heb het cz wel gebeld, het enige wat we kunnen doen is zelf de voeding voorschieten tot de boel geregeld is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:01 schreef Vicky het volgende:
Heb je CZ nog gebeld?? Evt. vragen of je alvast mag beginnen en later mag declareren.
helaas niet, de arts heeft al een beetje gesjoemeld door te zetten dat ze de provotest al gehad heeft, terwijl dit eigenlijk niet zo is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:09 schreef Rewimo het volgende:
Kan de huisarts of de kinderarts geen druk op de verzekering uitoefenen? 't Is toch idioot dat je zo lang moet wachten terwijl je kind dat spul gewoon móet hebben
ja, ik begrijp inmiddels dat er bij arwen meer aan de hand is, maar in zijn algemeenheid kan het dus zeker aanbevolen worden bij kma om lang bv te geven en zelf op dieet te gaanquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:32 schreef _evenstar_ het volgende:
@ belana, ik ga ook bij de 2e wel proberen om bv te geven. maar nu zou dat onverantwoord worden zowel voor haar als voor mij. omdat ze vermoeden dat ze naast de kma ook een passage stoornis heeft. met de nutramigen kun je dan nog reacties krijgen. Maar met de neocate moet zelfs dat niet meer kunnen. dan moet ze echt spuugvrij zijn.
quote:
Lekker dat het geregeld is!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Vrijdag krijgen we de neocate binnenwaar oma's al niet goed voor zijn
![]()
Het was een heel gedoe met het cz en met tefaportanje op en neer gebel, volgende keer mag ik de verwijzbrief direct doorsturen naar tefaportanje![]()
Het gaat nog steeds down maar hopenlijk gaat er nu snel verbetering in komen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |