Sweet Dreams Aangebrande-Phonixquote:Op woensdag 12 april 2006 00:27 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
Mannen, ventjes, jongens en knullen, deze gaat slapen.... trusten.![]()
komt door u hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Stelletje slowchatters..
Ik vind het niet kunnen..
Tofquote:Op woensdag 12 april 2006 00:30 schreef Weemz het volgende:
Oftewel: De verrassing was een avondje Jesus Christ Superstar!
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt door u hoor
jij bracht die eendjes het topic binnen![]()
En Jeroen had zo'n mooi shirt aan tijdens de inleidingquote:Op woensdag 12 april 2006 00:32 schreef Weemz het volgende:
Ja was echt supermooi!
Jullie zaten in dezelfde zaalquote:Op woensdag 12 april 2006 00:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
En Jeroen had zo'n mooi shirt aan tijdens de inleiding
æQue?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
En Jeroen had zo'n mooi shirt aan tijdens de inleiding
Ik heb hem 2 jaar terug gezien met een Engels cast en dat was al indrukwekkendquote:Op woensdag 12 april 2006 00:32 schreef Weemz het volgende:
Ja was echt supermooi!
Die tafeljes met de schemerlampjes is wel grappigquote:Op woensdag 12 april 2006 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wonderer. Ik wil idd LastMinute naar Cabaret, maar 35¤ voor de tafeltjes is je geld niet waard?
Oh, jawel. Je zit alleen nogal ongemakkelijk. Je moet het zelf weten, maar een loge is ook prima te doen hoor. Je hebt alleen minder kans dat Ara op schoot komt zitten...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wonderer. Ik wil idd LastMinute naar Cabaret, maar 35¤ voor de tafeltjes is je geld niet waard?
Hoe zit dat eig met drankjes? Is dat incl. ?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die tafeljes met de schemerlampjes is wel grappig
maar zoveel extra biedt dat nu ook weer niet hoor, je hebt alleen af een toe een grappige ober aan je tafel die je bestelling komt opnemen voorafgaande aan de voorstelling en in de pauze.
ik zat op rij 3 helemaal rechtsvoor, en kon daardoor het einde niet goed zien, omdat daar de trappen voor stonden
nee dat komt er nog weer bijquote:Op woensdag 12 april 2006 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe zit dat eig met drankjes? Is dat incl. ?
Het was ook niet morgen. Misschien halverwege mei.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, jawel. Je zit alleen nogal ongemakkelijk. Je moet het zelf weten, maar een loge is ook prima te doen hoor. Je hebt alleen minder kans dat Ara op schoot komt zitten...
Ik zou alleen nog een paar dagen wachten, Pia is uit de running, blessure.
schrik!quote:Op woensdag 12 april 2006 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee dat komt er nog weer bij
glas wijn, bier is 4 euro
fris weet ik zo niet
en een fles bubbles kost 70 pleuro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |