Moet je wel eerst een kaart maken met zilveren plakkertjes en veel aftershave erop.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:21 schreef postmortum het volgende:
dronken studentes in mantelpakjes = kinky + geil, mag ik mee?![]()
Als ts foto plaatst van kinkymeiden van studentenvereiging wil ik wel proberenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:31 schreef Lod het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een kaart maken met zilveren plakkertjes en veel aftershave erop.
Kinky SM bij Minerva is alleen maar voor Leden....quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:36 schreef postmortum het volgende:
Als ts foto plaatst van kinkymeiden van studentenvereiging wil ik wel proberen![]()
Vooral TS bij Minerva zit![]()
Hoe zou dat nou komen? Omdat je het een beetje hoog in de bol hebt misschien? Wat is dat trouwens voor knorren gedoe met die uitnodigingen!?quote:Op dinsdag 11 april 2006 04:30 schreef Andromache het volgende:
...
Ik ga nu dus maar heel snel een andere date regelen... ken alleen weinig manvolk buiten de vereniging, althans niet gala-meevraag-waardig....
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef Lod het volgende:
[..]
Kinky SM bij Minerva is alleen maar voor Leden....
Hendrikquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:44 schreef Andromache het volgende:
Hey Bar-le-Duc, jij bent het niet!
oh ja en ze vinden me vaak helemaal niet arrogant of weet ik veel wat, ben ook geen kakmeisje, kom op zeg, ik zit bij Hendrik, en meestal ben ik heel erg aardig en lief
![]()
zo he, zelf bedacht?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:56 schreef Dirktator het volgende:
TS, pizzaatje en neuken of lust je geen pizza?
Ga ik morgen ook doen! Prima jongen verder, maar hij moet niet opeens extreem de galante heer gaan uithangen.... En dat was mijn punt.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef erwinrt het volgende:
zeg die gast gewoon eerlijk dat die kaart een uur in de wind ruikt.. en ga wel met hem uit maar laat duidenlijk weten dat je niets van hem moet verder
Bij Hendrik is niemand galawaardigquote:Op donderdag 13 april 2006 14:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ze vindt hem ook niet galawaardig toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |