Ah thnx, wist niet zeker wat voor XK het was.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:53 schreef M5 het volgende:
[..]
Die Jag is een XK8, de Porsche is een 356 Speedster
Dat is de motorinhoud, 1600cc.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah thnx, wist niet zeker wat voor XK het was.Wat betekent die aanduiding 1600 op de achterkant van de Porsche?
Ik dacht dat dat het type was.
Thnx.quote:
Dat is een Dax Rush.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:23 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
Afgelopen weekend gespot na de F1-meet, naast een mcD ergens bij Amsterdam - iemand enig idee welk merk/type dit is?
Die Audi mist de verchroomde spiegels, dus het lijkt me geen S4-serie. Of zie ik dat fout?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:12 schreef CybPraetorian het volgende:
Misschien heeft iemand (mn verwijderde) post gelezen over een vermoedelijke Porsche 911 Turbo, maar zowel mn post als de Porsche zijn verdwenen.
Daarentegen wel het volgende gespot in centrum Groningen:
Audi S4 Avant:
[afbeelding]
[afbeelding]
en een Lexus SC430
[afbeelding]
klopt, is een 115 pk TDIquote:Op woensdag 26 april 2006 14:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Die Audi mist de verchroomde spiegels, dus het lijkt me geen S4-serie. Of zie ik dat fout?
Overigens hebben S4's van voor 1999 geen verchroomde spiegels, zie ik net. Dus het zegt niet alles.quote:
je hebt gelijk !!!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Die Audi mist de verchroomde spiegels, dus het lijkt me geen S4-serie. Of zie ik dat fout?
Kon je niet vragen of je mee mocht rijden?quote:Op woensdag 26 april 2006 04:32 schreef Jaguarized het volgende:
Aston Martin AM V8 Vantage (aardige eigenaar, babbeltje meegemaakt en gevraagd of ik foto's mocht maken.)
[afbeelding]
Hij bood het zelf aan omdat ik zo netjes vroeg of ik foto's mocht maken.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:42 schreef Impry het volgende:
[..]
Kon je niet vragen of je mee mocht rijden?
en toen heb je niet zijn vrouw het ziekenhuis ingebeukt?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij bood het zelf aan omdat ik zo netjes vroeg of ik foto's mocht maken.Hij zei dat ik zo meemocht voor een rondje als z'n vrouw niet even 5 minuten wat moest afleveren.
Daar kun je beter een foto plaatsen als een vw golf spotquote:Op woensdag 26 april 2006 16:03 schreef Relin het volgende:
Gespot in...goh...waar zou dat nou zijn2004
[afbeelding]
En vandaag geen school, lekker weer, dus effe Helsinki in geweest en daar de volgende wagens tegen gekomen:
(Beemer Z3 coupe, M5 en Maserati Quattronogwat staan niet op de foto)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neuh, ze zag er te lekker uit.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:59 schreef Inorbit het volgende:
[..]
en toen heb je niet zijn vrouw het ziekenhuis ingebeukt?
Wat een gare kentekenplaat/sticker.quote:Op maandag 24 april 2006 21:56 schreef ninja-mod het volgende:
[[url=http://xs77.xs.to/pics/06160/gt3-1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs77.xs.to/pics/06160/gt3-2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Afgelopen zaterdag in Tilburg![]()
Wat een heerlijke bak
Jammer van die parkeerbon die hij net kreeg![]()
ik vind het in ieder geval wel mooi. zonder zo'n lelijk zwart plastic plaatje er achter.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:23 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Wat een gare kentekenplaat/sticker.
Mag zoiets wel![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 april 2006 08:38 schreef Inorbit het volgende:
[..]
ik vind het in ieder geval wel mooi. zonder zo'n lelijk zwart plastic plaatje er achter.
een peugeot coupe, moet je dat posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |