quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:31 schreef marc1982 het volgende:Ik ga denk ik voor de K800i omdat deze wel een klepje heeft en ook een betere camera
![]()
Camera van de w810i is zelfs iets beter dan de 800
De 810i is eigenlijk een w800 met kleine updates die ze in de w800i nog niet verwerkt hadden
Ook zit er een beter scherm in en dat is duidelijk te merken
ik heb ze allebei in me handen gehad en de 810i is toch net iets beter
het klepje voor de camera is dan wel verdwenen maar de lens ligt wel dieper in de telefoon om krassen te voorkomen
als je ze wil vergelijken
www.newmobile.comkan je ze naast elkaar vergelijken
Ik heb hem ook inmiddels en tis echt een wreed ding
ben er heel tevreden mee
hier een complete nederlandse review
http://www.newmobile.nl/eur/nl/Review.php?review_id=a7da63Kleine quote van de updates en nieuwe opties
Het is een Quad band model.
· Het toestel heeft EDGE.
· Kleur van het toestel en de wijzigingen in het uiterlijk
· Afmeting van het toestel is kleiner geworden. Het toestel is een millimeter dunner dan de W800i.
· In het pakket van het toestel vindt men geen koord meer. Daarnaast is nu de headset in het zwart uitgevoerd.
· Aanboord vindt men 21 MB aan geheugen, minder dan de W800i.
· Een NetFront Access browser voor het beter bekijken van webpagina's is nu aanwezig.
· Activity Menu toets is nu aanwezig op het toetsenbord.
· Boven het scherm is een lichtsensor geplaatst die automatisch de achtergrondverlichting van het toetsenbord en het scherm regelt in relatie tot het omgevingslicht.
· De camera heeft rode ogen reductie, verbeterde autofocus uit de W900i en de keuze uit vier verschillende sluitertonen gekregen.
· Flash Lite wordt nu volledig ondersteund in JAVA programma's.
· Een RSS news reader is nu standaard aanboord samen met een music mate programma. De World clock uit de W800i heeft hiervoor plaats moeten maken.
· De game PuzzleSlider is vervangen door JC Does TEXAS.
· Nieuwe PC Suite wordt nu standaard meegeleverd. Aanwezig zijn onder andere programma's voor het maken van SMS en MMS berichten, Synchroniseren van data en het aanpassen van afbeeldingen.
Naast al deze punten vindt men hier en daar wat kleine wijzigingen in het menu, die voor het eerst zichtbaar waren in de W900i. Alle updates die in deze swivel zitten, zijn nu opgenomen in de W810i. Het toestel zal naast de nieuwe Titanium gouden W700i worden geplaatst de komende periode. De W800i zal dan heel langzaam uit de schappen gaan verdwijnen.
Je ziet dus de camera is beter dan die in de w800i
![]()
Volgende keer eerst beter je info verifieren
[ Bericht 12% gewijzigd door dj-scratch op 19-04-2006 10:41:01 ]