Slechte website. Het lijkt nu net of een paar script-kiddies die site gehacked hebben en er wat 'lolligs' van hebben gemaakt. Had je niet beter gewoon een opsomming van de feiten kunnen geven ipv de mislukte poging tot grappig zijn? Ik denk eerlijk gezegd niet dat je hier veel mee bereikt...quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:39 schreef wietse.cc het volgende:
In de hoop hiermee toekomstige klanten van APK Direct de ellende te besparen...
We hebben beslag gelegd op de website van APK Direct en er wat anders van gemaakt:
http://www.apkdirect.nl
Wees gewaarschuwd!
Erger, ik denk dat TS een aangifte wegens smaad(schrift) tegemoet kan zien.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:51 schreef 5112 het volgende:
Slechte website. Het lijkt nu net of een paar script-kiddies die site gehacked hebben en er wat 'lolligs' van hebben gemaakt. Had je niet beter gewoon een opsomming van de feiten kunnen geven ipv de mislukte poging tot grappig zijn? Ik denk eerlijk gezegd niet dat je hier veel mee bereikt...
En niet te vergeten een civiele actie, want dat dit het bedrijf schade oplevert, is duidelijk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Erger, ik denk dat TS een aangifte wegens smaad(schrift) tegemoet kan zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |