waortel rauw is minder allergeen als gekookt! een uitzondering op de regelquote:Op zondag 2 juli 2006 14:27 schreef poemojn het volgende:
Wortel is meestal vooral rauw allergeen maar ik neem aan dat jullie het wel gekookt geven.Als je het niet vertrouwt gewoon een poosje mee wachten weer idd (altijd drie dagen proberen eerst zeggen ze, he).
Je bent toch gewoon zelf die afspraak vergeten? Als ze voor de rest vol zitten is het gewoon je eigen schuld lijkt mij zo.quote:
ja het is mijn eigen schuld, ga ik niet ontkennen. Maar dan nog vind ik het vreemd dat overal in de buurt pas een maand er tussen zit.. een weekje kan in inkomen. maar een maand ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:29 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon zelf die afspraak vergeten? Als ze voor de rest vol zitten is het gewoon je eigen schuld lijkt mij zo.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:28 schreef poemojn het volgende:
daarover staat heel veel op http://www.anafylaxis.net/maar 't loopt vrijwel nooit verkeerd af gelukkig.
Nou een afspraak bij de tandarts vertzetten is bij ons ook niet even volgende week maar meteen een week of drie later. Ik vind het niet zo gek, ze zullen het wel druk hebben.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:32 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja het is mijn eigen schuld, ga ik niet ontkennen. Maar dan nog vind ik het vreemd dat overal in de buurt pas een maand er tussen zit.. een weekje kan in inkomen. maar een maand ?
Inderdaad, rijst doorkoken tot een soort papje. Of Basmatirijst, dat is van nature al heel nattig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
als je rijst wat soppig houd kun je dat toch prima pureren
of het gewoon soppig geven
rijstebloem weigert madamquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef Rewimo het volgende:
Kun je geen rijstebloem proberen? Of rijstemeel? (Daar schijnt verschil in te zitten)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |