Ok, cheersquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik word alleen pissig als iets me doet denken aan dat onderwerp. En de eerste momenten zie ik dan niet in dat anderen hier dat helemaal niet over mij weten en dat ze er dus niets naars mee bedoelen, omdat het gewoon te heftig is.
Maar verder is alles prima hoor.![]()
Dat is goed matig voor em danquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Omdat 'ze' de pik op hem hadden/hebben.
Idem.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hou prive en fok! gescheiden dus ik zie Jackson op Fok! niet echt als mezelf zeg maar. Niet dat ik schizofreen ben ofzo maar you get the point
. Voel mezelf dus nooit aangevallen ofzo als mensen moeilijk tegen mij doen op fok!
Maar in het echt heb ik dat wel eens ja
daar staat toch geen jaarban op?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
TRU gepest, kloon gemaakt. That's all.
Ik voel me ondergewaardeerd, waarom hij wel en ik niet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Omdat 'ze' de pik op hem hadden/hebben.
Ga je wel eens in TRU dissen dan? Zo nee, probeer dat eens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik voel me ondergewaardeerd, waarom hij wel en ik niet?![]()
Toch niet langer dan 30min hehquote:
Nu dusquote:
Het gaat een latertje wordenquote:
Kwaliteit postjes werderomquote:
Ik geloof er niks vanquote:
Mag ik je nog troostenquote:
Sweetquote:
Jaahhaaaaaa... zegquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Moet je wel een debiel dansje doen enzo, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |