Valt mij ook op, echt prachtig !quote:Op maandag 10 april 2006 21:44 schreef rubbereend het volgende:
het camerawerk wordt steeds mooier, wat een beelden
Ik heb meteen na het laatste gesprekje met Ernestine overgeschakeld naar CSI. Kan iemand me even vertellen wat er in het voorstukje te zien was??quote:Op maandag 10 april 2006 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Lydia gaat de hoer spelen volgende week...![]()
Lydia voelt nattigheid over haar positie in het kamp en probeert de mannen te paaien door met haar tieten te schudden, kontje te wiebelen en de mannen een massage te geven. Ik zou persoonlijk nog liever in een berg kwallen willen duiken dan door dat mormel gemasseerd te moeten wordenquote:Op maandag 10 april 2006 22:42 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ik heb meteen na het laatste gesprekje met Ernestine overgeschakeld naar CSI. Kan iemand me even vertellen wat er in het voorstukje te zien was??
Na dat "idool" van je, bevestig je wederom dat je geen smaak hebt.quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lydia voelt nattigheid over haar positie in het kamp en probeert de mannen te paaien door met haar tieten te schudden, kontje te wiebelen en de mannen een massage te geven. Ik zou persoonlijk nog liever in een berg kwallen willen duiken dan door dat mormel gemasseerd te moeten worden
Ellen is meer vrouw dan Lydia ooit zal wordenquote:Op maandag 10 april 2006 22:52 schreef caradoc het volgende:
[..]
Na dat "idool" van je, bevestig je wederom dat je geen smaak hebt.![]()
er zijn grenzen, Ellenquote:Op maandag 10 april 2006 22:52 schreef caradoc het volgende:
[..]
Na dat "idool" van je, bevestig je wederom dat je geen smaak hebt.![]()
Kijk maar naar je kliko die in de tuin staat....quote:Op maandag 10 april 2006 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Caps van Lydia????
Ze hadden natuurlijk ook de kleren die ze aanhadden toen ze aankwamen. Toen hebben iig een aantal mensen nog dingen in broekzakken gestoken en extra aangetrokken.quote:Op maandag 10 april 2006 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is iemand al opgevallen dat ze toch helemaal niet zo weinig kleren hebben? Ik heb Fleur in ieder geval toch in meerdere outfits zien lopen.
quote:
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 10 april 2006 21:50 schreef reconnect het volgende:
hmm, ik irriteer me ook steeds meer aan douwe, terwijl ik hem vorig seizoen wel gaaf vond. Hij doet idd niet veel...nog minder dan vorig seizoen
quote:Op maandag 10 april 2006 23:16 schreef trepper het volgende:
Verschillen tussen de kampen zijn ook wel duidelijk. Kamp zuid is het serieuze werkkamp, terwijl kamp noord het vakantiekamp is. Zelfs harde werkers Maxime en Melvin doen mee aan het vakantiegevoel. normaalgesproken vind ik dat helemaal niks, maar kamp noord bracht het wel leuk in beeld.
In kamp zuid zorgt Douwe weer eens voor de nodige commotie. Hij is wel lui. Van iemand als hem verwacht je toch wat meer aktie.
Ten opzichte van vorige seizoenen vind ik dat Ryan, Ilona Maxime en Mick er positiever op vooruit zijn gegaan. Ondanks dat Mick een rare beslissing nam, want ik vond Lydia minstens net zo zwak of misschien nog wel zwakker dan Ernestine.
De winnaars Karin en Richard zijn eigenlijk nog totaal niet in beeld geweest.
Oh haha. Bedankt voor de uitleg.quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Lydia voelt nattigheid over haar positie in het kamp en probeert de mannen te paaien door met haar tieten te schudden, kontje te wiebelen en de mannen een massage te geven. Ik zou persoonlijk nog liever in een berg kwallen willen duiken dan door dat mormel gemasseerd te moeten worden
Helemaal mee eens !!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:46 schreef haagse_elfje het volgende:
wel een klote streek van mick, ik had liever lydia zien vertrekken
Ernestine vond ik altijd wel een tof wijf.... maar mick
die douwewat een luie zak is het, wat wil je met zo een pens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |