Gewoon beginnen aan Joe Speedboot, dus. Als het je niet binnen vijf pagina's te pakken heeft, leg je het weer weg. Dat is mijn eigen soort 'niet goed, geld terug'-garantie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
Paul Auster, Arthur Japin, Tessa de Loo en zelfs Dan Brown.
Kende gij het topic van Baboon niet?!?! Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:10 schreef LXIV het volgende:
Wanneer je het ONZ forum uit hebt staan, komt hij ook niet voorbij in de active-topiclijst.
Dus dan kan zoiets bestaan zonder dat je er weet van hebt.
Maar dat betekent dat ik voor de zoveelste keer aan een nieuw boek begin zonder een vorig boek uit te hebben gelezen. Dat voelt niet goed. Selectief obsessief-compulsief.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:12 schreef broer het volgende:
[..]
Gewoon beginnen aan Joe Speedboot, dus. Als het je niet binnen vijf pagina's te pakken heeft, leg je het weer weg. Dat is mijn eigen soort 'niet goed, geld terug'-garantie.
Oh...ik dacht aan bikkelen als in eten...maar dat is smikkelen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:13 schreef LXIV het volgende:
Wat is een semi-bikkel eigenlijk?
Is dat 0,5 of 1,5?
Ik ga mij nu schamen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:12 schreef R_ON het volgende:
[..]
Kende gij het topic van Baboon niet?!?! Dat meen je niet!
Ga je onmiddellijk schamen! Binnenkort is alweer bijna de vijftigste. Vergis je niet hoor!
Een bikkel is iemand met één bal. Zoals bijvoorbeeld van de notoire A.H. gezegd wordtquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh...ik dacht aan bikkelen als in eten...maar dat is smikkelen...![]()
Ja, nou moet je niet allemaal tegenargumenten gaan bedenken als ik je een boek aanraad. Dan gaat voor mij de lol er ook af.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:14 schreef wyccie het volgende:
Maar dat betekent dat ik voor de zoveelste keer aan een nieuw boek begin zonder een vorig boek uit te hebben gelezen. Dat voelt niet goed. Selectief obsessief-compulsief.
Een kruideniersmentaliteit kon hem juist niet verweten worden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:18 schreef wyccie het volgende:
A.H. ....het wordt tijd dat ik ook ga slapen. Ik denk nu bijvoorbeeld aan Albert Heijn, of Albert Heinsiein.
Maar het is waarschijnlijk een Rus.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, nou moet je niet allemaal tegenargumenten gaan bedenken als ik je een boek aanraad. Dan gaat voor mij de lol er ook af.
En als tegenactie raad ik je dan de volgende keer een verschrikkelijk boek aan. Dat snap je wel.
Wat is de echte naam van Rasputin?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een kruideniersmentaliteit kon hem juist niet verweten worden.
Relativeringsvermogen trouwens ook niet!quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een kruideniersmentaliteit kon hem juist niet verweten worden.
Heel goed.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:19 schreef wyccie het volgende:
Nou okee dan. Ik koop het boek deze week. In het weekend begin ik er aan. Als ik het volgende maand nog niet uit heb, leg ik het weg en lees de andere boeken eerst uit.
Goeie beslissing, want dit zou je een ban opleverenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik zou nu iets gemeens over Brabanders kunnen zeggen, maar doe het niet.
Brabanders : r zijn lief!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 04:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Goeie beslissing, want dit zou je een ban opleveren
verkapte tvp
Ach, zo te zien mis je niet veel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel erg onhandig dat dit topic het hardste loopt (figuurlijk natuurlijk, topics kunnen doorgaans niet lopen) als ik er niet ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |