abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:41:25 #1
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_36862640
Ik ben jarenlang 'verslaafd' geweest aan neusdruppels. Ik heb in mijn jonge jaren te kampen gehad met astma toestanden en diverse allergieen, vooral een allergie voor huisstofmijt. Door die allergieen had ik het altijd benauwd en kon ik niet of nauwelijks door mijn neus ademen. Dat was erg vervelend, vooral tijdens het eten, met in slaap vallen, of met huiswerk maken etc. Als ik dan neusdruppels nam, was ik een tijdje in staat om wel 'gewoon' door mijn neus te ademen. Net genoeg om te eten of in slaap te vallen enzo. Dit ging van kwaad tot erger en op een gegeven moment liep ik dagelijks neusdruppels te snuiven. Dat is jarenlang zo gebleven. Zodra ik voelde dat ze uitgewerkt waren, nam ik een paar hijsen. Op een gegeven moment begon mijn vrouw erover dat ik ermee moest nokken vanwege mijn gezondheid. Uiteindelijk ben ik na diverse pogingen een keer echt gekapt. Toen heb ik 2 maanden niet door mijn neus kunnen ademen. Dat was echt vreselijk. Daarna is het steeds beter gegaan. Nu kan ik zonder neusdruppels redelijk tot gewoon ademen. Ik merk wel dat als het huis stoffig is of als ik te lang in een rokerige kroeg ben geweest dat het meteen een stuk minder gaat. Maar goed, ik ben dus niet meer afhankelijk van neusdruppels om gewoon te kunnen functioneren.

Ik heb altijd gedacht dat ik de enige was met zo'n verslaving, maar nou zit er op mijn werk zo'n collega de hele dag neusdruppels te snuiven. Die is dus ook verslaafd. Nou wil ik graag weten of er meer mensen zijn die dit hebben (gehad) en hoe ze ermee omgaan en hoe ze er vanaf zijn geraakt

[ Bericht 2% gewijzigd door Asics op 11-04-2006 18:48:18 ]
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:50:02 #2
52034 U
bevindt zich hier
pi_36862894
Dat Otrivin-gedoe enzo schijnt na 'n tijdje je neusslijmvlies wel redelijk structureel af te breken als ik het goed heb... Is 'n operatie dan geen optie?
Wat zegt U?
pi_36863059
was bij vara`s kassa laatst een onderwerp over, over neusspray dan:

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=2384403
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_36864182
zie ook hier
Neusspray verslaving
pi_36865133
"Neusspray is not a drug. I used to suck dick for coke. Now that's an addiction. You ever suck some dick for neusspray?"
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_36865331
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:54 schreef teknomist het volgende:
"Neusspray is not a drug. I used to suck dick for coke. Now that's an addiction. You ever suck some dick for neusspray?"
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  Donald Duck held dinsdag 11 april 2006 @ 20:01:22 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_36865381
dat was ook in een aflevering van King of Queens
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_36865423
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:54 schreef teknomist het volgende:
Vooraf betalen, want pijpen met een verstopte neus is ook geen pretje
pi_36865426
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:01 schreef __Saviour__ het volgende:
dat was ook in een aflevering van King of Queens
da's leuk!
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')