Ben uitgenodigd door iemand voor het gala van onze studentenvereniging. Het is uit met mijn vriend, al een tijdje, dus ik was weer beschikbaar voor ander manvolk. Had mij tijdje geleden al gevraagd, ik vond het best. Het is een beetje een dork, maar heeft wel droge humor, is een aardige gast, en ik moest met iemand, toch?
Allengs werd de kerel gretiger en ging hij meer met mij kletsen op een bepaalde manier.... Hm, toen ging ik al een beetje twijfelen.
Valt vandaag de uitnodiging in de bus, nou, vré-se-lijk! Over- en overgeparfumeerd met de vieste aftershave die ik ooit geroken heb; de penetrante geur hangt nu nog in huis; een verschrikkelijk kleffe tekst waarin daadwerkelijk gemeld wordt dat de date het feit dat mijn partner me verlaten heeft mij wel even zal doen vergeten ( :shock: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!); er is waaaay too much aandacht besteed aan het maken van de kaart, er zitten van die zilveren stickertjes op die al die oma's ook gebruiken bij het maken van kaarten; tot overmaat van ramp zit het geheel dan weer in een saaie, witte, niet passende, ongeadresseerde kantoorenvelop.
Nee, ik ben níet in je geïnteresseerd! Yuk, ik ruik naar vieze, vieze aftershave... Ik wil echt zo heel hard omdraaien en wegrennen van die gast, bah bah bah! Wat een deceptie.
Ik ga nu dus maar heel snel een andere date regelen... ken alleen weinig manvolk buiten de vereniging, althans niet gala-meevraag-waardig. Een iemand op het oog, hoop dat 'ie nog kan.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
---
Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro:
https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*