Hermanquote:Op maandag 10 april 2006 18:16 schreef morgane het volgende:
ik ben te lui om naar de tv te lopen, wat is er?![]()
quote:
Ik vind het ook wel bestquote:Op maandag 10 april 2006 18:18 schreef morgane het volgende:
ohjeenouja, die heb ik ondertussen al genoeg gezien hoor, nu weet ik het wel
![]()
wbquote:Op maandag 10 april 2006 18:21 schreef B_BOY het volgende:
hier benkweer.
erg hequote:Op maandag 10 april 2006 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Oh my god die ouwe vent
Wordt Homoquote:
quote:
ik wil een gewone pcquote:Op maandag 10 april 2006 19:11 schreef Renesite het volgende:
http://norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=13774![]()
Ik wil een laptop![]()
Wat voorquote:Op maandag 10 april 2006 19:12 schreef saaw het volgende:
[..]
ik wil een gewone pclaptop sucks
ruilen?
* saaw gaat ff koken, totzoo![]()
Oh ja, geweldig, ik schuif zo heen!quote:Op maandag 10 april 2006 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
je kan ook zonder laptob vanuit je bed fokken.
Bed voor de PC zetten
of zet je PC op je bedquote:Op maandag 10 april 2006 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh ja, geweldig, ik schuif zo heen!
(Mijn kamer is net wat te groot
)
Den hoeveulhied stopcontacten?quote:
nee, mijn linux account doet heel erg vreemd, kan niks opslaan en Firefox vliegt er de hele tijd uitquote:Op maandag 10 april 2006 20:08 schreef Sloffie het volgende:
de hele dag netwerk plat op school? wat voor systeembeheerders heb je dan?
lekker geregeld daar dusquote:Op maandag 10 april 2006 20:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nee, mijn linux account doet heel erg vreemd, kan niks opslaan en Firefox vliegt er de hele tijd uit
En hier thuis kan ik mijn programma's niet testen![]()
ik weet het niet, ik krijg de Java Compiler niet fatsoenlijk aan de praat. Laatst werkte hij nog wel maar nu niet meerquote:Op maandag 10 april 2006 20:11 schreef Sloffie het volgende:
[..]
lekker geregeld daar dus
hoezo kun je ze thuis niet testen??
sitting waiting wishingquote:
1100 euro per maand hoest ik op uit mijn bronnen en nog steeds zit ik met dezelfde ouwe kolere Compaq Deskproquote:Op maandag 10 april 2006 19:32 schreef Sloffie het volgende:ben ik weer!
en als het toch over pc's gaat: Ik heb sinds gister een nieuwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |