wat moet ik uitleggen? zij schijnen te vinden dat het een 'achterlijke' vorm van religie is omdat polytheisme duidelijk ondergeschikt is aan monotheisme.quote:
Het lijkt alsof je erkent dat Christendom polytheistisch is? Is toch niet het geval voor jou?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:08 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
wat moet ik uitleggen? zij schijnen te vinden dat het een 'achterlijke' vorm van religie is omdat polytheisme duidelijk ondergeschikt is aan monotheisme.
no way! ZIJ denken dat en ZIJ verbinden er conclusies aan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je erkent dat Christendom polytheistisch is? Is toch niet het geval voor jou?
Je laat het dus overkomen alsof alle moslims zou zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:16 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
no way! ZIJ denken dat en ZIJ verbinden er conclusies aan.
weet ik veel wat de Koran zegt... ik zeg alleen wat ZIJ ermee deden.
uiteraard vind ik het belachelijk!
nee, ik zei alleen dat het bij die specifieke meeting zo was....quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je laat het dus overkomen alsof alle moslims zou zijn.
Weetje trouwens welke stroming/groepering?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:21 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
nee, ik zei alleen dat het bij die specifieke meeting zo was....
nee, sorry.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weetje trouwens welke stroming/groepering?
"En gij zult degenen die zeggen: “Wij zijn Christenen” het vriendschappelijkst vinden jegens de gelovigen. Dit is, wijl er onder hen geleerden en monniken zijn en wijl zij niet trots zijn. "quote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"En gij zult degenen die zeggen: “Wij zijn Christenen” het vriendschappelijkst vinden jegens de gelovigen. Dit is, wijl er onder hen geleerden en monniken zijn en wijl zij niet trots zijn. "
Slaap lekker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |