Vast meer dan een lidmaatschap bij een fitnesscentrumquote:Op woensdag 12 april 2006 16:20 schreef Dizer het volgende:
Hoeveel zou dat nou kosten? Om in een maand tijd zoveel kilo af te vallen?![]()
[afbeelding]
geen idee wie precies wel en niet...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:19 schreef Dizer het volgende:
Wie kan er nou niet in mei dan? Die ene zondag?
Doet me denken aan plaatjes van Wham. Die kerels zaten ook altijd zo "open" op de foto. Hier heb je een plaatje met beter zicht op het bal en klokkenspel van Fransie.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:14 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
![]()
De enige tennisspeler die het ballenspel voor mij interessant maakte.
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Doet me denken aan plaatjes van Wham. Die kerels zaten ook altijd zo "open" op de foto. Hier heb je een plaatje met beter zicht op het bal en klokkenspel van Fransie.
[afbeelding]
Respectquote:
MSN stuk?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef Dizer het volgende:
MB, heb je mijn mail eigenlijk al gelezen?
Nee, schoolcomputer geen msn... druk met artikel schrijvenquote:
Noem je al je mailtjes aan vrouwen "artikels" ?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, schoolcomputer geen msn... druk met artikel schrijven
Vooruitziende blikquote:
Het zijn allemaal onderzoekjesquote:Op woensdag 12 april 2006 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Noem je al je mailtjes aan vrouwen "artikels" ?.
quote:
quote:
Jaaaa, ik was net aan het antwoordenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef Dizer het volgende:
MB, heb je mijn mail eigenlijk al gelezen?
Dat is best snel gegaan!quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, ik was net aan het antwoorden
En je hebt mailquote:
Dat is het betere werkquote:Op woensdag 12 april 2006 16:39 schreef PeRi het volgende:
Ha, weer thuis.. Ze belden toen ik onderweg was; project is afgelopen, mocht naar huis en krijg mooi betaald
!
Hoe onpersoonlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 16:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En je hebt mail
Ik zie nu dat ik begonnen ben met: Hey Dizer
VERTEL VERTELquote:Op woensdag 12 april 2006 16:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik moet toch even laten doorschemeren dat dit de meest bizarre dag is van mijn carrière... en dan druk ik me nog zachtjes uit.
En aangezien ik daar verder niet op in kan gaan, mogen jullie dit als een attention-whorige actie beschouwen.![]()
Whehe!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Toen ik daar op vakantie was in Nice, vond ik zelfs de cassière geil klinken bij het teruggeven van mijn kleingeld.
Die stad leek overigens wel een verzamelplaats van modellen zeg...![]()
Volgens mij zitten er maar twee bestaande woorden in.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh God
't is dat ik net een bak spekkies naar binnen heb zitten werken en daardoor enigszins misselijk ben...
maar anders.........................
Joh....quote:Op woensdag 12 april 2006 16:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik moet toch even laten doorschemeren dat dit de meest bizarre dag is van mijn carrière... en dan druk ik me nog zachtjes uit.
En aangezien ik daar verder niet op in kan gaan, mogen jullie dit als een attention-whorige actie beschouwen.![]()
Inderdaad, we weten hoe jij over de baas figuur denktquote:Op woensdag 12 april 2006 16:51 schreef Dizer het volgende:
Hij heeft sex gehad met zijn baas? (maakt niet uit of het een man is of een vrouw)
Alleen op MSNquote:
Nee. Het is echt heel bizar en ingrijpend.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:49 schreef PeRi het volgende:
Z heeft opslag? Partnership aangeboden? JE HEBT DE STAATSLOTERIJ GEWONNEN? Dat is het hè!!!!
Please, noquote:Op woensdag 12 april 2006 16:51 schreef Dizer het volgende:
Hij heeft sex gehad met zijn baas? (maakt niet uit of het een man is of een vrouw)
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:52 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, we weten hoe jij over de baas figuur denkt
Sorryquote:
ATTENTION WHORE!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:46 schreef Zhenar het volgende:
Kan geen MSN.. mail maar en zoquote:Op woensdag 12 april 2006 16:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen op MSN![]()
[..]
Nee. Het is echt heel bizar en ingrijpend.![]()
[..]
Please, no![]()
![]()
![]()
JE BENT OFFLINEquote:
Dit is de eerste keer dat ik zoiets zeg tochquote:Op woensdag 12 april 2006 16:55 schreef Dizer het volgende:Dat heb ik nou nooit begrepen. Laatst zij je ook al zo iets is. Leg me eens uit zodat ik ook mee kan lachen
Oh, dit gaat over die ene keer dat ik me zorgen maakte dat mijn baas zo ziek was en dat ie last had van zijn hart en zo. Ik weet het weer. Ow, sorry dat ik het zo goed kan vinden met mijn inmiddels ex-baas en zo bezorgd wasquote:Op woensdag 12 april 2006 17:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik zoiets zeg toch
Ik krijg gewoon dat idee als ik bepaalde posts lees van jouw over je baas. Maar aangezien ik blijkbaar in herhaling val zal ik er maar mee stoppen
Ik ben waarschijnlijk gewoon jaloersquote:Op woensdag 12 april 2006 17:02 schreef Dizer het volgende:
Oh, dit gaat over die ene keer dat ik me zorgen maakte dat mijn baas zo ziek was en dat ie last had van zijn hart en zo. Ik weet het weer. Ow, sorry dat ik het zo goed kan vinden met mijn inmiddels ex-baas en zo bezorgd was
()
Nou, het duurde anders best langquote:
Dizer kloon? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, het duurde anders best lang. En je trapte bijna in mijn Dizer-kloon actie, totdat Zhenar zich ermee ging bemoeien
.
Goed maar dat je er op tijd mee kapte, anders had je nu nog niet kunnen reageren ...quote:Op woensdag 12 april 2006 17:08 schreef Svensational het volgende:
En je trapte bijna in mijn Dizer-kloon actie, totdat Zhenar zich ermee ging bemoeien.
Ja, na jouw reprimande durfde ik niet meerquote:Op woensdag 12 april 2006 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed maar dat je er op tijd mee kapte, anders had je nu nog niet kunnen reageren ...
Hoe lief ik je ook vind, doorposten met een kloon na een ban mag ook jij nietquote:Op woensdag 12 april 2006 17:13 schreef Svensational het volgende:
Ja, na jouw reprimande durfde ik niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |