Aan het eind van het seizoen? Bedoel je het WK afstanden in Salt Lake?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:57 schreef komrad het volgende:
en natuurlijk de WR tijden voorspelen aan het einde van het seizoen
2 deelwinnaars en een overall winnaarquote:Op woensdag 12 april 2006 17:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ha! Dat is leuk Komrad!![]()
Hebben jullie dit al eens eerder gedaan?
En worden die punten dan opgeteld bij de punten van de 'echte' schaatsprono? Ik vind het leuker om dit apart te doen, dan hebben we twee winnaars.![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:33 schreef MiLalaa het volgende:
de gehele uitslag hoef ik nou ook weer niet te zien, met m'n 13e plaats![]()
Overigens zag het er lange tijd naar uit dat Brahimov zou gaan winnen, maar DeeBee had een hele goeie eindsprint in de benen, een soort Kramer, of Dittrich? Wat je wilt..
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:36 schreef Mirri het volgende:
![]()
Maar jij voorspelt toch altijd wie je hoopt dat er wint?? Dan ben je vast erg blij, want dan hebben er veel mensen gewonnen van wie je hoopte dat er zou winnen!
Dat is ook niet leuk! Dat was juist het spectaculairste...quote:Op woensdag 12 april 2006 17:36 schreef komrad het volgende:
Brahimov had ik echt als winnnaar gezien tot vlak voor het einde, maar ja dat soort dingen gebeuren. Ik heb toen ook het eindweeken van de de OWS gemist
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:20 schreef MiLalaa het volgende:
Hoi. Soms heb ik zin om 'hoi' te zeggen maar het is geen slowchat dus mag vast niet
WR puntenverdeelsysteem is zeker ok.quote:Maar, ik vind het WR puntenverdeel systeem ook leuk!
Wat wordt er morgen weer bij bedacht??![]()
Haha!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:24 schreef MiLalaa het volgende:
nou ik wil het anders morgen allemaal al zwart op wit hebben![]()
ik heb ook even geen ideeen.
Ja, ja, ja... Ik was het al bijna vergeten en dan rakel je het weer op...quote:Op woensdag 12 april 2006 17:33 schreef MiLalaa het volgende:
de gehele uitslag hoef ik nou ook weer niet te zien, met m'n 13e plaats![]()
Overigens zag het er lange tijd naar uit dat Brahimov zou gaan winnen, maar DeeBee had een hele goeie eindsprint in de benen, een soort Kramer, of Dittrich? Wat je wilt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |