Gewoon een rode plek van een strakke (hard opgepompte) helm die "schuurt" over je voorhoofd.
Op maandag 04 februari 2002 01:36 schreef static het volgende:
Wat heeft Warner eigenlijk op zijn voorhoofd?
Sommige spelers pompen hun helm keihard op, (veilig, minder kans op draaien van de helm) anderen minder.
quote:het beeld liep inderdaad voor. irritant was dat. maar na de half time ofzo was dat wel over dacht ik.
Op maandag 04 februari 2002 19:10 schreef kavorka het volgende:[..]
Grapje zeker?
Was immers desync met de USA (geluid liep voor op beeld, of andersom)
die ene tackle van de Partiots op de Phoebl (ofzoiets
)
die was echt hard! Recht met z'n helm op de bal. vet knappe actie man.
quote:
Op maandag 04 februari 2002 19:52 schreef slakkie het volgende:
* slakkie baalt: GO RAMS!!!
quote:Een echte fan is toch altijd voor zijn team, door dik en dun....
Op maandag 04 februari 2002 19:57 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
beetje laat
ze hebben al verloren
http://www.nfl.com/probowl/2002/roster_nfc.html
http://www.nfl.com/probowl/2002/roster_afc.html
Uiteraard met Mike Alstott als fullback bij de NFC.
Kurt Warner (NFC) waarschijnlijk de qb, omdat starter Brett Favre geblesseerd is. (Jeff Garcia kan ook starten als qb)
quote:Favre doet dus niet mee,maar waarom is Brett ingodsnaam als starter verkozen boven Kurt?
Op donderdag 07 februari 2002 17:59 schreef kavorka het volgende:
Zaterdag de Pro Bowl; de spelers:http://www.nfl.com/probowl/2002/roster_nfc.html
http://www.nfl.com/probowl/2002/roster_afc.htmlUiteraard met Mike Alstott als fullback bij de NFC.
Kurt Warner (NFC) waarschijnlijk de qb, omdat starter Brett Favre geblesseerd is. (Jeff Garcia kan ook starten als qb)
Die Amerikanen worden me daar ff verwend,vorige week Allstar NHL en SB
Deze week Allstar NBA en Pro-Bowl en ook nog maar ff de OS in SLC.Het kan niet op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |