abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juni 2006 @ 00:59:11 #101
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_38990340
die 500 had je toch aanbetaald omdat hij je beloofd had de auto na te laten kijken/repareren door een automonteur. Op de afgesproken datum had hij het niet gedaan, en heeft hij je hierover niet ingelicht. En dan ook nog meer gebreken ontdekken bij een testrit waarbij ik zo vermoeden heb dat hij er van afwist omdat hij meteen weet wat er gemaakt moet worden. Ik vind dat jij de koop best mag ontbinden omdat hij zijn afspraken niet nagekomen heeft.

Maar ik ben ook geen held....

[ Bericht 0% gewijzigd door Diepvriez op 19-06-2006 01:17:43 ]
zo goed..?
pi_39887209
Op 11 juli jl. heeft de fiscus beslag gelegd op inboedel van een hierboven genoemd autoverkoopoplichtersbedrijf te IJsselst. Ondanks dat blijven genoemde Muilpeer en Lakaanalleman adverteren op Marktplaats - is er dan werkelijk geen manier om dit soort professionele flessendraaiers een halt toe te roepen?

ziehttp://apkdirect.blogspot.com/2006/07/apkdirect-oplichterspraktijken-deluxe.html

[ Bericht 13% gewijzigd door rafwan op 16-07-2006 22:30:15 ]
pi_39888911
Update van mij...

Ik heb helaas met gigantisch verlies mijn auto inmiddels van de hand gedaan, omdat reparatie onbetaalbaar was en het ding niet meer door de APK zou komen zonder reparatie.

Ik sta te springen om Ton Lakeman terug te pakken maar dat zal er wel niet inzitten, en tegemoetkoming zal ik ook wel naar kunnen fluiten...

Eikels
pi_42133113
In de hoop hiermee toekomstige klanten van APK Direct de ellende te besparen...

We hebben beslag gelegd op de website van APK Direct en er wat anders van gemaakt:
http://www.apkdirect.nl

Wees gewaarschuwd!
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:51:10 #105
121707 5112
Iedereens lievelingsgetal
pi_42134598
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 07:39 schreef wietse.cc het volgende:
In de hoop hiermee toekomstige klanten van APK Direct de ellende te besparen...

We hebben beslag gelegd op de website van APK Direct en er wat anders van gemaakt:
http://www.apkdirect.nl

Wees gewaarschuwd!
Slechte website. Het lijkt nu net of een paar script-kiddies die site gehacked hebben en er wat 'lolligs' van hebben gemaakt. Had je niet beter gewoon een opsomming van de feiten kunnen geven ipv de mislukte poging tot grappig zijn? Ik denk eerlijk gezegd niet dat je hier veel mee bereikt...
Someone you trust is one of us...
pi_42137505
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:51 schreef 5112 het volgende:
Slechte website. Het lijkt nu net of een paar script-kiddies die site gehacked hebben en er wat 'lolligs' van hebben gemaakt. Had je niet beter gewoon een opsomming van de feiten kunnen geven ipv de mislukte poging tot grappig zijn? Ik denk eerlijk gezegd niet dat je hier veel mee bereikt...
Erger, ik denk dat TS een aangifte wegens smaad(schrift) tegemoet kan zien.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_42137828
Is die gast zo een beer dan, dat je je geld niet terug kan krijgen?
peace, nd suck a !@$%
pi_42139260
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:09 schreef r_one het volgende:

[..]

Erger, ik denk dat TS een aangifte wegens smaad(schrift) tegemoet kan zien.
En niet te vergeten een civiele actie, want dat dit het bedrijf schade oplevert, is duidelijk.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:26:57 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_42139499
Ik houd dit even in de gaten. Overigens zou ik mijn auto daar nooit kopen, je had beter een kijkje kunnen nemen bij de Nefkens en Terberg occasions, daar hebben ze betere auto's staan en een naam hoog te houden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')