Het is een open boek tentamen enquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mail me maar stiekem als je een vraag niet weet!
wat een onzinquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Hm hm... Niks mis mee maar een avondje gezellig pils hakken is er niet bij
Ohja... ik was het levende bewijs dat het niet zo wasquote:
C++quote:
Pilsjes hakken in je eentjequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Hm hm... Niks mis mee maar een avondje gezellig pils hakken is er niet bij
Teh horror zeg.... dat trek ik echt niet. Kan de lol er niet van inzien, maar gelukkig andere mensschen welquote:
Dat is geen pils hakken zeg ik altijd maarquote:
neem je _aruaL_ mee, dan ben je al niet meer in je eentjequote:
Of gewoon vrienden misschien ?!quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
neem je _aruaL_ mee, dan ben je al niet meer in je eentje
rood wijntje nippen, beter dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:36 schreef liefie_ het volgende:
pilsjes hakken an sich is al een klote benaming en dan vind ik het altijd weer een stuk minder aantrekkelijk klinken...
maja
Het gaat om de strekkingquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:36 schreef liefie_ het volgende:
Pilsjes hakken an sich is al een klote benaming en dan vind ik het altijd weer een stuk minder aantrekkelijk klinken...
Maarja.
HTS Hogere informatica. Waarom het "hogere" erbij staat is me nog steeds een raadsel overigens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Teh horror zeg.... dat trek ik echt niet. Kan de lol er niet van inzien, maar gelukkig andere mensschen wel. Wat voor opleiding heb je gedaan destijds
?
al wat meer in de goeie richting idd...quote:
Wijntje dan maar doenquote:
quote:
Nee, wat bedoel jequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
al wat meer in de goeie richting idd...
zelf in mijn uber boeren dorp zeggen ze geen pilsjes hakken dus dat zegt genoeg lijkt me
Bedankt voor de vermelding schatje. Als ik royalties zou vangen voor iedere keer dat die opmerking tegenwoordig in m'n vriendenkring wordt gebruikt, zou ik miljonair zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:26 schreef Mokster het volgende:
"Het neukt niet anders."
lyrics by Tranceptor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |