Dan had ie er nooit zoveel gehad natuurlijkquote:
Moet kunnen dacht ik zoquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Toen ik jou zag dacht ik 'erop en erover'.
Boven de 50k pasquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben een diesel, ik kom wat traag op gang.![]()
Wat gay van je.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Toen ik jou zag dacht ik 'erop en erover'.
Zullen we nu jouw onderwerp van dezelfde kritiek maken of hou je je even gedeisd?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan had ie er nooit zoveel gehad natuurlijk
Maar daarna niet meer te stuiten!quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben een diesel, ik kom wat traag op gang.![]()
Doe maar.... ik ben de tijd en durf de strijd wel aanquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zullen we nu jouw onderwerp van dezelfde kritiek maken of hou je je even gedeisd?![]()
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen, maar er is ook een kleine mogelijkheid dat het met St. Juttemis al gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar daarna niet meer te stuiten!
Wanneer verwacht je dat moment?
Ik heb er de kracht niet voor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Doe maar.... ik ben de tijd en durf de strijd wel aan
Die koesteren we ookquote:
quote:
Dat 3fm kuiken ook niet meerquote:
(grootheids)waanzinquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Doe maar.... ik ben de tijd en durf de strijd wel aan
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mag ik de ava toch houden als het je lukt?
Ik dacht... daar krijg je vast wel harde tepels vanquote:
DromenVanger Alert!!!!quote:
En ze laten vooral lang op zich wachten een volgende keerquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoe ze goed vast, ze hebben nog wel eens de neiging om te vervliegen...![]()
Geduld is een schone zaak en het loont altijd om te wachten, zeker qua gewicht.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
En ze laten vooral lang op zich wachten een volgende keer
Zijn TRU postsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |