Ik wist dat alleen intellectuelen naar Nederland 3 keken, maar ik heb zelfs nog 10 minuten gewacht tot na de scoop en nog was er geen topic. Zegt dat wat over de VBL-users?quote:Op maandag 10 april 2006 20:58 schreef tong80 het volgende:
Trouwens denk je als topicstarter de scoop van het jaar te hebben reageerd niemand.
Ja door de geruchten maar ik snap hem niet hij kan overal terecht heeft geld genoeg maar gaat 2 jaar lang kwalificatie wedstrijden spelen. Geldwolf dus.quote:Op maandag 10 april 2006 20:57 schreef golfer het volgende:
Was te verwachten dat hij die klus zou aannemen.
Ik neem het opquote:Op maandag 10 april 2006 21:00 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik wist dat alleen intellectuelen naar Nederland 3 keken, maar ik heb zelfs nog 10 minuten gewacht tot na de scoop en nog was er geen topic. Zegt dat wat over de VBL-users?
tvpquote:Op maandag 10 april 2006 20:58 schreef tong80 het volgende:
Trouwens denk je als topicstarter de scoop van het jaar te hebben reageerd niemand.
en wellicht een nieuw zuid-corea als ie zich even echt boos gaat maken. heeft ie weer een vakantiehuis te pakken.quote:Op maandag 10 april 2006 23:12 schreef rubbereend het volgende:
prima keuze. Een berg geld een prive jet tot zn beschikking om naar Rusland te vliegen zodat hij er niet hoeft te werken, veel vrijheid en een land dat alleen maar beter kan presteren!
gezellig is anders. tenzij je een mannelijke levensverwachting van 53 jaar wodka wel gaaf vindt.quote:Op maandag 10 april 2006 23:25 schreef Nywuob het volgende:
Iedereen doet hier net alsof Rusland één of ander derde wereldland is.
Is het dat niet dan? Hieronder een foto van het vijfsterrenhotel waar Hiddink zijn intrek zal nemen.quote:Op maandag 10 april 2006 23:25 schreef Nywuob het volgende:
Over vooroordelen gesproken...quote:Op maandag 10 april 2006 23:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gezellig is anders. tenzij je een mannelijke levensverwachting van 53 jaar wodka wel gaaf vindt.
op voetbalgebied is het een slapende reus. 143 miljoen inwoners, dat is zoiets als Frankrijk en Duitsland bij elkaar. Je ziet de Oosteuropese clubs de laatste jaren ook steeds meer opkomen, tot nu toe eigenlijk alleen in de UEFA cup maar het is een kwestie van tijd voor ze ook serieus in de champions league mee gaan ballen.quote:Op maandag 10 april 2006 23:25 schreef Nywuob het volgende:
Waar moet ie dan nog meer heen? Engeland wilde ie niet omdat ie dan teveel gezeik met de tabloids zou krijgen. Een club trainen sowieso niet. Rusland is een logische keus, hij heeft er de tijd, geld en spelers voor om iets leuks te gaan doen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja door de geruchten maar ik snap hem niet hij kan overal terecht heeft geld genoeg maar gaat 2 jaar lang kwalificatie wedstrijden spelen. Geldwolf dus.
Idd, Russisch voetbal zit in de lift. Hiddink gaat het laatste zetje geven.quote:Op maandag 10 april 2006 23:32 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
op voetbalgebied is het een slapende reus. 143 miljoen inwoners, dat is zoiets als Frankrijk en Duitsland bij elkaar. Je ziet de Oosteuropese clubs de laatste jaren ook steeds meer opkomen, tot nu toe eigenlijk alleen in de UEFA cup maar het is een kwestie van tijd voor ze ook serieus in de champions league mee gaan ballen.
want? daar geldt dezelfde levensverwachting?quote:Op maandag 10 april 2006 23:30 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Over vooroordelen gesproken...
De Verenigde Staten is zeker ook een verschrikkelijk land om werkzaam te zijn.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:03 schreef Terrorbita het volgende:
De Russen maken het ookal bekend
http://russiateam.ru/
Dit is het nationaal team zoals het er nu uitziet Russian National Squad
Het was vast koud die dag, zo aan die rode wangetjes te zienquote:Op maandag 10 april 2006 23:40 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alexey Berezutskiy
[afbeelding]
Vasiliy Berezutskiy
![]()
ik vind een lachende huntelaar (goofy) ongeveer net zo komisch als zij bij elkaarquote:Op maandag 10 april 2006 23:40 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alexey Berezutskiy
[afbeelding]
Vasiliy Berezutskiy
![]()
Net alsof Hiddink daar wat van merkt. Hij vertoeft daar heus niet slechter dan in pakweg Londen, met een topbaan en topsalaris.quote:Op maandag 10 april 2006 23:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
want? daar geldt dezelfde levensverwachting?
het land is gewoon een fokking puinhoop achter mooie gouden kremlins. thanks to the commies. duurt nog wel ff voordat het daar eerlijk gaat.
mag ik u verwijzen naar mijn eerste post in dit topic?quote:Op maandag 10 april 2006 23:43 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Net alsof Hiddink daar wat van merkt. Hij vertoeft daar heus niet slechter dan in pakweg Londen, met een topbaan en topsalaris.
je hebt gelijk, de wereldgeschiedenis schrijft nu amerika toe als grootmacht, straks is dat rusland (maar dat duurt idd nog wel ff) en dan wordt het china.quote:Op maandag 10 april 2006 23:43 schreef -Wolf- het volgende:
Hoop vooroordelen hier over Rusland. Hoeveel van jullie zijn ook ECHT in Rusland geweest? Alles wat ze nu nieuw bouwen is 10 keer mooier dan wat ik in het Westen zie. Tuurlijk is er genoeg armoede en een puinzooi her en der, maar dat veranderd wel in rap tempo. We hebben het hier wel over het grootste land ter wereld, dus je kan ook niet verwachten dat het overal even mooi is.
Wat is daarmee?quote:Op maandag 10 april 2006 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mag ik u verwijzen naar mijn eerste post in dit topic?
daar staat ongeveer het antwoord hoe ik over hiddink denk en hem alle succes van de wereld gun, ook een vakantiehuisje.quote:
Of US Dollars. Komt beiden uit de automaat daar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Hiddink gaat roebels pakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |