Dus half Frankrijk loopt ermee of wat?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou dan niet
maar het is toch echt zo
Knaap?!quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal je uit een droom helpen knaap.... Ik vind rode wijn
En spreek jezelf niet zo kansloos tegenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou dan niet
maar het is toch echt zo
Nee, en je moet die van jou niet zover uitrollen denk dan trappen mensen er ook niet zo snel op.quote:
joh ik vind dit nogal 16 jarige gedrag...quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat voorop indeed.... maar je bent dan van die mensen die tof aan de witte wijn zitten enzo... jah dat zuipt iedereen
Zo snap ik je tenminstequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, en je moet die van jou niet zover uitrollen denk ik, dan trappen mensen er ook niet zo snel op.
Dit volg ik niet helemaal.... maar wellicht word alles wat te serieus genomen hier. Mijn excuses ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:49 schreef liefie_ het volgende:
goed om te horen dat jij zo zelfverzekerd bent dat je zelf je drankkeuze laat afhangen van de mening van anderen(in jou hoofd dan want volgens mij zijn er verdomd weinig mensen die zich bezig houden met dit soort zaken maja)
Sorry... een klein beetje noord-holland in me (denk).quote:
Ah is dat het probleem, ik moet Pepsi gaan drinkenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:49 schreef liefie_ het volgende:
je hoort er niet bij als je cola drinkt die niet van pepsi is
Ik ben verlorenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah is dat het probleem, ik moet Pepsi gaan drinken
Lekker belangrijk. Je leeft ook langer door rode wijn, goed voor je hart- en bloedvaten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou dan niet
maar het is toch echt zo
Dat is inderdaa de enige zinnige conclusie die ik kan trekken uit het stukje tekstquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah is dat het probleem, ik moet Pepsi gaan drinken
quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, en je moet die van jou niet zover uitrollen denk dan trappen mensen er ook niet zo snel op.
Ik vind Pepsi zelfsquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:53 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik ben verloren![]()
Ze schenken hier bijna alleen maar coca cola..
Je gaat toch niet werken he!?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:59 schreef PhaE het volgende:
Maar ik ga deze geweldige slowchat weer verlaten, en zinnige dingen doen
'werken'quote:
Ik ben in een goede bui wat evaluaties aan het maken. Scheelt ze straks weer wat in loon als het meezitquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:14 schreef jackson het volgende:
Werken....! Ik maakte het hier net nog mee
Doe je goed... ik moet nog een test-document afmakenquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben in een goede bui wat evaluaties aan het maken. Scheelt ze straks weer wat in loon als het meezit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |