Die is stoer jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:41 schreef bloodymary het volgende:
Het enige wat ik echt nog leuk vind aan zijn programma, is het einde met die twee oudjes van de muppets. Maar ja dat is natuurlijk ook niet origineel van hem.....
Daar ben ik het dus totaal mee oneens. Vroeger maakte hij inderdaad een nieuw soort radio, toen hij 's middags om 14.00 uur zat met Kat. Ik weet niet of je hem toen wel eens hebt gehoord? Toen was hij echt steengoed en grappig.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:43 schreef Nolius het volgende:
Giel maakt eens een ander soort radio dan er al was. Zonder lach-vee of alleen maar praatje-plaatje. En zijn humor is nu eenmaal wat grof. Als je daar niet tegen kunt, luister je maar naar Q-music ofzo.
Juist, en omdat hij in de ochtend zit gaat dat zo. Omdat mensen die regelmaat nodig hebben.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:45 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus totaal mee oneens. Vroeger maakte hij inderdaad een nieuw soort radio, toen hij 's middags om 14.00 uur zat met Kat. Ik weet niet of je hem toen wel eens hebt gehoord? Toen was hij echt steengoed en grappig.
Sinds hij in de ochtend zit en zeer populair is bij de massa vind ik hem echt steeds slechter en flauwer worden. Ik houd wel van groffe humor maar hij is gewoon erg flauw met zijn geile goedmorgen![]()
Ik denk dat je meer aan de helft moet denken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:51 schreef SunChaser het volgende:
Wout zei ergens dat Beelen enorm veel verdient. Is dat zo? Zit ie aan de 4 ton?
Ja, dat telt toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:52 schreef bloodymary het volgende:
Maar wat wil je daarmee zeggen? Naar Ron Brandsteder of BZN bij de Tros kijken ook miljoenen mensen. Maar dat wil niet zeggen dat de kwaliteit goed is of dat ik er van moet houden, het betekent alleen dat de massa er van houdt....
Ah, daar heb je de bekende 'het is ons belastinggeld' discussie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:48 schreef crossover het volgende:
Het blijft een overheidsbedrijf he
Dat is dus echt niet zo, Giel heeft vaste items maar tis nooit tzelfde.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:35 schreef scrub_nurse het volgende:
zn programma is saai....bah t lijkt wel of iedere dag t zelfde bandje wordt afgespeeld...
offtopic: Arrow Jazz FM is idd leuke zender, heb er een aantal goeie nummers 'ontdekt'quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:57 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Zelf luister ik 's-morgens in de auto naar Radio1 voor het nieuws en 's-avonds naar Arrow Jazz FM of Internetradio.
Frankrijk!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef Dick-Schaffa het volgende:
het is een vervelend standaard rijtje....
...dagjingle met beginrijm geintje (wansmaak-woensdag etc....te flauw)
...giele goeiemorgen (goed tegen ochtenderectie's zo ongeil als dat is)
...gielmobiel (al zo oud dat we inmiddels de kleedster van een theaterproductie aan de lijn krijgen)
...sm (klatsch) s (zucht)
...een 'grappige' opa (niet leuk, niet grappig)
...woordgrap (af en toe leuk)
...einde (gelukkig)
......wat best leuk is als je het de eerste keer hoort, maar na de 3e keer wordt het al vervelend
Wehehe nog steeds is dat niet veranderd, ik zat me vandaag net af te vragen of het mensen niet begint te vervelen dat dj's al jaren dezelfde stijl gebruikenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef Dick-Schaffa het volgende:
het is een vervelend standaard rijtje....
...dagjingle met beginrijm geintje (wansmaak-woensdag etc....te flauw)
...giele goeiemorgen (goed tegen ochtenderectie's zo ongeil als dat is)
...gielmobiel (al zo oud dat we inmiddels de kleedster van een theaterproductie aan de lijn krijgen)
...sm (klatsch) s (zucht)
...een 'grappige' opa (niet leuk, niet grappig)
...woordgrap (af en toe leuk)
...einde (gelukkig)
......wat best leuk is als je het de eerste keer hoort, maar na de 3e keer wordt het al vervelend
haha, ik haat meestal topickicks, maar in dit geval maak je wel een punt! Giel vervalt continu in herhaling. Dat deed z'n voorganger Stenders trouwens ook uiteindelijk met z'n ochtendprogramma.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wehehe nog steeds is dat niet veranderd, ik zat me vandaag net af te vragen of het mensen niet begint te vervelen dat dj's al jaren dezelfde stijl gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |