Sorry, mijn fout. Bedankt.quote:
Blijf van de gothics af, je doet je partijgenoten pijn. Ik ken een hele lieve.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:42 schreef Brilaap het volgende:
Noteer mij ook even, ik ben tegen elke vorm van kutjeugd. Laten we gelijk alle emo lui ook deporteren naar vernietigingskampen, als we dan toch aan het puinruimen zijn..
Dus ook tegen 1 die zich wel normaal kan gedragen, wel wilt leren voor de toekomst, geenoverlast bezorgt aan andere mensen en beleeft is?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:42 schreef Brilaap het volgende:
Noteer mij ook even, ik ben tegen elke vorm van kutjeugd. Laten we gelijk alle emo lui ook deporteren naar vernietigingskampen, als we dan toch aan het puinruimen zijn..
Een lieve gothic?! Nee maar, wat een openbaring! Geef eens wat meer details?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Blijf van de gothics af, je doet je partijgenoten pijn. Ik ken een hele lieve.
Nee, deze ontdekking is geheel voor mijzelf. Maar de anderen mag je hebben hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:52 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Een lieve gothic?! Nee maar, wat een openbaring! Geef eens wat meer details?
Ho-ho, als je je normaal gedraagt ben je geen kutjeugd. Dus maak je niet druk, jij mag blijvenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef Skyloto het volgende:
[..]
Dus ook tegen 1 die zich wel normaal kan gedragen, wel wilt leren voor de toekomst, geenoverlast bezorgt aan andere mensen en beleeft is?
Oftewel moeten jong-volwassenen zoals ik ook naar vernietigingskampen volgens jou?
Aha, ik dacht dat je jeugd in het algemeen bedoelde en kut er voor zette.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ho-ho, als je je normaal gedraagt ben je geen kutjeugd. Dus maak je niet druk, jij mag blijven.
Ik bedoelde echt KUTJEUGD!, niet jeugd die kut is (alle jeugd). Van die jeugd die overlast veroorzaakt en als je daar wat van zegt, krijg je te horen dat ze je gaan 'klappen'. Ik wist niet wat ik hoorde, 'klappen', wat the fuck!? Oh hij bedoelt dat ie mij wil slaan. Verdomme gast, zeg dat dan!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef Skyloto het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat je jeugd in het algemeen bedoelde en kut er voor zette.
Ik hoor ze wel eens zeggen: "Wil je klappen ofzo?, en ik dacht toch echt dat klappen praten betekendquote:Op zondag 28 mei 2006 21:59 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik bedoelde echt KUTJEUGD!, niet jeugd die kut is (alle jeugd). Van die jeugd die overlast veroorzaakt en als je daar wat van zegt, krijg je te horen dat ze je gaan 'klappen'. Ik wist niet wat ik hoorde, 'klappen', wat the fuck!? Oh hij bedoelt dat ie mij wil slaan. Verdomme gast, zeg dat dan!
Maar daar hoor jij natuurlijk niet bij..
Misschien zijn ze 'stom' en praten ze met hun handenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:32 schreef Skyloto het volgende:
[..]
Ik hoor ze wel eens zeggen: "Wil je klappen ofzo?, en ik dacht toch echt dat klappen praten betekend.
EDIT: Sorry heb de betekenis praten van een belgische, waarschijnlijk zal het niet hetzelfde betekenen in Nederland.
quote:
Neemt niemand soms de moeite om even het hele topic door te lezen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
omdat ik de OP niet meer kan editten na een bepaalde tijd.
en ik met andere dingen bezig ben, maar iedereen die zich aanmeld is automatisch lid.
Ohh jaaa en dan denk je zomaar even te kunnen reageren en niet het topic door te lezen!? Hoe oud ben jij jongeman?!quote:
In deze categorie val ik, ik ben 17 namelijk.quote:Jongeren die zich volwassen en nederlands normaal gedragen zijn dus jong volwassenen en geen jongeren meer, dan weten we waar het over gaat
hmm dat laat ik aan jullie over, ik maak wel even een topic voor het flyer ontwerp.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:36 schreef Sebasser het volgende:
Maar hoe zit het met de flyers BG ?
Worden die nog gedrukt/ontworpen ?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hmm dat laat ik aan jullie over, ik maak wel even een topic voor het flyer ontwerp.
Oeh, ik doe zeker mee! Plaats me in de OP.quote:Op maandag 10 april 2006 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:
-verbod op bontkraagjes. omhoogkraagjes en naarbenedenbroekjes.
-verbod op multicultuur
-elke vocale uitspraak die niet 100% perfect nederlands is = 24 uur werkstraf.
-Arena project voor de agressieve jongeren (romeins model, met leeuwen ook)
-Scooterjostis (zoals maikuuul) deporteren
D is goed, beetje respect voor de medemens.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |