Aanstaande Vrijdag: beslissingswedstrijd, Oss, NAC. Winnaar---> finale, Loser---> GGD.quote:
Ikke begrijpquote:Op maandag 24 april 2006 22:28 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Aanstaande Vrijdag: beslissingswedstrijd, Oss, NAC. Winnaar---> finale, Loser---> GGD.
Jij snap?
![]()
Ik ook, mooier dan nacompetitie iig.quote:Op maandag 24 april 2006 22:27 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik vind de play off's voor promotie naar de eredivisie best ok eigenlijk.
Vrijdag wint Top. En is het einde verhaal voor NAC.quote:Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef brighton het volgende:
Met de gebruikelijke regel van uitdoelpunt telt dubbel had NAC er al uitgelegen...
Ben benieuwd wat ze er vrijdag van bakken. Zou wel dramatisch zijn zeg, tegen nummer 11 eerste divisie eruitvliegen...
Je bent niet de enigste hoorde ik net bij Voetbal Insite.quote:Op maandag 24 april 2006 23:16 schreef Thieske het volgende:
[..]
Vrijdag wint Top. En is het einde verhaal voor NAC.
Ben vandaag bij de wedstrijd geweest en het was gewoonweg dramatisch wat NAC liet zien.
15000 mensen op de tribune die vol achter de ploeg gaan staan, maar presteren ho maar.
Ja, ik ben boos, teleurgesteld, kwaad enz.
Vertel?quote:Op maandag 24 april 2006 23:20 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste hoorde ik net bij Voetbal Insite.
Er waren nog 800 kaarten over.quote:Op maandag 24 april 2006 23:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Serieus volle bak in Breda? Had ik niet verwacht... En dan deze prestatie... Oei...
wat is hier nu weer onlogisch aan. Je verliest de 1e wedstrijd en wint de 2e wedstrijd. Allebei de ploegen hebben dan dus 1x gewonnen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:50 schreef Nashje het volgende:
Wat een vage kut regels zeg.
Stel je verliest de eerste wedstrijd, dan MOET je de tweede wedstrijd winnen en zelfs dan moet je NOG een wedstrijd spelen.
knvb en logica.
Eens.quote:Op maandag 24 april 2006 23:54 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
wat is hier nu weer onlogisch aan. Je verliest de 1e wedstrijd en wint de 2e wedstrijd. Allebei de ploegen hebben dan dus 1x gewonnen.
Ik denk dat je je eigen gevoel voor logica maar eens moet laten nakijken, want dit is alles behalve onlogisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |