http://www.werkomdehoek.nl/leiden.htmlquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:40 schreef MoChe het volgende:
Trouwens... TS, ik zoek een baantje in Leiden
gaat mokster dan weer een week weg?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:44 schreef MoChe het volgende:
[..]
neesorry
komende week ga je me ook niet zien
Dit meen je niet zeg ?! Kan je daar nou echt niet tegen.... ? Niet eens beledigend ofzo... ik zie het kwaad er niet van inquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je niet weet wanneer je op moet houden, terwijl iemand dat gewoon aangeeft. Ja dan had het best grappig kunnen zijn.
Eetzequote:Op dinsdag 11 april 2006 11:48 schreef Pheno het volgende:
Lunch!
Hier eten ze altijd rond 1uurquote:
Nevermind, jij weet ook niet waarmee ik het associeer.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit meen je niet zeg ?! Kan je daar nou echt niet tegen.... ? Niet eens beledigend ofzo... ik zie het kwaad er niet van in![]()
Nee, inderdaadquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nevermind, jij weet ook niet waarmee ik het associeer.
Als je het wel zou weten zou je misschien snappen waarom ik er moeilijk over doe.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.... Daar komt bij dat iedereen niet zo moeilijk moet doen.
Mijn excuses als het verkeerd viel
Waarschijnlijk snap ik het dan wel maar als jij eerst moeilijk doet omdat je het niet in je koppie bijelkaar kan krijgen dat ik er geen kwaad in zie is het jammer. Dat 2e is dan ook een sterke conclusiequote:Op dinsdag 11 april 2006 11:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je het wel zou weten zou je misschien snappen waarom ik er moeilijk over doe.
Maar dat gaat je weer geen reet aan, dus ik moet gewoon m'n bek houden.
kusjekroel.
Groetenquote:
Het overkomt jou nooit dat je eerste emotie zo overheersend is dat je in eerste instantie de bedoeling van de ander niet ziet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarschijnlijk snap ik het dan wel maar als jij eerst moeilijk doet omdat je het niet in je koppie bijelkaar kan krijgen dat ik er geen kwaad in zie is het jammer. Dat 2e is dan ook een sterke conclusie
Ik hou prive en fok! gescheiden dus ik zie Jackson op Fok! niet echt als mezelf zeg maarquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het overkomt jou nooit dat je eerste emotie zo overheersend is dat je in eerste instantie de bedoeling van de ander niet ziet?
Het is altijd zo weer over hoor.
Jah.... hoiquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:04 schreef Pheno het volgende:
ja hallo
Ik word alleen pissig als iets me doet denken aan dat onderwerp. En de eerste momenten zie ik dan niet in dat anderen hier dat helemaal niet over mij weten en dat ze er dus niets naars mee bedoelen, omdat het gewoon te heftig is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hou prive en fok! gescheiden dus ik zie Jackson op Fok! niet echt als mezelf zeg maar. Niet dat ik schizofreen ben ofzo maar you get the point
. Voel mezelf dus nooit aangevallen ofzo als mensen moeilijk tegen mij doen op fok!
Maar in het echt heb ik dat wel eens ja
Omdat 'ze' de pik op hem hadden/hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:06 schreef Pheno het volgende:
Waarom is GF trouwens zo lang gebanned?
heeft hij eigenlijk gemeeld?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:06 schreef Pheno het volgende:
Waarom is GF trouwens zo lang gebanned?
'ze'. wtf heeft hij gedaan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Omdat 'ze' de pik op hem hadden/hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |