quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:48 schreef broer het volgende:
Vertel eens, R_ON, heb je de laatste tijd nog een mooi boek gelezen?
Die bewaar ik voor de volgende LZP.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:51 schreef broer het volgende:
Officieel had LXIV dit topic natuurlijk moeten openen.
Inclusief icons...
O, mooi. Kom je er dan wel over vertellen, hier?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:51 schreef R_ON het volgende:
Nee, momenteel niet. Ik heb momenteel andere dingen aan mijn hoofd. Wellicht doe ik dat Nadien.
Zet maar vast klaar. Ben je in ieder geval niet te laat.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:53 schreef LXIV het volgende:
Zal ik hem alvast reserveren?
Zolang ik hier in het weekend ook werk, en mijn eigen computer heb aangeleverd. Msn en Fok! ik gewoon op mn werk. Als het werk maar gedaan word.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:48 schreef wyccie het volgende:
Aaah, het tijdsverschil.
Dan nog een vraag: mag jij gewoon Fokken en MSN'en en dat soort dingen daar? Ik zou het niet eens durven.
Ach, tuurlijk wel. Gewoon overal op antwoorden. Heel simpel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:55 schreef R_ON het volgende:
Niet te veel vragen te gelijk hoor, dat kan ik echt niet aan.
Ja, doe eens. Ik ben wel benieuwd wat het verschil is.quote:Zal ik de kokette nicht uithangen? De valse? Nee, he. Vrede voor ons allen.
Je bedoelt een soort van recensie?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:53 schreef broer het volgende:
[..]
O, mooi. Kom je er dan wel over vertellen, hier?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, tuurlijk wel. Gewoon overal op antwoorden. Heel simpel.
[..]
Ja, doe eens. Ik ben wel benieuwd wat het verschil is.
Geen kniesoor die erop let.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:57 schreef Bosbeetle het volgende:
En inderdaad het was sulphate i.p.v. suphate.
Nee, geen recensie. Dat zou betekenen dat ik waarde zou hechten aan jouw mening.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:56 schreef R_ON het volgende:
Je bedoelt een soort van recensie?
SPAN-NEND! Heb jij ook al knikkende knieen?quote:
Het geeft niet hoor. De rest van het woord is wel heel mooi getyptquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:57 schreef Bosbeetle het volgende:
En inderdaad het was sulphate i.p.v. suphate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |