quote:De W810i Walkman™ is een krachtige musicplayer met alles wat je nodig hebt voor een lifestyle met mobiele muziek. Een digitale musicplayer, FM-radio, muziekmanagement-software en accessoires maken van muziekluisteren een waar genoegen.
Bovendien maakt de 2 megapixel camera uitstekende foto's en voor het opnemen van actie heeft de W810i ook video. Voor als je on line wilt gaan heeft de W810i een volledige internetbrowser en alle messaging die je nodig hebt voor het versturen van foto's, video en geluid. Met EDGE heeft je W810i de snelheid je wilt.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef Skv het volgende:
Vast niet ruilen tegen w800i met nog wat eh?
Ja, dan moet ik zeker naar Nigeria.quote:Op maandag 10 april 2006 22:38 schreef JoPiDo het volgende:
dat toestel is geil
als ik jou was, had ik even moeite gedaan en hem op ebay gezet, als je hem internationaal wilt verkopen kun je echt veel meer geld vangen dan je er in Nederland voor kunt krijgen
Er is al 250 geboden, er is ookal een Qtek S100 gebodenquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:19 schreef Ken_X het volgende:
Mooie W810i.![]()
Ik twijfel een beetje, maar ik bied toch 255 euro.
Waar kun je hem ophalen als ik dat mag vragen?
eris 260 geboden en hij bied 255, dan gaat ie er toch overheenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:15 schreef Shrien het volgende:
[..]
Er is al 250 geboden, er is ookal een Qtek S100 geboden![]()
Als er 260 is geboden en hij biedt 255 zit hij er nogsteeds onder hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
eris 260 geboden en hij bied 255, dan gaat ie er toch overheen![]()
Inderdaad, en ik wacht ook nog even wat dit topic mij verder brengt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:10 schreef Ill-Skillz het volgende:
Mooie telefoon en alles onder de 350 euro voor dit toestel is een koopje.
Nee en DAT is voor mij het voordeel. Mijn huidige pookje (van mn telquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:26 schreef Skv het volgende:
Hij kan bijna geen fuck meer dan de k750i of de w800i.
Heeft 'ie zown pookje of niet?
Kosten volgens mij ook evenveel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:30 schreef ChillyWilly het volgende:
Is idd gewoon de w800i met quad band... zie de meerwaarde ook niet zo eigenlijk..
Laat dit topic dus maar naar beneden zakken, heb ik hem uiteindelijk schop ik dit topic wel weer omhoog.quote:> Goedendag,
>
> We hebben uw aanvraag ontvangen, echter is momenteel de SonyEricsson W810i
niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 6 à 7 weken
binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen.
>
> Met vriendelijke groeten,
Dat is echt bullshit wat er in dat mailtje staat, ik lees op andere sites dat de W810i deze of volgende week geleverd zal wordenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:38 schreef d.n3rd het volgende:
deze is mooier.. maar ik heb slecht nieuws voor de geinteresseerden.. ik kreeg zojuist namelijk een onverwachte mail...;
[..]
Laat dit topic dus maar naar beneden zakken, heb ik hem uiteindelijk schop ik dit topic wel weer omhoog.
Sorry dat ik m toch nog kick..quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:58 schreef HOEAH1980 het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit wat er in dat mailtje staat, ik lees op andere sites dat de W810i deze of volgende week geleverd zal worden![]()
Ik zou jezelf toch nog eens achter de oren krabben, is wel een heel mooi foontjequote:Op maandag 10 april 2006 20:58 schreef d.n3rd het volgende:
Wie heeft er interesse in mijn nieuwe Sony Ericsson W810i, ongeopend in de verpakking, simlock vrij. Ik krijg deze telefoon bij mijn abbonementsverlenging, maar hoef niet zonodig een nieuwe mobiele telefoon.
[..]
[afbeelding]
Vraagprijs; ¤250
Hij is wel mooier, maar wat is het verschil nou met de w800i?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:35 schreef HOEAH1980 het volgende:
Ik zou jezelf toch nog eens achter de oren krabben, is wel een heel mooi foontje![]()
Ja, ik heb me even verdiept en volgens mij is een Tmobile Flex 30 (of 40) goedkoper dan Orange 32,50. Helemaal met zon smsverdubbelaar. Maarja, wel weer een ander nummer enzo. Dekking Orange is hier in Nijmegen waardeloos, Tmobile moet goed zijn, hoorde ik.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:04 schreef Zweefvliegje het volgende:
Indien bij een abonnement: T-Mobile
Waarom? Goedkoeper
Je kan misschien wel een goedkoop abbo bij Orange krijgen, maar je betaald meer per minuut.
Mijn ervaring is dat je met beiden uitstekend bereik hebt, dus daar hoeft je keuze niet aan te liggen.
Ja, maar dan heb je dat geouwehoer met 3 weken toch ofzo? (ja ik ben een zeur, maar wil gewoon zo min mogelijk rompslomp bij een nieuw abboquote:Op woensdag 12 april 2006 15:18 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ander nummer? Je kan toch nummerbehoud aanvragen?
Dat kan zelfs van prepaid naar abonnement.
Ik heb nu Orange 32,50 abbo. Nieuw nummer is inderdaad gekloot. Als ik het oude abbo (wat loopt tot 5 juni aanstaande) door T-mobile laat opzeggen, heb ik gelijk mn oude nummer op mn nieuwe abbonement?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:22 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik weet niet wat je nu hebt, prepaid of abonnement?
Maar bij prepaid duurt het indd iets van 2 a 3 weken, en bij een abonnement (als die nog loopt) kan je het door T-Mobile je huidige abonnement laten opzeggen.
En als je geen gedoe wilt.. ja, dan moet je maar een nieuw nummer nemen (dat vind ik pas gedoe!!)
Hij heeft betere buttons om je walkman te besturen volgens mij...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:12 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Hij is wel mooier, maar wat is het verschil nou met de w800i?
- Quadband? Niet echt nodig toch
- Edge? Kan je alleen gebruiken met Telfort
- Die ene milimeter dunner? Daar zie/voel je toch niks van
En dan heeft ie ook nog eens minder intern geheugen en is z'n standby tijd korter.
250 euro is volgens mij een reële prijs.
Suc6 ermee!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:41 schreef stijgende_ster het volgende:
Volgens mij was het zo... Een Orange-abbo kan je drie maanden vantevoren opzeggen. Alleen betaal je dan nog wel die 3 maanden door!(Dit hoop ik ook eigenlijk voor mij) Ik ben op 9 april wel bij Belcompany langsgeweest en die zeiden dat ik t contract wel kon beëindigen. Naja, een extra maand is te overzien. En ik kom net uit de stad, vraag het morgen wel even bij de T-Mobile shop!
In ieder geval bedankt voor de vele verhelderende posts.
heb je hem al?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:36 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Sorry dat ik m toch nog kick..Maar de Orange shop meldde mij dat ik hem vanaf donderdag kan ophalen.
Lijkt me wel hèquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:38 schreef Markster het volgende:
memory stick compatible ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |