ik zeg ook niet dat het een andere is dan in die showroom, ik zeg alleen dat dit de tweede is in NL !quote:Op donderdag 27 april 2006 23:00 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Nee, het is hetzelfde auto zoals die in showroom stond
Voor meer pics van op straat gespotte Nederlandse Veyron moet je even hier kijken.
beetje jammer dat ze achter het rode kruisje staan nu kan je ze nog niet zienquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:16 schreef blup het volgende:
[afbeelding]
Veyron, Bentley, en 'n maserati op 1 foto
2 bentleys zelf! Maar wel bij een dealerquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:16 schreef blup het volgende:
[afbeelding]
Veyron, Bentley, en 'n maserati op 1 foto
wehehe kzie 'm ja, ach, bij de dealer of niet. Tis wel vetquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:27 schreef Boink het volgende:
[..]
2 bentleys zelf! Maar wel bij een dealer![]()
als het goed is is die onderhand al afgeleverdquote:
Wie nam hier nou de mooiere foto?quote:
Als ik denk wat jij bedoeld is dat het horloge van de bestuurder van onze autoquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wie nam hier nou de mooiere foto?
Die Excalibur, mooie wagen vind ik dat![]()
Alleen is dit wel een beetje té, die extended version.
Ah, ik dacht dat die ook een foto aan het maken wasquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:21 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Als ik denk wat jij bedoeld is dat het horloge van de bestuurder van onze auto
toepasselijk kenteken ookquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:34 schreef achla het volgende:
Aston Martin DB 7 Vantage
[afbeelding]
[afbeelding]
Zodat er nog meer mensen naar mijn site komen..quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:07 schreef Jimmeh het volgende:
Waarom moet er nog een link bij naar autogespot als je dit al breed uit in je sig loopt te spammen en al een dikke banner balk op elke foto zit
Nee is een verschil met dat je daar de rest van zn spots kan zien van die dag, omdat sommige mensen moeten zeuren over wat hij spotquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:21 schreef Jaguarized het volgende:
Joh mekker niet zo. Dat doet Alexxxxx ook zovaak met een linkje naar z'n forum en daar klaag je ook niet over.![]()
En bij ons kan je meer foto's van de betreffende spot zien.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:24 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Nee is een verschil met dat je daar de rest van zn spots kan zien van die dag, omdat sommige mensen moeten zeuren over wat hij spot
Maar goed laten we verder maar niet een hele discussie gaan houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |