Da's gezelliej!quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat het op zondag avond nogal onoverzichtelijk is met 50 onlineWaarvan je 1/3e niet meer spreekt.
das te weinigquote:
Teveel mensen in je omgeving kan voor sommige mensen afschrikkend werkenquote:
ik kan dan niemand meer terug vindenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:07 schreef Boeman het volgende:
[..]
Teveel mensen in je omgeving kan voor sommige mensen afschrikkend werken![]()
nja je kunt me veel noemen, maar niet breezahquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hoorde die niet thuis in het Breezah-topic?![]()
Haha, sorry
Mooie foto hoor![]()
Ow, ik dacht om de piercingquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja je kunt me veel noemen, maar niet breezah
oh en het gaat om de riem, niet om de foto ;o
die piercing is oud nieuwsquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:20 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow, ik dacht om de piercing![]()
Maar het was ook maar een geintje hoor![]()
![]()
Ik weet niet alles hoorquote:
Ja, zekerquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:23 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik was weer unbanned. alles nog oké?
Volgens mij ook, heel Fok! stroomt naar PUB toequote:Op dinsdag 11 april 2006 18:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik weet niet alles hoor![]()
[..]
Ja, zeker![]()
Nog altijd redelijk gezellig hier, nu de Breezah-reeks in PUB staat, zal het nog wel wat drukker worden denk ik![]()
Iig voor de views.. Slowchat loopt lekker hier zie ik, toen ik wegging zaten we aan de 500, dus 300 delen in 2,5 maanden ofzo. Erg netjes hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik weet niet alles hoor![]()
[..]
Ja, zeker![]()
Nog altijd redelijk gezellig hier, nu de Breezah-reeks in PUB staat, zal het nog wel wat drukker worden denk ik![]()
tuurlijk, wij posten gewoon doorquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:26 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Iig voor de views.. Slowchat loopt lekker hier zie ik, toen ik wegging zaten we aan de 500, dus 300 delen in 2,5 maanden ofzo. Erg netjes hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |