abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:47:56 #101
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_40042763
Ik denk dat DJ's van (voornamelijk) ochtendshow het idee hebben dat mensen het prettig vinden om 's ochtends een herkenbaar patroon te hebben. Bij Giel (maar ook bij anderen) slaat dat een beetje door. Wat variatie zou wel leuk zijn. De Giel-mobiel was bijvoorbeeld best aardig in het begin, maar nu heeft iedereen hem wel zo een beetje gehad. Dus tijd om ermee te kappen en iets nieuws te verzinnen. Als Giel voor de zoveelste keer vraagt om een geile goeiemorgen, dan heb ik gewoon last van plaatsvervangende schaamte. Er zullen toch wel een paar creatieve mensen werken bij 3FM?
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_40044186
het is een vervelend standaard rijtje....

...dagjingle met beginrijm geintje (wansmaak-woensdag etc....te flauw)
...giele goeiemorgen (goed tegen ochtenderectie's zo ongeil als dat is)
...gielmobiel (al zo oud dat we inmiddels de kleedster van een theaterproductie aan de lijn krijgen)
...sm (klatsch) s (zucht)
...een 'grappige' opa (niet leuk, niet grappig)
...woordgrap (af en toe leuk)
...einde (gelukkig)

......wat best leuk is als je het de eerste keer hoort, maar na de 3e keer wordt het al vervelend
Dick Schaffa
pi_40044291
Ach, hou toch op. Evers is toch ook al eeuwen hetzelfde. En dar luisteren nog steeds bakken met kuddedieren naar iedere ochtend.

Je kunt nou eenmaal niet voor iedere dag iets anders verzinnen. Bovendien houden mensen van regelmaat. Horizontaal programmeren is niet voor niks het grote succes van de radio in de jaren 90 geweest.
pi_40044629
Het enige wat ik echt nog leuk vind aan zijn programma, is het einde met die twee oudjes van de muppets. Maar ja dat is natuurlijk ook niet origineel van hem.....
pi_40044676
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:41 schreef bloodymary het volgende:
Het enige wat ik echt nog leuk vind aan zijn programma, is het einde met die twee oudjes van de muppets. Maar ja dat is natuurlijk ook niet origineel van hem.....
Die is stoer ja
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  Redactie Frontpage vrijdag 21 juli 2006 @ 12:44:03 #106
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_40044681
Edwin Evers is idd helemaal niet te pruimen. Ik erger me aan zn sidekicks die alleen mogen lachen als Evers dat wil, tijdens interviews die Evers doet mogen ze niet praten.

Alleen het laatste kwartier is leuk.
pi_40044705
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 09:43 schreef Nolius het volgende:

Giel maakt eens een ander soort radio dan er al was. Zonder lach-vee of alleen maar praatje-plaatje. En zijn humor is nu eenmaal wat grof. Als je daar niet tegen kunt, luister je maar naar Q-music ofzo.
Daar ben ik het dus totaal mee oneens. Vroeger maakte hij inderdaad een nieuw soort radio, toen hij 's middags om 14.00 uur zat met Kat. Ik weet niet of je hem toen wel eens hebt gehoord? Toen was hij echt steengoed en grappig.

Sinds hij in de ochtend zit en zeer populair is bij de massa vind ik hem echt steeds slechter en flauwer worden. Ik houd wel van groffe humor maar hij is gewoon erg flauw met zijn geile goedmorgen
pi_40044779
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:45 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Daar ben ik het dus totaal mee oneens. Vroeger maakte hij inderdaad een nieuw soort radio, toen hij 's middags om 14.00 uur zat met Kat. Ik weet niet of je hem toen wel eens hebt gehoord? Toen was hij echt steengoed en grappig.

Sinds hij in de ochtend zit en zeer populair is bij de massa vind ik hem echt steeds slechter en flauwer worden. Ik houd wel van groffe humor maar hij is gewoon erg flauw met zijn geile goedmorgen
Juist, en omdat hij in de ochtend zit gaat dat zo. Omdat mensen die regelmaat nodig hebben.

Waarom denk je dat Saai Radio zo hoog scoort? En Evers? Vanwege de dodelijke regelmaat.
pi_40044835
Je kunt er overigens over zeggen wat je wil, maar het marktaandeel van het ochtendprogramma van Giel is in de laatste cijfers fors gestegen.
  Redactie Frontpage vrijdag 21 juli 2006 @ 12:51:37 #110
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_40044866
Wout zei ergens dat Beelen enorm veel verdient. Is dat zo? Zit ie aan de 4 ton?
pi_40044888
Maar wat wil je daarmee zeggen? Naar Ron Brandsteder of BZN bij de Tros kijken ook miljoenen mensen. Maar dat wil niet zeggen dat de kwaliteit goed is of dat ik er van moet houden, het betekent alleen dat de massa er van houdt....
  Redactie Frontpage vrijdag 21 juli 2006 @ 12:56:54 #112
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_40045014
Ja, da's waar. Er keken 500.000 mensen naar dat Lingerie Bowl
pi_40046296
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:51 schreef SunChaser het volgende:
Wout zei ergens dat Beelen enorm veel verdient. Is dat zo? Zit ie aan de 4 ton?
Ik denk dat je meer aan de helft moet denken.
pi_40046385
Het blijft een overheidsbedrijf he
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_40046408
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:52 schreef bloodymary het volgende:
Maar wat wil je daarmee zeggen? Naar Ron Brandsteder of BZN bij de Tros kijken ook miljoenen mensen. Maar dat wil niet zeggen dat de kwaliteit goed is of dat ik er van moet houden, het betekent alleen dat de massa er van houdt....
Ja, dat telt toch?

Als veel mensen het leuk vinden, maar jij net niet. Wat vinden ze dan belangrijker denk je?
pi_40047321
Maar het ging er toch niet om wat ze belangrijker vinden, het ging er toch om wat je van hem en zijn programma vindt...............
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:35:08 #117
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_40047831
zn programma is saai....bah t lijkt wel of iedere dag t zelfde bandje wordt afgespeeld...
pi_40047976
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:48 schreef crossover het volgende:
Het blijft een overheidsbedrijf he
Ah, daar heb je de bekende 'het is ons belastinggeld' discussie.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:03:38 #119
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_40048750
Fred en Rob, alsjeblieft zeg.

Ik ga tegenwoordig 'gewoon' voor Radio 1.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Redactie Frontpage vrijdag 21 juli 2006 @ 15:09:10 #120
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_40048891
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:35 schreef scrub_nurse het volgende:
zn programma is saai....bah t lijkt wel of iedere dag t zelfde bandje wordt afgespeeld...
Dat is dus echt niet zo, Giel heeft vaste items maar tis nooit tzelfde.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:57:04 #121
91615 ZZtopSpeed
Zedde gij ja..
pi_40050411
Het probleem is dat alle DJ's zichzelf ontzettend geweldig vinden. Al die 'ochtendsjooooows' zijn zo ontzettend nep. Het gelach (met name bij Evers) is gewoon een sample en die zetten ze al in bij de meest beroerde grappen en poep-en-plas humor. Alle platen zijn altijd 'onderweg!' maar voordat het zover is lullen ze er eerst een eeuw doorheen.. geweldig hoor. Het ergste is nog als ze een mening hebben over politiek of een actueel nieuwsfeit. Ze niet bepaald slim aangezien bijna geen enkele DJ z'n middelbare school heeft afgemaakt dus wat ze dan lopen te verkondigen is vaak tenenkrommend.

De muziekkeus is bepaald door de muziekredactie en daar komt het feitelijk op neer dat de platenmaatschappijen flink geld erin pompen om zo hun muziek aan de man te brengen. Vroegah waren DJ's nog echte muziekliefhebbers en waren ze wandelende opencyclopediėn en draaiden ze hun eigen muziek. Tegenwoordig wordt elke dag 10x hetzelfde gedraaid. Het boeit niet of dat op 538, 3FM, Skyradio of Caz is; overal dezelfde muziek.

Het ergste is nog dat ze dan reclame maken met 'Serious Radio', 'Jouw muziek', 'De beste muziekmix' .. echt te trietst voor woorden. Zelf luister ik 's-morgens in de auto naar Radio1 voor het nieuws en 's-avonds naar Arrow Jazz FM of Internetradio.

Giel moet het hebben van zijn woordgrappen en rariteiten, maar na 2x heb je dat ook wel weer gehoord.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:06:52 #122
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_40050728
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:57 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Zelf luister ik 's-morgens in de auto naar Radio1 voor het nieuws en 's-avonds naar Arrow Jazz FM of Internetradio.
offtopic: Arrow Jazz FM is idd leuke zender, heb er een aantal goeie nummers 'ontdekt'

bijv. "Bajofondo Tango Club - Perfume" zal je helaas nooit op andere zenders horen, jammer..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_40050796
Doe mij maar Kicken....
  vrijdag 21 juli 2006 @ 17:57:43 #124
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_40053881
ik erger me altijd aan de ranzige dichter, sodimitri op en dc lama.

ranzige dichter: z'n ranzige gedichten zijn gewoon niet leuk
sodimitri op: stomme spreuken, oneliners
dc lama: ja, laten we het WEER over 9/11 en wiet legalisering hebben

Ad uit Zwijndrecht en Zwijn uit Adrecht

's ochtends luister ik nooit 3FM.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_40053987
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef Dick-Schaffa het volgende:

...gielmobiel (al zo oud dat we inmiddels de kleedster van een theaterproductie aan de lijn krijgen)
...einde (gelukkig)

......wat best leuk is als je het de eerste keer hoort, maar na de 3e keer wordt het al vervelend
Frankrijk!
pi_40157419
Wat een verademing nu 's morgens Lantinga en Swijnenberg. Eindelijk word ik weer lachend wakker....
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 25 juli 2008 @ 20:38:19 #127
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_60348994
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef Dick-Schaffa het volgende:

...einde (gelukkig)

Wehehe nog steeds is dat niet veranderd, ik zat me vandaag net af te vragen of het mensen niet begint te vervelen dat dj's al jaren dezelfde stijl gebruiken
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_60352189
Blijkbaar wordt herhaling als de kracht van radio gezien.

Ik houd niet van oneindige herhaling EN AL HELEMAAL NIET TOT 10 UUR 'S MORGENS
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:51:34 #129
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_60353113
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:38 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Wehehe nog steeds is dat niet veranderd, ik zat me vandaag net af te vragen of het mensen niet begint te vervelen dat dj's al jaren dezelfde stijl gebruiken
haha, ik haat meestal topickicks, maar in dit geval maak je wel een punt! Giel vervalt continu in herhaling. Dat deed z'n voorganger Stenders trouwens ook uiteindelijk met z'n ochtendprogramma.
Giel zit gewoon al te langf bij deze zender op dit tijdslot. Hem een uur extra geven is idioot (hoewel hij voor z'n salaris natuurlijk best wel wat mag werken) en ik denk dat niemand er op zit te wachten. Zet iemand anders voor de ochtendshow, en gooi Giel naar een ander tijdstip, grote kans dat dat prima werkt voor iedereen!

Kom op zeg, weer lekker de linkse relpet uithangen die moreel superieur is, maar ondertussen weer eens voor de rechter staan omdat meneer z'n medeweggebruikers minacht stik eens in een peuk jochie
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')