Die is er al, kijk maar in het sticky-linkjestopic.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:27 schreef El_Bassie het volgende:
Verander dit topic dan in een centraal spelsituaties/spelregels topic waarin users vragen kunnen stellen over spelregels en spelsituaties.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:22 schreef ivetje het volgende:
Dat is toch als je rechtstreeks naar de voorste man schiet (die het dichtst bij de tegenstander z'n doel staat), en er staat tussen die persoon en de doelman geen speler van het andere team meer
Ofzoiets...hee, ik ben maar een vrouw
Wat is dan het nut van het open blijven van dit topic?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:30 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die is er al, kijk maar in het sticky-linkjestopic.
Die is er wat mij betreft dan ook niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:40 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van het open blijven van dit topic?
Dat is tegenwoordig ook nog maar de helft van de tijd zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wanneer de grens vlagt.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig ook nog maar de helft van de tijd zo.
Volgens mij hebben al die grensrechters hun moeder aan de andere kant van het veld zitten en willen ze ff laten zien wat voor mooi vlaggetje ze in hun handen hebben
Ja, de speler van A heeft minder dan 2 tegenstanders tussen hem en de doellijn van B.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:12 schreef Stevie_G het volgende:
ik heb een vraagje.
is dit buitenspel?
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
buitenspeldetectorquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom heeft de keeper van Tsjechie die helm op?
die 1 iemand van de tegenpartij moet je gewoon dan de keeper noemen, dan snappen meisjes/vrouwen het gewoon nog beter,quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:30 schreef jimjim1983 het volgende:
je staat buitenspel als er op het moment dat de bal gespeeld wordt maar 1 iemand van de tegenpartij tussen jou en de achterlijn staat.
simpeler kan niet
vaak is het de keeper maar als die voor zijn laatste verdediger staat niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef iwantyoumore het volgende:
[..]
die 1 iemand van de tegenpartij moet je gewoon dan de keeper noemen, dan snappen meisjes/vrouwen het gewoon nog beter,
net als ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |