abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2412992
Het duurt nog 2 maand maar Zondag 3 februari 2002 zal de NOS net zoals vorig jaar deSuper Bowl XXXVI Live vanuit New Orleans uitzenden.
Jack van Gelder zal wel weer commentaar gaan geven,maar dat moet dan maar.Dit jaar ook geen optreden van Britney,we moeten het dit keer doen met U2.
Dit is zeker goed nieuws voor alle NFL-fans(als die hier zijn)die de rest van het jaar maar verdomd weinig aan hun trekken komen.
Ik teken voor een finale tussen de St.Louis Rams en de Pittsburgh Steelers maar een Bay area final tussen de S.F. '49ers en de Oakland Raiders lijkt me ook wel wat.
[b][url=http://www.orlandorays.com/]You need a Closer,Call 0900-Rocker for a fastball, slider or split-finger 97mph[/url] [/b]
  FOK!fossiel zaterdag 8 december 2001 @ 00:33:38 #2
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2413015
Idd U2 in halftime! Dat zal een spektakel worden
pi_2415660
Inderdaad...maandag vrije dag...heb er nu al zin in
  zondag 9 december 2001 @ 12:20:21 #5
3485 kavorka
lure of the animal
pi_2425315
Mooi dat de NOS het Live uitzend! Hopelijk weet Jack van Gelder dit jaar wel hoe die touchdown moet uitspreken (vorig jaar steeds tuchdown)

Heb er nu al zin in, St. Louis Rams - Pittsburgh Steelers denk ik, strijd tussen QB Kurt Warner en RB Jerome Bettis.

animal magnetism sexual attractive state
pi_2432946
De Rams hebben vanavond de 49ers voor de 2e keer dit seizoen behoorlijk in de pan gehakt met 27-14 en lijken zwaar op weg naar de NFC West titel.
Maar de weg naar de SB is nog lang.

En Maandag ATV nemen lijkt me ook wel een goed plan.

[Dit bericht is gewijzigd door DonorHoofd op 10-12-2001 00:25]

[b][url=http://www.orlandorays.com/]You need a Closer,Call 0900-Rocker for a fastball, slider or split-finger 97mph[/url] [/b]
pi_2436905
Het gaat dit jaar niet goed met mijn favoriete team Tennessee Titans. Zondag ook al van de Vikings verloren. Dat worden geen play-offs dit jaar
pi_2437500
Belachelijk dat ze een kneuzensport als american football wel uitzenden maar totaal geen aandacht aan rugby schenken. Maar ja, het zal wel weer zoeen veronica rage zijn niet dan?
  dinsdag 11 december 2001 @ 23:47:18 #9
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_2459146
quote:
Op maandag 10 december 2001 14:24 schreef Sohobo het volgende:
Belachelijk dat ze een kneuzensport als american football wel uitzenden maar totaal geen aandacht aan rugby schenken. Maar ja, het zal wel weer zoeen veronica rage zijn niet dan?
Voor Rugby kijk je maar op de BBC.
Veronica heeft 15 jaar geleden al haar best gedaan om Nederland aan het A.F. te helpen,maar da was nie bepaald een suc6

Ving ook nog ergens een gerucht op dat V8 en C+ de NFL-Play-offs uit zullen zenden.

don't call to the bullpen
pi_2461700
[quote
Ving ook nog ergens een gerucht op dat V8 en C+ de NFL-Play-offs uit zullen zenden.
[/quote]

C+ zend ieder seizoen de play-offs uit.
Maar, play-offs zonder Tennessee zijn eigenlijk geen play-offs

zondag 23 december 2001 @ 02:17:14 #11
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2584192
quote:
Op woensdag 12 december 2001 10:31 schreef DjMark het volgende:

C+ zend ieder seizoen de play-offs uit.
Maar, play-offs zonder Tennessee zijn eigenlijk geen play-offs

Titans kunnen op zeker de PO vergeten.
49ers verslaan toch mooi ff de Eagles met 13-3 en gaan wel mooi richting Superbowl
pi_2596080
Titans zijn nu officieel uitgeschakeld voor de play-offs
  maandag 24 december 2001 @ 20:20:40 #13
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_2599772
De rams werden zondag het 6e team ooit dat ongeslagen bleef ' on the road'. Ze hebben dit seizoen alle 8 wedstrijden van huis gewonnen.
4 van de teams die dit eerder presteerden wonnen uiteindelijk de Superbowl. Ze moeten nog één keer winnen om hun divisie te winnen.

Gelukkig doen Pittsburgh, Chicago en San Fransisco het ook erg goed. En Green Bay staat weer in de play-offs. Een makkie zal het gelukkig toch zeker niet worden voor de Rams dit jaar. New England kan nog een leuke outsider worden, want ze wonnen hun 5e wedstrijd op rij dit weekend en hebben hun play-off ticket al binnen.
Ben benieuwd, nog 1,5 maand wachten...

Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
  dinsdag 25 december 2001 @ 00:38:04 #14
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2602208
Nog 6 weken wachten en dan staan de Raiders tegenover de 49'ers
Kunnen die Rams wel 2 keer van SF hebben gewonnen de 3x gaat Kurt ten onder.

Ja ik weet het dromen zijn bedrog.

pi_2642382
49ers in de Superbowl lijkt me ook wel wat.
pi_2642618
Mooi bericht is dit weer, hoop dat Miami in de finale staat, maar dat zal er wel niet van komen. Is al weer zo een tijd geleden dat ze in de Superbowl hebben gestaan.
  dinsdag 1 januari 2002 @ 01:46:23 #17
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2667668
Rams in Supervorm voor de Play-offs,de Superbowl wacht voor Kurt en zijn mannen, first round bye in de PO
SF 49ers gingen onderuit in Dalles en zullen al in de 1e ronde aan de bak moeten in de PO.
Ook zeer zeer zeer verrassende nederlaag van de Steelers in OT tegen de Bengals,maar dat maakt geen ruk uit want ze eindigen toch bovenaan in de AFC-division

Volgend weekend de laatste competitieronde voor de playoffs.
Worden het de Jets of de Seahawks die de laatste PO-spot pakken?

pi_2672903
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 01:46 schreef DonorHoofd het volgende:
Rams in Supervorm voor de Play-offs,de Superbowl wacht voor Kurt en zijn mannen, first round bye in de PO
SF 49ers gingen onderuit in Dalles en zullen al in de 1e ronde aan de bak moeten in de PO.
Ook zeer zeer zeer verrassende nederlaag van de Steelers in OT tegen de Bengals,maar dat maakt geen ruk uit want ze eindigen toch bovenaan in de AFC-division

Volgend weekend de laatste competitieronde voor de playoffs.
Worden het de Jets of de Seahawks die de laatste PO-spot pakken?

Een bye is niet altijd een voordeel. Zekers als teams in vorm zijn kan die vrije week wel een nadelige gevolgen hebben. Nou ja, we zullen zien...
pi_2674804
de Rams gaan gewoon de SB winnen. dat lijkt me duidelijk

en Kurt Warner wordt MVP

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  dinsdag 8 januari 2002 @ 22:59:52 #20
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2750805
Time for the Play-Offs

De Seattle Seahawks werden de dupe van de overwinningen van de Ravens en de Jets en grepen naast de PO.
De Jets wonnen in de laatste minuut van de Oakland Raiders en mogen dit weekend het weer proberen tegen de Raiders.

Wild Card Weekend
Saturday, January 12
NFC -- Tampa Bay Buccaneers at Philadelphia Eagles
AFC -- N.Y. Jets at Oakland Raiders
Sunday, January 13
NFC -- San Francisco '49ers at Green Bay Packers
AFC -- Baltimore Ravens at Miami Dolphins

Klote dat de 49ers uit moeten naar Green Bay,dat zal zeer moeilijk worden voor QB Jeff Garcia en zijn mannen.

Divisional Playoffs
Saturday, January 19 & Sunday, January 20
AFC -- N.Y. Jets, Baltimore or Miami at Pittsburgh
AFC -- Baltimore, Miami or Oakland at New England
NFC -- Tampa Bay, San Francisco or Green Bay at St. Louis
NFC -- San Francisco, Green Bay or Philadelphia at Chicago

pi_2753824
kan niet wachten...gvd was het maar zover!!!
  woensdag 9 januari 2002 @ 11:45:25 #22
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_2754891
BETAH!!!!!!.....dat wist ik nog niet. Dat wordt idd een vrije dag maandag . Ik denk trouwens dat St. Louis dit jaar de Super Bowl wint...het kan haast niet anders. Toch geef ik de Pitsburgh Steelers en Philadelphia Eagles ook nog wel een klein kansje.

toch wordt het eens tijd dat 1 of andere zender in NL zich op American Football gaat richten. Ik snap echt niet dat we elke week bij studio sport naar 1 of andere kansloze schaats wereldbeker moeten kijken. Dat is toch alleen maar leuk tijdens de OS. Ik denk dat er best wel veel mensen interesse hebben in American Football, maar dan moet het wel fatsoenlijk gebracht worden. Wat Veronica heeft geprobeerd was ook een ronduit slecht progamma. Misschien moeten ze maar eens een keer ESPN 1 en 2 op de kabel gaan aanbieden in Nederland. Dan is ieder weekend voor mij in de herfst thuis zitten op de bank en genieten van College Football (wat eigenlijk leuker is dan de NFL!!) op zaterdag en op zondag mooi NFL en maandag nacht...monday night football. Maarja het zal zover wel nooit komen in Nederland en moeten we al lang blij zijn dat ze de super bowl gaan uitzenden.

[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  zondag 13 januari 2002 @ 00:19:35 #23
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2797708
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 11:45 schreef Pistol_Pete het volgende:

toch wordt het eens tijd dat 1 of andere zender in NL zich op American Football gaat richten. Ik snap echt niet dat we elke week bij studio sport naar 1 of andere kansloze schaats wereldbeker moeten kijken. Dat is toch alleen maar leuk tijdens de OS. Ik denk dat er best wel veel mensen interesse hebben in American Football, maar dan moet het wel fatsoenlijk gebracht worden. Wat Veronica heeft geprobeerd was ook een ronduit slecht progamma. Misschien moeten ze maar eens een keer ESPN 1 en 2 op de kabel gaan aanbieden in Nederland. Dan is ieder weekend voor mij in de herfst thuis zitten op de bank en genieten van College Football (wat eigenlijk leuker is dan de NFL!!) op zaterdag en op zondag mooi NFL en maandag nacht...monday night football. Maarja het zal zover wel nooit komen in Nederland en moeten we al lang blij zijn dat ze de super bowl gaan uitzenden.

Fox heeft het 2 seizoenen geleden een heel seizoen lang geprobeerd om NL gek te krijgen voor het NFL-football,iedere Zondag kregen we vanaf 22:15 een live game uit de NFL te zien,maar ja te weinig kijkers zorgde ervoor dat we het volgende seizoen het moesten doen met een uur durende samenvatting van een wedstrijd van de week ervoor,oke beter iets dan niets,alleen toen werd Fox overgenomen en was het midden in het seizoen gebeurd met het AF bij Fox,gelukkig ben ik in het bezit van C+ en kon ik nog altijd genieten van de Monday-night game en had de NOS het lef om de SB uit te zenden dus hoorde je mij nog niet klagen.
Maar dan dit seizoen,geen AF op C+ meer verder alleen wat flitsen bij CNN sport,gelukkig toch nog de SB live op tv want anders was het wel helemaal als AF behelpen geworden met wat potjes van de Admirals.
En ik zie ook niet 123 een omroep die gek genoeg is om die toch niet al te goedkope beelden van de NFL te kopen zolang er geen groot publiek voor is.
Dus is er maar 1 oplossing: koop een schotel met minimaal een diameter van 3 meter en richt dat ding op de States,zie je minimaal 4 games ieder weekend helemaal live
  zondag 13 januari 2002 @ 18:20:35 #24
3485 kavorka
lure of the animal
pi_2802949
quote:
Op zondag 13 januari 2002 00:19 schreef DonorHoofd het volgende:

[..]

Dus is er maar 1 oplossing: koop een schotel met minimaal een diameter van 3 meter en richt dat ding op de States,zie je minimaal 4 games ieder weekend helemaal live

Weet iemand misschien een cafe (American Sports Cafe of zoiets) die AF uitzendt in de buurt van Rotterdam. Of zouden deze cafe's helemaal niet bestaan in NL?
  zondag 13 januari 2002 @ 21:42:18 #25
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2805513
Shit 49ers verloren van de GB Packers met 15-25
  zondag 13 januari 2002 @ 22:25:39 #26
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_2806223
quote:
Op zondag 13 januari 2002 18:20 schreef kavorka het volgende:

[..]

Weet iemand misschien een cafe (American Sports Cafe of zoiets) die AF uitzendt in de buurt van Rotterdam. Of zouden deze cafe's helemaal niet bestaan in NL?

Volgens mij zijn die er niet in Nederland, zelfs al zou The American Dreamcafé het uit willen zenden dan zullen ze het waarschijnlijk niet mogen vanwege de sluitingstijden denk ik...

In Antwerpen schijnt er wel een sportcafé te zijn die NFL uitzendt, maar das wel effe rijden...

maandag 14 januari 2002 @ 18:22:51 #27
3485 kavorka
lure of the animal
pi_2813541
quote:
Op zondag 13 januari 2002 22:25 schreef PokerFace het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die er niet in Nederland, zelfs al zou The American Dreamcafé het uit willen zenden dan zullen ze het waarschijnlijk niet mogen vanwege de sluitingstijden denk ik...

In Antwerpen schijnt er wel een sportcafé te zijn die NFL uitzendt, maar das wel effe rijden...

Das jammer, dan is er nog maar een oplossing; alle NFL-fokkers bijelkaar en dan kopen we maar zo grote schotel
  vrijdag 18 januari 2002 @ 23:45:34 #28
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2862936
Dit weekend in de NFL: DIVISIONAL PLAYOFFS

Saturday, Jan. 19
Philadelphia at Chicago
Oakland at New England
Sunday, Jan. 20
Baltimore at Pittsburgh
Green Bay at St. Louis

Zal me benieuwen of de arm van Warner warm genoeg is na een weekje rust om de Packers te verslaan.

vrijdag 18 januari 2002 @ 23:51:33 #29
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_2862984
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 23:45 schreef DonorHoofd het volgende:

Zal me benieuwen of de arm van Warner warm genoeg is na een weekje rust om de Packers te verslaan.

Zal me benieuwen of de stem van Warner sterk genoeg is om plays te roepen boven het publiek uit...
  zaterdag 19 januari 2002 @ 00:04:25 #30
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2863068
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 23:51 schreef PokerFace het volgende:

[..]

Zal me benieuwen of de stem van Warner sterk genoeg is om plays te roepen boven het publiek uit...

Ja hij mocht een week niet praten en zijn stem schijnt nog niet helemaal in orde te zijn maar het moet maar,wel een voordeeltje dat Kurt thuisspeelt anders kon die wel op zoek gaan naar een megafoon tijdens de huddle om zich nog enigzins verstaanbaar te maken voor zijn teamgenoten.
  zaterdag 19 januari 2002 @ 01:39:47 #31
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_2863560
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 00:04 schreef DonorHoofd het volgende:

[..]

Ja hij mocht een week niet praten en zijn stem schijnt nog niet helemaal in orde te zijn maar het moet maar,wel een voordeeltje dat Kurt thuisspeelt anders kon die wel op zoek gaan naar een megafoon tijdens de huddle om zich nog enigzins verstaanbaar te maken voor zijn teamgenoten.

Lees net dat het genezen schijnt te zijn... Jammer leek me wel een leuk gezicht, bij elke tactiekwijziging even snel die megafoon halen...
  zondag 20 januari 2002 @ 01:46:13 #32
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2872320
Zal een gezellig avondje worden in Chicago(NOT)
Bears verliezen met 33-19 van de Philadelphia Eagles en kunnen dus met vakantie en wat de Bulls tegen de Wizards presteerden daar zullen we maar helemaal niet veel woorden aan vuilmaken,het was echt om te huilen zo slecht.
  maandag 21 januari 2002 @ 12:18:44 #33
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_2883580
Rams verslaan de Packers met 45-17, met name door de 6(!) intercepties waarvan er 3 tot een touchdown leidden. Zal een lekker avondje zijn geweest voor Favre
  dinsdag 22 januari 2002 @ 00:12:45 #34
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_2893463
quote:
Op maandag 21 januari 2002 12:18 schreef Almighty het volgende:
Rams verslaan de Packers met 45-17, met name door de 6(!) intercepties waarvan er 3 tot een touchdown leidden. Zal een lekker avondje zijn geweest voor Favre
Brett had zeker een goeie dag

En dan klagen ze dat de Rams een slechte verdediging heeft.
Volgende week ff de Philadelphia Eagles aan de kant zetten en laat dan de SB maar komen.
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  vrijdag 25 januari 2002 @ 00:47:46 #35
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_2929293
Update:De Super Bowl, het grootste eendaagse sportevenement ter wereld, wordt ook dit jaar weer live uitgezonden op de NOS. De 36e eindstrijd om de Vince Lombardi Trophy is zondag 3 februari vanaf 23:45 rechtstreeks te bewonderen op Nederland 2. Het commentaar wordt verzorgd door Hubert Bedford (play-by-play) en Ronald Buys (color commentator).

Yesss geen Jack Van Gelder maar mannen met verstand van het spelletje.

pi_2930722
Dat is zeker goed nieuws!
Vooral over Hubert ben ik zeer te spreken. Die man weet echt waar hij over praat. En Ronald weet er natuurlijk ook aardig wat van
  zondag 27 januari 2002 @ 23:59:42 #37
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2958022
Eerste klant voor de SB is bekend.
De Pittsburgh Steelers verliezen toch vrij verassend thuis in het eigen Heinz-Field van de New England Partiots met 24-17

En in de andere Conference Championship game staan de St. Louis Rams op dit moment na 2 kwarten ook vrij verassend achter tegen de Philadelphia Eagles met 17-13
Tijd voor Warner om es ff wat TD-passes af te leveren in de 2e helft.

maandag 28 januari 2002 @ 01:36:47 #38
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2958733

Twas retespannend maar Kurdieboy gaat voor de 2e keer strijden in de SB na een 29-24 ovrwinning op de Eagles.

AS Zondagnacht St.Louis Rams vs New England Patriots

pi_2959678
Ik hoop echt dat de Patriots winnen. Ik heb een beetje een hekel aan de Rams. Maar, ik denk dat de steelers veel meer kans hadden gehad in de SUperbowl tegen de Rams.
Nou ja, ik verheug me er in ieder geval zeer op!
  maandag 28 januari 2002 @ 10:07:45 #40
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_2959798
Weet iemand een link naar de spelregels? Niet zo zeer de kleine details, maar meer in grote lijnen? Ik weet het wel ongeveer, maar zou graag als voorbereiding op de SuperBowl iets beter de regels kennen...
  maandag 28 januari 2002 @ 10:11:25 #41
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_2959817
quote:
Op maandag 28 januari 2002 10:07 schreef Coelho het volgende:
Weet iemand een link naar de spelregels? Niet zo zeer de kleine details, maar meer in grote lijnen? Ik weet het wel ongeveer, maar zou graag als voorbereiding op de SuperBowl iets beter de regels kennen...
Pfff heb je ff tijd??
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_2959830
http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=319&page=1

kijkt u eens

En deze voor de regels http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=10102

[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 28-01-2002 10:41]

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_2960114
Hubert Bedford geeft commentaar bij de Superbowl, en hij legt meestal tijdens de wedstrijd ook nog veel uit over de regels enzo. Daar heb je dus ook wel wat aan denk ik.
  dinsdag 29 januari 2002 @ 00:17:22 #44
6146 SpankSpankeronie
pi_2969947
Waag ook een gokje op de eindstand van de SuperBowl
http://www16.brinkster.com/jahappey/Voorspelling.asp
  dinsdag 29 januari 2002 @ 14:09:58 #45
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_2973878
Volgens de voorspellingen is iedereen er wel een beetje van overtuigd dat de Rams gaan winnen.
Kan ik me wel in vinden. De Patriots weten nu nog niet eens wie er QB gaat spelen, lijkt me niet echt een optimale voorbereiding.
De Rams hadden een goede game tegen Phi, ik las dat de defense van Phi niet eens in de buurt van Warner is geweest, en ook Marshall Faulk had een topgame, haalde z'n persoonlijke play-off record aan yards.

Weet iemand trouwens of het spelen op turf ook nog voordelen oplevert voor 1 van de teams?

Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  dinsdag 29 januari 2002 @ 15:49:39 #46
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_2974907
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 14:09 schreef Magicfrankie het volgende:
Weet iemand trouwens of het spelen op turf ook nog voordelen oplevert voor 1 van de teams?
Het Foxboro Stadium van de Patriots heeft echt gras, en de aanval van de Rams zal niet voor niks 'The greatest show on turf' genoemd worden...
  dinsdag 29 januari 2002 @ 15:56:22 #47
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_2974972
Aha.. wist ik niet..
Reden te meer dus om de Rams als favo te zien...
  dinsdag 29 januari 2002 @ 21:59:04 #48
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_2979434
CAZZO verwacht een zeer ruig avondje met veel touchdowns

38-24 voor de Rams

woensdag 30 januari 2002 @ 17:23:13 #49
3485 kavorka
lure of the animal
pi_2988748
Weet iemand hoe laat de NOS begint met uitzenden? Hoorde iets van dat de wedstrijd al om 23:00 NL tijd begint..

edit:

Update:De Super Bowl, het grootste eendaagse sportevenement ter wereld, wordt ook dit jaar weer live uitgezonden op de NOS. De 36e eindstrijd om de Vince Lombardi Trophy is zondag 3 februari vanaf 23:45 rechtstreeks te bewonderen op Nederland 2. Het commentaar wordt verzorgd door Hubert Bedford (play-by-play) en Ronald Buys (color commentator).

NFL.com:

6:20 pm ET = 00:20 NL tijd begint het

[Dit bericht is gewijzigd door kavorka op 30-01-2002 17:28]

woensdag 30 januari 2002 @ 17:39:10 #50
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_2988989
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 17:23 schreef kavorka het volgende:
Weet iemand hoe laat de NOS begint met uitzenden? Hoorde iets van dat de wedstrijd al om 23:00 NL tijd begint..

NFL.com:

6:20 pm ET = 00:20 NL tijd begint het

En dan moet het volkslied nog gezongen worden en nog meer van die ongein dus zo om Half Een verwacht ik wel de Kick-Off
  woensdag 30 januari 2002 @ 18:31:52 #51
3485 kavorka
lure of the animal
pi_2989621
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 17:39 schreef CAZZO het volgende:

[..]

En dan moet het volkslied nog gezongen worden en nog meer van die ongein dus zo om Half Een verwacht ik wel de Kick-Off

Schitterend om te zien hoe die amerikanen de spanning opbouwen.

Boston Pops, Paul McCartney, Credence Clearwater Revival in the pre-game show..
Mariah Carey zingt het volkslied..
Mary J. Blige, Marc Anthony en de Boston Pops zingen "America the Beautiful"
U2 in de Half-Time show

donderdag 31 januari 2002 @ 00:15:30 #52
6146 SpankSpankeronie
pi_2994568
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 18:31 schreef kavorka het volgende:

[..]

U2 in de Half-Time show

Nou ik mag hopen dat het voorprogramma niet zolang duurt als bij de Worldseries want dat sloeg echt alles,toen werden nog alle gesneuvelde brandweer en politiemannen herdacht en voordat de wedstrijd begon waren we al driekwartier verder.
En een voordeel van de NOS is dat je niet bij iedere time-out of veldwissel doodgegooid gaat worden met al die teringreclameblokken zoals bij C+
pi_3022449
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 00:15 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

Nou ik mag hopen dat het voorprogramma niet zolang duurt als bij de Worldseries want dat sloeg echt alles,toen werden nog alle gesneuvelde brandweer en politiemannen herdacht en voordat de wedstrijd begon waren we al driekwartier verder.
En een voordeel van de NOS is dat je niet bij iedere time-out of veldwissel doodgegooid gaat worden met al die teringreclameblokken zoals bij C+

Daar heb ik absoluut geen problemen mee, het is de hele show waar je naar kijkt, niet alleen het spel maar alles eromheen.

* slakkie gaat zeker live kijken ookal slaap ik 1 uurtje voordat ik moet werken

zondag 3 februari 2002 @ 03:20:23 #54
6146 SpankSpankeronie
pi_3029356
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 15:58 schreef slakkie het volgende:

[..]

Daar heb ik absoluut geen problemen mee, het is de hele show waar je naar kijkt, niet alleen het spel maar alles eromheen.

* slakkie gaat zeker live kijken ookal slaap ik 1 uurtje voordat ik moet werken

Het gaat mij toch echt om de wedstrijd ,als ik show wil zien ga ik wel naar het circus-theather in Scheveningen.

Hup Rams

pi_3031493
Oeh, het is dus vanavond al...
Moet nog ff kijken of ik het live ga kijken of ga opnemen...
  Admin zondag 3 februari 2002 @ 14:15:53 #56
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3031500
* Breuls kijkt 't live
Beugels en chips enzo paraat
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 3 februari 2002 @ 16:03:25 #57
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_3033135
* I.R.Baboon heeft morgen nog een tentamen en gaat het dus maar opnemen. Nu nog een band vinden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 3 februari 2002 @ 16:05:25 #58
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_3033165
quote:
Op zondag 03 februari 2002 14:15 schreef Breuls het volgende:
* Breuls kijkt 't live
Same here!
Ik denk dat het een mooie wedstrijd gaat worden. Twee zeer goede teams. St. Louis is sterk, maar ik denk dat NE profiteert van haar underdog positie. Voor Warner hoop ik dat hij wint, maar denk toch dat ze tenonder gaan in Louisville.
  zondag 3 februari 2002 @ 16:05:45 #59
3485 kavorka
lure of the animal
pi_3033171
uiteraard live kijken met chips, shoarma en bier erbij!

Go Defense!

zondag 3 februari 2002 @ 17:42:00 #60
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_3034826
quote:
Op zondag 03 februari 2002 16:05 schreef kavorka het volgende:
uiteraard live kijken met chips, shoarma en bier erbij!

Go Defense!

Budweiser, Brownies & HotDogs

id-tje voor een nieuwe draad: Wat eet en drink je tijdens sportwedstrijden?

pi_3034962
Weet iemand hier misschien trouwens of ze die Amerikaanse reclameblokken ook gaan uitzenden in Nederland?

Rare vraag, maar dat schijnt het duurste reclameblok te zijn (samen met de World Series finale waarschijnlijk), en dan maken ze specifiek daarvoor de duurste spotjes, schijnt. Die zijn vaak wel grappig om te zien, zoals die Budweiser kikkers.

Ars longa, vita brevis
  zondag 3 februari 2002 @ 20:01:27 #62
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_3037211
quote:
Op zondag 03 februari 2002 17:51 schreef motown het volgende:
Weet iemand hier misschien trouwens of ze die Amerikaanse reclameblokken ook gaan uitzenden in Nederland?

Rare vraag, maar dat schijnt het duurste reclameblok te zijn (samen met de World Series finale waarschijnlijk), en dan maken ze specifiek daarvoor de duurste spotjes, schijnt. Die zijn vaak wel grappig om te zien, zoals die Budweiser kikkers.

Ik meen me te herinneren dat ze vorig jaar dan ff 'terug naar de studio' gingen.
Anders zou de NOS denk ik in overtreding zijn. Op de publieke netten mag imo alleen de Ster reclame uitzenden.
pi_3037220
Gaaf, ik ga kijken.
pi_3037233
Cool, ik ga wel een stukje kijken.
Tot 3:30 gaat niet, moet morgen nog naar school
  zondag 3 februari 2002 @ 20:04:04 #65
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_3037236
quote:
Op zondag 03 februari 2002 17:51 schreef motown het volgende:

Nee, wij gaan gewoon kijken naar overleggende coaches e.d.

Het lijkt me toch echt dat deze reclameblokken flink duurder zijn dan die van de World Series... Al is het alleen maar omdat de finale van de World Series over meerdere wedstrijden gaat --> minder spanning --> minder kijkers...

zondag 3 februari 2002 @ 20:05:41 #66
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_3037255
quote:
Op zondag 03 februari 2002 20:01 schreef Magicfrankie het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat ze vorig jaar dan ff 'terug naar de studio' gingen.
Anders zou de NOS denk ik in overtreding zijn. Op de publieke netten mag imo alleen de Ster reclame uitzenden.

NOS zal idd zeker niet die Amerikaanse reclame gaan uitzenden.
Lijkt me ook zeer sterk dat ze strax 25x teruggaan naar de studio.
Gaten worden gevuld met HH en sfeerbeelden uit het stadion.
  zondag 3 februari 2002 @ 20:08:06 #67
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_3037281
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 00:17 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Waag ook een gokje op de eindstand van de SuperBowl
http://www16.brinkster.com/jahappey/Voorspelling.asp
Kom op inzetten kan nog steeds
pi_3037463
quote:
Op zondag 03 februari 2002 14:15 schreef Breuls het volgende:
* Breuls kijkt 't live
Dito!
  zondag 3 februari 2002 @ 22:42:47 #69
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_3039629
Van mij mag het nu al beginnen hoor
pi_3040153
Ik ga toch maar ff kijken. Ik zie wel hoelang ik het volhoud...
  zondag 3 februari 2002 @ 23:25:48 #71
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_3040259
quote:
Op zondag 03 februari 2002 22:42 schreef Almighty het volgende:
Van mij mag het nu al beginnen hoor
Kick-Off om 00:33
pi_3040290
quote:
Op zondag 03 februari 2002 23:25 schreef DonorHoofd het volgende:

[..]

Kick-Off om 00:33

Dan pas ?
Wat gebeurt er dan in die 40 minuten daarvoor
  zondag 3 februari 2002 @ 23:35:55 #73
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_3040382
quote:
Op zondag 03 februari 2002 23:27 schreef bossie het volgende:

[..]

Dan pas ?
Wat gebeurt er dan in die 40 minuten daarvoor

nou euh dit:
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 18:31 schreef kavorka het volgende:

U2 in de Half-Time show

pi_3040416
Zo ik ben er klaar voor ... kom maar op met die finale!
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_3040429
Dat wordt opnemen en morgen dit topic niet openen
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 4 februari 2002 @ 00:14:19 #76
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_3040770
* Redman gaat nu ook maar eens lekker met een bierje op de bank hangen voor de game of the year.

(Zal wel zappen worden tussen NBA basketball en Superbowl)

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_3040777
eddie zegt its partykicking time de rams zijn zwaar van favorietenstein!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

new england ;'( stellete huilers!!!!!!!!!

Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 00:18:02 #78
6146 SpankSpankeronie
pi_3040816
quote:
Op maandag 04 februari 2002 00:14 schreef Bunzing het volgende:
eddie zegt its partykicking time de rams zijn zwaar van favorietenstein!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

new england ;'( stellete huilers!!!!!!!!!

Hey Bunzing ook in het land.
Zie je alles nog helder?
pi_3040999
immers alles flexxxxxx
Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 00:38:54 #80
6146 SpankSpankeronie
pi_3041036
das mooi.

En dan wordt het nu toch echt tijd om eens te gaan beginnen

Redactie Frontpage maandag 4 februari 2002 @ 00:39:39 #81
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3041043
Mariah playbackte wel heel erg uit de maat
pi_3041163
Spannend onnie ?!
Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 00:54:20 #83
6146 SpankSpankeronie
pi_3041195
0-0 is niet spannend
tis toch wachten op de eerste TD van ons Kurt
pi_3041216
Dit wordt een overtime
Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 01:00:10 #85
6146 SpankSpankeronie
pi_3041257
quote:
Op maandag 04 februari 2002 00:56 schreef Bunzing het volgende:
Dit wordt een overtime
das niet te hopen want daar is mijn voorraad Breezers niet op berekend
  maandag 4 februari 2002 @ 01:01:36 #86
15080 static
pi_3041272
quote:
Op maandag 04 februari 2002 00:54 schreef SpankSpankeronie het volgende:
0-0 is niet spannend
tis toch wachten op de eerste TD van ons Kurt
Een TD van Kurt?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 4 februari 2002 @ 01:01:39 #87
6146 SpankSpankeronie
pi_3041274
Yesss 3-0 Rams
  maandag 4 februari 2002 @ 01:02:29 #88
6146 SpankSpankeronie
pi_3041286
quote:
Op maandag 04 februari 2002 01:01 schreef static het volgende:

[..]

Een TD van Kurt?

Oke TD-pass jij je zin,
pi_3041288
de eerste punten zijn een feit en ze vallen aan de goede kant,laces out
Reg op't Koppie!!!
pi_3041429
ik wist niet dat kelly bij de cheerleaders van de rams zat
Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 01:17:54 #91
15080 static
pi_3041439
Schakelen ze in Nederland tijdens de onderbrekingen terug naar de studio?
pi_3041456
nee je kunt u2 wel zien
Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 01:19:43 #93
6146 SpankSpankeronie
pi_3041459
quote:
Op maandag 04 februari 2002 01:17 schreef static het volgende:
Schakelen ze in Nederland tijdens de onderbrekingen terug naar de studio?
Nee tuurlijk niet,Jack is allang naar huis
  maandag 4 februari 2002 @ 01:20:52 #94
15080 static
pi_3041477
quote:
Op maandag 04 februari 2002 01:19 schreef Bunzing het volgende:
nee je kunt u2 wel zien
Dat is de pauze, ik bedoel als er reclame in de US is...
  maandag 4 februari 2002 @ 01:22:10 #95
6146 SpankSpankeronie
pi_3041490
quote:
Op maandag 04 februari 2002 01:20 schreef static het volgende:

[..]

Dat is de pauze, ik bedoel als er reclame in de US is...

Nee want anders waren we al minimaal 5x naar de studio teruggekeerd.
  maandag 4 februari 2002 @ 01:22:52 #96
6146 SpankSpankeronie
pi_3041502
Damn Diliberto had hem erin geschoten
  maandag 4 februari 2002 @ 01:33:28 #97
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3041646
Ik heb geheel ongeplanned het opstaan bij het de mod uithangen en dat heeft wel wat Dus ik denk nu ik hier toch ben groet de echte nachtbrakers maar even Iedereen veel plezier en dat het maar een hoogstaande superbowl mag worden en dat het team wat het t meest verdient mag winnen
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 4 februari 2002 @ 01:33:32 #98
15080 static
pi_3041648
quote:
Op maandag 04 februari 2002 01:22 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

Nee want anders waren we al minimaal 5x naar de studio teruggekeerd.

Ik woon in Frankfurt, ik volg het dus via de Duitse televisie....
  maandag 4 februari 2002 @ 01:35:09 #99
6146 SpankSpankeronie
pi_3041666
GVD Kurt wat the fok is dit
TD Patriots lag nu niet bepaald in de planning
  maandag 4 februari 2002 @ 01:35:31 #100
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_3041669
dit zuigt zwaar die warner heeft aan de booze gezeten voor deze pot
Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 01:35:50 #101
6146 SpankSpankeronie
pi_3041673
quote:
Op maandag 04 februari 2002 01:33 schreef static het volgende:

[..]

Ik woon in Frankfurt, ik volg het dus via de Duitse televisie....

En ? Wordt je daar doodgegooid met commerciele onderbrekingen?
  maandag 4 februari 2002 @ 01:36:04 #102
15080 static
pi_3041677
Wat heeft Warner eigenlijk op zijn voorhoofd?
  maandag 4 februari 2002 @ 01:36:27 #103
15080 static
pi_3041683
quote:
Op maandag 04 februari 2002 01:35 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

En ? Wordt je daar doodgegooid met commerciele onderbrekingen?

Yeps... Zeeeer irritant
  maandag 4 februari 2002 @ 01:38:47 #104
6146 SpankSpankeronie
pi_3041712
quote:
Op maandag 04 februari 2002 01:36 schreef static het volgende:

[..]

Yeps... Zeeeer irritant

Wij zien lekkere beelden van de cheerleaders tijdens de onderbrekingen
  maandag 4 februari 2002 @ 01:55:58 #105
15080 static
pi_3041820
Nou, gaat lekker zeg.
  maandag 4 februari 2002 @ 02:00:58 #106
6146 SpankSpankeronie
pi_3041844
Dat gaat zeker lekker

13-3 voor de Patriots

Dan moet het maar in de 2e helft gebeuren voor de Rams

pi_3041886
Ah! U2 gaat beginnen
  maandag 4 februari 2002 @ 02:10:01 #108
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_3041892
Goeie TD van de underdog, nu kan het in de 2de helft nog leuk gaan worden.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_3041895
wow wat een verassing zeg!
die Kurt laat zich mooi pakken
ik vraag me af hoe ze terug gaan komen
Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_3041897
Goed, mijn mening ...

De Rams zijn totaal niet voorbereid op de Defensive playsbook van de Patriots. En ze weten niet te reageren op de hechte defensie, die Warner geen ruimte geven.

Onverwacht goed doen de Patriots het, en eigenlijk vooral defensief, want op de tweede TD na is de Offence van de Patriots eigenlijk alleen maar bezig geweest met het tijdsnoepen.

Ik hoop voor de wedstrijd dat de Rams snel terugkomen, anders sterft deze Superbowl een hele vroege dood.

De Rams zullen meer "big plays" moeten gaan spelen, en dus meer risico nemen. Voordeel: Rams gaan scoren. Nadeel: Turnovers.

maandag 4 februari 2002 @ 02:13:12 #111
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_3041898
Mister Warner heeft er een mooi zooitje van gemaakt in de 1e helft.
Ik hoop toch echt wel dat die arm van hem in de 2e helft beter werk aflevert.
pi_3041900
zeg, weet iemand of het ook op de radio komt?
ik moet morgen naar school, ben nu echt te moe en wil in bed liggen maar ik kan et niet vinden.
wat debiel dat ze het niet uitzenden op radio 1
is het echt nie op de radio?
pi_3041901
quote:
Op maandag 04 februari 2002 02:13 schreef _Fulton_ het volgende:
ik moet morgen naar school, ben nu echt te moe en wil in bed liggen maar ik kan et niet vinden.
Nee bij mijn weten niet op de NL radiozenders. Misschien op de wereldomroep
  maandag 4 februari 2002 @ 02:18:19 #114
15080 static
pi_3041907
quote:
Op maandag 04 februari 2002 02:08 schreef calvobbes het volgende:
Ah! U2 gaat beginnen
Is dat niet het podium wat ze bij hun tour gebruikt hebben?
pi_3041909
is dat ook op fm?
pi_3041910
quote:
Op maandag 04 februari 2002 02:18 schreef _Fulton_ het volgende:
is dat ook op fm?
Geen idee moet ik je eerlijk bekennen
  maandag 4 februari 2002 @ 02:19:35 #117
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_3041912
uberbunzing is niet zo blij meer

ome kurt mag wel wat beter gaan presteren, anders wordt het vroeg naar bed!! BUGGER!!!!

JAGR ROELZ!!!!! immer 68

Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 02:19:53 #118
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_3041913
quote:
Op maandag 04 februari 2002 02:13 schreef _Fulton_ het volgende:
kom op niet afhaken duurt nog maar anderhalf uur,mits we geen OT krijgen.
pi_3041915
quote:
Op maandag 04 februari 2002 02:19 schreef Bunzing het volgende:

ome kurt mag wel wat beter gaan presteren, anders wordt het vroeg naar bed!! BUGGER!!!!

JAGR ROELZ!!!!! immer 68

Verkeerde sport vandaag pik
quote:
Op maandag 04 februari 2002 02:19 schreef DonorHoofd het volgende:

OT zou wel roelen, net zo'n laatste play als twee jaar terug
[..]

kom op niet afhaken duurt nog maar anderhalf uur,mits we geen OT krijgen.

pi_3041916
anders 'verslaap' ik me morgen wel even
is't 3e quarter alweer begonnen, dan sneak ik weer naar beneden?
  maandag 4 februari 2002 @ 02:22:19 #121
6146 SpankSpankeronie
pi_3041917
quote:
Op maandag 04 februari 2002 02:19 schreef Bunzing het volgende:

JAGR ROELZ!!!!! immer 68

ja ja Jagr rulez ,maar die speelt IJSHOCKEY en daar zijn we nu niet mee bezig.
Zit er met je ruststand trouwens mooi naast Bunzing,dat gaat je geld kosten
pi_3041919
Mooi wedstrijdverloop tot nu toe. Ik ben stiekem wel een beetje voor New England.

.

.

maandag 4 februari 2002 @ 02:24:18 #123
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_3041920
quote:
Op maandag 04 februari 2002 02:22 schreef _Fulton_ het volgende:
anders 'verslaap' ik me morgen wel even
is't 3e quarter alweer begonnen, dan sneak ik weer naar beneden?
op http://www.nfl.com/ hebben ze wel LIVE audio van de Game
pi_3041925
bedankt, maar ik ga toch maar weer effe kijken. tis tenslotte maar 1x per jaar (zoals zoveel dingen)
mzzl
  maandag 4 februari 2002 @ 02:28:38 #125
15080 static
pi_3041928
*proest*

Zagen jullie die interviewer van Bono die op zijn bek ging?

maandag 4 februari 2002 @ 02:32:10 #126
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_3041934
heej donorhoofd!!!
als de RAMS nog winnen, ga jij dan naar de kapper???
Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 02:33:31 #127
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_3041938
sorry ik bedoel de spankerT!!!
Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 02:34:49 #128
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_3041941
quote:
Op maandag 04 februari 2002 02:32 schreef Bunzing het volgende:
heej donorhoofd!!!
als de RAMS nog winnen, ga jij dan naar de kapper???
je weet het toch,alleen als Heracles kampioen wordt.
Stel dat Kurt het op zijn heupen krijgt,ben ik morgen kaal,dat zie ik niet zo zitten.
  maandag 4 februari 2002 @ 02:42:36 #129
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_3041952
Damn, nog niet genoeg drank op dus......:{
Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 02:44:58 #130
15080 static
pi_3041954
Nu weer over de Superbowl graag
  maandag 4 februari 2002 @ 02:46:26 #131
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_3041956
Come on Twente
Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 02:48:14 #132
6146 SpankSpankeronie
pi_3041958
Come on Kurt geen Sacks en Fumbles meer graag maar TD-passes
  maandag 4 februari 2002 @ 02:54:05 #133
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_3041967
ome kurt en z'n maatjes worden aan alle kanten gedold!!
Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 03:06:16 #134
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_3041978
Warner zuigt
Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 03:06:20 #135
6146 SpankSpankeronie
pi_3041979
Kurt wat hadden we nou gezegd
Dat gaat niet meer goedkomen voor de Rams
  maandag 4 februari 2002 @ 03:10:18 #136
6146 SpankSpankeronie
pi_3041983
17-3 patriots,daar had ik mijn geld niet op ingezet

Maar 2 TD in een kwart moet toch niet zo'n probleem zijn voor Kurt dacht ik zo

pi_3041988
Als het niet binnen 5 minuten in het 4e kwart 17-17 is is het over voor de Rams ... New England zit gewoon erg goed in het spel vandaag!
  maandag 4 februari 2002 @ 03:23:52 #138
6146 SpankSpankeronie
pi_3041992
das dus nu over en sluiten voor de Rams
  maandag 4 februari 2002 @ 03:25:25 #139
15080 static
pi_3041993
Zo, zwijnen ze ff zeg!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 03:26:52 #140
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_3041995
wattuh ?
Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 03:26:54 #141
6146 SpankSpankeronie
pi_3041996
Als de Rams nou toch niet gaan scoren dan scoren ze nooit meer vandaag
  maandag 4 februari 2002 @ 03:27:50 #142
15080 static
pi_3041997
quote:
Op maandag 04 februari 2002 03:26 schreef Bunzing het volgende:
wattuh ?
Dat ze mazzel hebben (de Rams) met die overtreding!
  maandag 4 februari 2002 @ 03:30:12 #143
15080 static
pi_3041999
Eindelijk zeg!
  maandag 4 februari 2002 @ 03:30:23 #144
6146 SpankSpankeronie
pi_3042000
Ik zei toch TD Kurt Warner
Nu die 2e nog
pi_3042001
Spanning in ieder geval, dat is goed voor de match
pi_3042003
quote:
Op maandag 04 februari 2002 03:27 schreef static het volgende:

[..]

Dat ze mazzel hebben (de Rams) met die overtreding!

Overigens goed, en dapper, gefloten. Was een duidelijke holding, die de play verneukte, dus een terechte call, alleen zonde dat Warner het zelf niet slimmer afmaakte met die fumble eik.
  maandag 4 februari 2002 @ 03:36:59 #147
6146 SpankSpankeronie
pi_3042008
Oke Rams,nu op weg naar de gelijkmakende TD graag
pi_3042010
Laten we hopen op Over Time
  maandag 4 februari 2002 @ 03:38:09 #149
15080 static
pi_3042011
Zit er dik in!
  maandag 4 februari 2002 @ 03:39:09 #150
6146 SpankSpankeronie
pi_3042013
quote:
Op maandag 04 februari 2002 03:37 schreef Atrimar het volgende:
Laten we hopen op Over Time
tis zeker nog niet laat genoeg he
pi_3042016
quote:
Op maandag 04 februari 2002 03:39 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

tis zeker nog niet laat genoeg he

Slapen is voor mietjes
  maandag 4 februari 2002 @ 03:40:19 #152
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_3042017
eind terug weer....hopen dat ze ff overrulen....en dan hopen op ome KURT
Reg op't Koppie!!!
pi_3042020
fucking spannend
  maandag 4 februari 2002 @ 03:43:13 #154
15080 static
pi_3042021
Het gaat nu lekker soepeltjes...
  maandag 4 februari 2002 @ 03:44:35 #155
15080 static
pi_3042023
Warner! Eikel!!
  maandag 4 februari 2002 @ 03:44:37 #156
6146 SpankSpankeronie
pi_3042024
Kurt dom varken gooi die bal dan weg
pi_3042025
Domme actie zeg ... tering!

Tieft die bal dan weg

pi_3042027
Zegt u maar bye bye Rams
  maandag 4 februari 2002 @ 03:49:34 #159
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_3042029
spannend spannend spannend
Reg op't Koppie!!!
pi_3042031
Het kan nog net ... goede punt return, dan hebben ze er nog twee minuten om te scoren.

Ik denk niet dat ze het gaan redden, maar het moet zeker kunnen, mede omdat de Patriots niet durfden om een pass te gooien voor een 1st down

maandag 4 februari 2002 @ 03:51:27 #161
6146 SpankSpankeronie
pi_3042032
quote:
Op maandag 04 februari 2002 03:49 schreef Bunzing het volgende:
spannend spannend spannend
Wat nou spannend ,feest kan zo beginnen in Boston en jij kan naar huis fietsen of heb je een Bob geregeld?
pi_3042037
Touchdown Rams!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 03:55:55 #163
15080 static
pi_3042038
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 03:55:56 #164
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_3042039
TOUCHDOWN!!!!!!!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 03:56:27 #165
15080 static
pi_3042040
Nu de PAT nog!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 03:56:33 #166
6146 SpankSpankeronie
pi_3042041
Motherfokkers TD Rams
pi_3042042
tering jantje wat spannend ... overtime gaat dit worden als de Defence geen blunders maakt
pi_3042043
Het zou de eerste keer zijn dat het gebeurt
  maandag 4 februari 2002 @ 03:59:43 #169
6146 SpankSpankeronie
pi_3042045
Ja nu krijgen ze ineenkeer haast bij de Patriots,die hebben duidelijk geen zin in een OT
  maandag 4 februari 2002 @ 04:02:00 #170
15080 static
pi_3042049
Dat wordt een field goal...
  maandag 4 februari 2002 @ 04:02:07 #171
6146 SpankSpankeronie
pi_3042050
Adam Vinatieri gaat het dus beslissen
  maandag 4 februari 2002 @ 04:03:20 #172
6146 SpankSpankeronie
pi_3042051
Dus geen OT en slapen
  maandag 4 februari 2002 @ 04:05:09 #173
15080 static
pi_3042052
Ik zou geen cameraman willen zijn daar op dat veld...
  maandag 4 februari 2002 @ 04:05:39 #174
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_3042054
GODDAMMIT
Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 04:10:10 #175
7006 Ritch
The King!
pi_3042058
Wat een heerlijke Superbowl! Ultieme climax! En in mijn ogen een terrechte winnaar!
Whose motorcycle is this? It's a chopper, baby.
Whose chopper is this? It's Zed's.
Who's Zed? Zed's dead, baby. Zed's dead.
pi_3042060
In mijn ogen over het seizoen gezien niet de terechte winnaar, maar dat komt om dat ik hou van het aanvallende Football, en de Patriots zijn een defence team, maar deze wedstrijd was echt he-le-maal top.

geweldige climax

maandag 4 februari 2002 @ 04:15:04 #177
7006 Ritch
The King!
pi_3042062
Ik ben over het algemeen ook meer Rams fan, vooral van die heerlijke lange passes van Warner en zeker ook lange runs van Bruce en Hakim, dat zijn echt mijn toppers en in mindere mate Faulk.
Whose motorcycle is this? It's a chopper, baby.
Whose chopper is this? It's Zed's.
Who's Zed? Zed's dead, baby. Zed's dead.
  † In Memoriam † maandag 4 februari 2002 @ 04:18:15 #178
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_3042065
Ik had 'the fear factory' in de half time wel willen zien..

Was met playmates of the month

maandag 4 februari 2002 @ 04:18:38 #179
13814 de_hip
Elsa Sorensen 195609
pi_3042066
Wel heel koel afgemaakt hoor, mooie pass en dan die kick.
Het seizoen verder niet gevolgd, maar naar deze wedstrijd gekeken absoluut terecht gewonnen.
Ik kan best vliegen, ik ben er alleen te lui voor
pi_3042070
Het is een mooi seizoen geweest ja

Kan niet wachten op volgend jaar, en van de zomer in Europa

maandag 4 februari 2002 @ 04:26:18 #181
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_3042072
EDDIE B. has left the building!!!
ik gaat er nog maar een paar drinken dammit!!
Reg op't Koppie!!!
pi_3042075
Zo ik heb mijn "werk" op de FP ook weer gedaan, ik denk dat ik eens ga proberen hoe dat rare ding in mijn kamer ligt ... hoe heet het ook weer? oh ja ... een Bed!
  maandag 4 februari 2002 @ 04:27:47 #183
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_3042077
en IDD een terechte winnaar!!!
Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 05:47:14 #184
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_3042134
de KikkerT

[afbeelding] [/quote]

Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 05:47:46 #185
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_3042136
gaat niet zo fleks meer
Reg op't Koppie!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 06:49:11 #186
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_3042161
nou wordt het echt tijd om de oogjes ff dicht te doen!!

waren sapp is de meester!!!

Reg op't Koppie!!!
pi_3042195
quote:
Op maandag 04 februari 2002 02:18 schreef static het volgende:

Is dat niet het podium wat ze bij hun tour gebruikt hebben?

Het heeft dezelfde vorm. Maar dit is een kleinere versie die ze binnen zes minuten kunnen opbouwen.

Vond het trouwens een beetje tegenvallen... Niet zo'n spektakel als vorig jaar en U2 kan ook beter...

pi_3042264
Goedemorgen (of misschien weltrusten...) mensen. Mooie wedstrijd hoor afgelopen nacht. Het blijft mooi als de underdog wint. Hoewel ik wel veel sympathie heb voor de Rams. Maar Kurt Warner was echt niet in vorm gisteren, omdat de defence van NE perfect georganiseerd was.
Nouja, volgend jaar weer zo'n mooie wedstrijd graag. Ik ga nu naar school om weer te gaan slapen.
  maandag 4 februari 2002 @ 10:59:16 #189
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_3042989
quote:
Op zondag 03 februari 2002 20:05 schreef DonorHoofd het volgende:

[..]

NOS zal idd zeker niet die Amerikaanse reclame gaan uitzenden.
Lijkt me ook zeer sterk dat ze strax 25x teruggaan naar de studio.
Gaten worden gevuld met HH en sfeerbeelden uit het stadion.

You were right! Leuke sfeerbeelden af en toe!
  maandag 4 februari 2002 @ 15:30:11 #190
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3045630
Mooi einde van een wedstrijd die een beetje stroef op gang kwam.
Kut alleen dat we nu een jaar mogen gaan wachten op de volgende American Football game(Sorry Admirals)
pi_3047361
geweldig einde was dat zeg. ik was meteen gaan slapen en kom nu net uit school ongeveer.
In het laatste quarter nog 2 touchdowns scoren. echt vet. ik dacht dat ze overtime gingen spelen voor het eerst in de geschiedenis maar nee hoor. wat een vette trap. hoever was het nou. 37yrds plus endzone ofzoiets? 57 yards. echt vet
  maandag 4 februari 2002 @ 19:08:04 #192
3485 kavorka
lure of the animal
pi_3048265
quote:
Op maandag 04 februari 2002 17:29 schreef _Fulton_ het volgende:
wat een vette trap. hoever was het nou. 37yrds plus endzone ofzoiets? 57 yards. echt vet
Endzone is "maar" 10 yards, kick vanaf 38, dus was een 48 yards FG.

Schitterende wedstrijd, paar grote fouten van Kurt Warner, maar op het einde lieten de Rams toch weer wat big plays zien!

maandag 4 februari 2002 @ 19:10:02 #193
3485 kavorka
lure of the animal
pi_3048285
quote:
Op maandag 04 februari 2002 00:39 schreef SunChaser het volgende:
Mariah playbackte wel heel erg uit de maat
Grapje zeker? Was immers desync met de USA (geluid liep voor op beeld, of andersom)
  maandag 4 februari 2002 @ 19:12:11 #194
3485 kavorka
lure of the animal
pi_3048304
quote:
Op maandag 04 februari 2002 01:36 schreef static het volgende:
Wat heeft Warner eigenlijk op zijn voorhoofd?
Dat is van zijn helm. Heb ik ook weleens. Gewoon een rode plek van een strakke (hard opgepompte) helm die "schuurt" over je voorhoofd.

Sommige spelers pompen hun helm keihard op, (veilig, minder kans op draaien van de helm) anderen minder.

pi_3048649
quote:
Op maandag 04 februari 2002 19:10 schreef kavorka het volgende:

[..]

Grapje zeker? Was immers desync met de USA (geluid liep voor op beeld, of andersom)

het beeld liep inderdaad voor. irritant was dat. maar na de half time ofzo was dat wel over dacht ik.

die ene tackle van de Partiots op de Phoebl (ofzoiets )
die was echt hard! Recht met z'n helm op de bal. vet knappe actie man.

pi_3048651
* slakkie baalt: GO RAMS!!!
pi_3048685
quote:
Op maandag 04 februari 2002 19:52 schreef slakkie het volgende:
* slakkie baalt: GO RAMS!!!
beetje laat
ze hebben al verloren
pi_3048769
quote:
Op maandag 04 februari 2002 19:57 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

beetje laat
ze hebben al verloren

Een echte fan is toch altijd voor zijn team, door dik en dun....
  donderdag 7 februari 2002 @ 17:59:24 #199
3485 kavorka
lure of the animal
pi_3083635
Zaterdag de Pro Bowl; de spelers:

http://www.nfl.com/probowl/2002/roster_nfc.html
http://www.nfl.com/probowl/2002/roster_afc.html

Uiteraard met Mike Alstott als fullback bij de NFC.

Kurt Warner (NFC) waarschijnlijk de qb, omdat starter Brett Favre geblesseerd is. (Jeff Garcia kan ook starten als qb)

donderdag 7 februari 2002 @ 21:24:46 #200
6146 SpankSpankeronie
pi_3086493
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 17:59 schreef kavorka het volgende:
Zaterdag de Pro Bowl; de spelers:

http://www.nfl.com/probowl/2002/roster_nfc.html
http://www.nfl.com/probowl/2002/roster_afc.html

Uiteraard met Mike Alstott als fullback bij de NFC.

Kurt Warner (NFC) waarschijnlijk de qb, omdat starter Brett Favre geblesseerd is. (Jeff Garcia kan ook starten als qb)

Favre doet dus niet mee,maar waarom is Brett ingodsnaam als starter verkozen boven Kurt?
Brett was toch die QB die een nieuw record in de PO neerzette door 6x een interceptie te gooien,en Kurt was toch 2e in de MVP verkiezing van de NFC achter Falk?
Of heeft Kurt het verpunkt in de SB?

Die Amerikanen worden me daar ff verwend,vorige week Allstar NHL en SB
Deze week Allstar NBA en Pro-Bowl en ook nog maar ff de OS in SLC.Het kan niet op.

zondag 10 februari 2002 @ 22:43:55 #201
3485 kavorka
lure of the animal
pi_3119689
AFC 38 - NFC 30

Weer geen overwinning voor Kurt Warner

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: