abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:53:19 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36849063
Hoi,

Ik heb eerst ff goed gekeken in de FAQ maar er stond geen topic bij waar ik deze vraag kon stellen.

Ik heb laatst een cheap ass draadloos toetsenbordje gekocht bij de Aldi van het merk Medion. Ik heb het op zich niet veel nodig maar ik vind het toetsenbord van mijn laptop echt klote tiepen. Maar nu komt het, na een weekje ongeveer begint dat ding raar te doen. Vage dingen als dat mijn "O" het ineens niet meer doet, Dat ik heel hard op de shift toets moet drukken om er een hoofdletter uit te krijgen. Maar wat nog het meest irritante is, is dat het lijkt alsof de toetsen blijven steken. Omdat de toets dan niet reageert ram ik er wat harder op, en dan krijg ik na een tijdje wachten ineens zulke woorden:
toooeeeeeeettssssssssss
Ook gooit ie soms ineens de speciale tekens door elkaar, terwijl ik echt de landinstelling niet gewijzigd heb.

Ik heb deze problemen voornamelijk als ik op internet iets wil tiepen, dus bijv. op MSN of in een forum. Wanneer ik dan Word open om het ff te testen doet ie het weer wat beter.
Ik vind het echt vaag, ik heb al besloten dit toetsenbord terug te brengen naar de winkel, garantie zit er nog op dus dat moet geen probleem zijn. Maar om dit probleem met een nieuw toetsenbord te voorkomen vraag ik me toch af welke ik dan zou moeten kopen (niet te duur) en of het misschien aan mijn internetverbinding kan liggen dat ie zo raar reageert?

het hoeft voor mij niet eens een draadloos toetsenbord te zijn, maar ik heb mijn laptop al helemaal ondersteboven gekeerd en kan geen stekkertje vinden waar ik een toetsenbord in kan prikken.

en ja ik ben blond, excuseer mijn geringe kennis
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_36849133
De batterijen zijn gewoon vol?
Trots van het Noorden!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 april 2006 @ 10:57:05 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_36849147
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
Hoi,

Ik heb eerst ff goed gekeken in de FAQ maar er stond geen topic bij waar ik deze vraag kon stellen.

Ik heb laatst een cheap ass draadloos toetsenbordje gekocht bij de Aldi van het merk Medion. Ik heb het op zich niet veel nodig maar ik vind het toetsenbord van mijn laptop echt klote tiepen. Maar nu komt het, na een weekje ongeveer begint dat ding raar te doen. Vage dingen als dat mijn "O" het ineens niet meer doet, Dat ik heel hard op de shift toets moet drukken om er een hoofdletter uit te krijgen. Maar wat nog het meest irritante is, is dat het lijkt alsof de toetsen blijven steken. Omdat de toets dan niet reageert ram ik er wat harder op, en dan krijg ik na een tijdje wachten ineens zulke woorden:
toooeeeeeeettssssssssss
Ook gooit ie soms ineens de speciale tekens door elkaar, terwijl ik echt de landinstelling niet gewijzigd heb.

Ik heb deze problemen voornamelijk als ik op internet iets wil tiepen, dus bijv. op MSN of in een forum. Wanneer ik dan Word open om het ff te testen doet ie het weer wat beter.
Ik vind het echt vaag, ik heb al besloten dit toetsenbord terug te brengen naar de winkel, garantie zit er nog op dus dat moet geen probleem zijn. Maar om dit probleem met een nieuw toetsenbord te voorkomen vraag ik me toch af welke ik dan zou moeten kopen (niet te duur) en of het misschien aan mijn internetverbinding kan liggen dat ie zo raar reageert?

het hoeft voor mij niet eens een draadloos toetsenbord te zijn, maar ik heb mijn laptop al helemaal ondersteboven gekeerd en kan geen stekkertje vinden waar ik een toetsenbord in kan prikken.

en ja ik ben blond, excuseer mijn geringe kennis
toetsenborden kun je tegenwoordig via een ps2 of via een usb aansluiting aan je flappie hangen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:58:25 #4
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36849184
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:56 schreef Kriebbel het volgende:
De batterijen zijn gewoon vol?
Yups, lampje dat de batterij leeg zou zijn brand niet, maar ik kan idd even kijken wat ze met de wat betere batterij doen....
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_36861301
De weg van het toetsenbord naar de receiver is vrij? (geen dingen die in 'het pad' liggen?)
Trots van het Noorden!
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:17:52 #6
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_36861929
Wat is de afstand tussen de reciever en het toetsenbord?

Dat wil ook nog wel eens wat uitmaken.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_36862951
Ligt de reciever toevallig naast / onder / achter een CRT monitor?
Nu met transparante user-icon!
  woensdag 12 april 2006 @ 07:42:52 #8
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36877770
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:51 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Ligt de reciever toevallig naast / onder / achter een CRT monitor?
receiver ligt bovenop de CRT...maakt dat wat uit dan? verstoort de CRT het signaal ofzo?
momenteel doet ie het dus weer keurig he? Hij weet gewoon dat ie anders terug naar de winkel gaat
  woensdag 12 april 2006 @ 08:35:21 #9
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_36878085
Ik heb ook veel problemen met mijn draadloze muis, het bereik varieert enorm, de ene keer doet ie het perfect van een metertje of 1-2, de andere keer moet ik eerst helemaal naar de PC toe lopen. Het valt me zoiezo tegen hoe ver het bereik is.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_36881529
quote:
Op woensdag 12 april 2006 07:42 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

receiver ligt bovenop de CRT...maakt dat wat uit dan? verstoort de CRT het signaal ofzo?
momenteel doet ie het dus weer keurig he? Hij weet gewoon dat ie anders terug naar de winkel gaat
Merk het zelf dat ik met mijn DiNovo USB soms slecht ontvangt heb als de ontvanger onder / achter mijn beeldscherm ligt.
Denk zelf dat het te maken heeft met de straling die een beeldscherm afgeeft.
Nu met transparante user-icon!
  woensdag 12 april 2006 @ 12:23:25 #11
129868 Tequila.Sunrise
My Words Are Weapons.
pi_36883261
die man medion is als goed is de azone toetsenboord... die heeft me ma ook gehad en idd het bereik is ronduit klote... enigste manier waarop die het goed doet is, is de ontvanger dichterbij je toetsenboord te doen..!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')