ja nja, komt van cd af die ik ff op pc ging zettenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat die überhaupt in je lijst staat, vind ik al om bang van te worden.

Ik heb geen ouders.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
/ikke weet...
Nou euh.....
Heb je rijke ouders?![]()
![]()

Huuu?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:06 schreef HuHu het volgende:
Chowi?

Zal ik ze kielhalen?quote:

En gaan Marly en ik jouw vierendelen en nemen wij die laptop meequote:Op dinsdag 11 april 2006 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn pa wel.
Anders had ik nu een laptop![]()

Cool. Okay. Tot zo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn pa wel.
Anders had ik nu een laptop![]()

quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En gaan Marly en ik jouw vierendelen en nemen wij die laptop mee

Wie, wie, wie?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:09 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jij?
Er is maar 1 iemand die mij Huuu noemt.

maar hoe gaan we die laptop delen dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En gaan Marly en ik jouw vierendelen en nemen wij die laptop mee

Deze is ook stoer.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
http://www.citypc.nl/productinfo.html?product=9462 en dan voor 25 eu 256 erbij ofzo
![]()

Ce n'est pas moi!quote:

Hoeft niet hoor. Op een onopgemaakt bed kan ik ook wel slapen.quote:

Samen achter 1 laptopquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
maar hoe gaan we die laptop delen dan?

Ik ben niet een fanboyquote:
Hoe kijk je tegen een fatboy?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Op een onopgemaakt bed kan ik ook wel slapen.

Om daarop te slapen?quote:

Ja, whehe. Echt zo van. Plop.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:12 schreef HuHu het volgende:
[..]
Niet?
Wat jammer.
Had wel leuk geweest, als Marijn opeens tieten bleek te hebben.

Ik ga waarschijnlijk zo'n een kopenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
http://www.citypc.nl/productinfo.html?product=9462 en dan voor 25 eu 256 erbij ofzo
![]()

Wel een beetje duurquote:

Stille hint.. what to do about it...quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Als je maar een verstandige keuze maakt.
Slapen.. Wie heeft het nou over slapenquote:

samen laptoppenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
maar hoe gaan we die laptop delen dan?

Sorry, ik ben wat doof.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stille hint.. what to do about it...

Acer Aspire 3623WXMi vind ik persoonlijk ook spassss[quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk zo'n een kopen
Acer Aspire 3000

IK HAAT APPLEquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Sorry, ik ben wat doof.
Ik hoor je niet.

Ah... zeg dat dan meteen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
IK HAAT APPLE
(als er maar windows op kan)

Ja. Ik klikte verkeerd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maarre... wat doe jij zo hier? Helemaal verdwaald in PUB?

Nu je het zegt, wel 1 gig geheugen en ongeveer 720 euro, das al veel beterquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Acer Aspire 3623WXMi vind ik persoonlijk ook spassss[

Naar aanleiding van een tof noodlot troffen wij elkanderquote:

https://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=2022quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu je het zegt, wel 1 gig geheugen en ongeveer 720 euro, das al veel beter![]()

Nog beterquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
https://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=2022![]()
En 14.1 inch! Kleiner scherm, meer plezier!

Ik had 'm! Maar teruggedaan ivm problemen. Over een maandje bestel ik er weer eentje, en hoop dat de kinderziektes verdwenen zijn.quote:

Geheugen 512 MB DDRII RAM (1x512)quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nog beterDan past ie tenminste in mijn rugtas. Binnenkort maar eens naar de Dynabyte toe
![]()

dat viel me ook opeens opquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geheugen 512 MB DDRII RAM (1x512)
Gek

Het is dezelfdequote:Op dinsdag 11 april 2006 19:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dat viel me ook opeens opDan betaal ik liever 20 euro meer voor 1 gig geheugen

Ook al zijn de modelnummers hetzelfde, dan kan de configuratie soms nog verschillen, ik heb het al vaker gezienquote:

Inderdaad, ik geef niet veel meer dan 700 euro uitquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:25 schreef Renesite het volgende:
http://norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=13897 is wel gelijk 1 gig.
Maar daar klopt dan de prijs erniet van![]()

Ja, datgeen zal aan mijn kont oxiderenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad, ik geef niet veel meer dan 700 euro uitEn eigenlijk ook liever een AMD processor
![]()

quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, datgeen zal aan mijn kont oxideren![]()

Hier lopen er 2 heel erg goed een een oudere van mij loopt nu erg goed bij iemand andersquote:

Goedquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:37 schreef Zuen het volgende:
Dark_killah je ava. Hoe gaat het hier trouwens mensen?!!?!
![]()
![]()

ja lekker man, vanaf morgen heb ik een laaaang weekendquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Goed
Moet nog wel een toets leren, maar dat komt vanavond wel een keer
Met jou?

oeh, das wel fijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:44 schreef Zuen het volgende:
[..]
ja lekker man, vanaf morgen heb ik een laaaang weekend.

komt door tonksquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:37 schreef Zuen het volgende:
Dark_killah je ava. Hoe gaat het hier trouwens mensen?!!?!
![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |