Hoi,
Ik heb eerst ff goed gekeken in de FAQ maar er stond geen topic bij waar ik deze vraag kon stellen.
Ik heb laatst een cheap ass draadloos toetsenbordje gekocht bij de Aldi van het merk Medion. Ik heb het op zich niet veel nodig maar ik vind het toetsenbord van mijn laptop echt klote tiepen. Maar nu komt het, na een weekje ongeveer begint dat ding raar te doen. Vage dingen als dat mijn "O" het ineens niet meer doet, Dat ik heel hard op de shift toets moet drukken om er een hoofdletter uit te krijgen. Maar wat nog het meest irritante is, is dat het lijkt alsof de toetsen blijven steken. Omdat de toets dan niet reageert ram ik er wat harder op, en dan krijg ik na een tijdje wachten ineens zulke woorden:
toooeeeeeeettssssssssss
![]()
Ook gooit ie soms ineens de speciale tekens door elkaar, terwijl ik echt de landinstelling niet gewijzigd heb.
Ik heb deze problemen voornamelijk als ik op internet iets wil tiepen, dus bijv. op MSN of in een forum. Wanneer ik dan Word open om het ff te testen doet ie het weer wat beter.
Ik vind het echt vaag, ik heb al besloten dit toetsenbord terug te brengen naar de winkel, garantie zit er nog op dus dat moet geen probleem zijn. Maar om dit probleem met een nieuw toetsenbord te voorkomen vraag ik me toch af welke ik dan zou moeten kopen (niet te duur) en of het misschien aan mijn internetverbinding kan liggen dat ie zo raar reageert?
![]()
het hoeft voor mij niet eens een draadloos toetsenbord te zijn, maar ik heb mijn laptop al helemaal ondersteboven gekeerd en kan geen stekkertje vinden waar ik een toetsenbord in kan prikken.
en ja ik ben blond, excuseer mijn geringe kennis
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!