Trailerquote:Pitch: Deze versie van Roodkapje begint aan het eind. De politie onderzoekt een geval van huisbreuk in oma's huisje. Verdachten zijn Roodkapje, een wolf, een boswachter en oma zelf.
Amerikaanse posterquote:
Hmmm... Jij bent vast bekend met nieuwsgroepenquote:Op maandag 10 april 2006 14:49 schreef vaudej het volgende:
superleuke film! een aanrader!
Ik ddenk iets meer als shrek enzoquote:Op maandag 10 april 2006 14:57 schreef Lod het volgende:
De insteek klinkt grappig en ik ben dus wel benieuwd.
Moet ik me hier iets van het wat zoetsappigere Disney voorstellen of is het meer zoals Shrek e.d.?
Gelukkig heb ik de trailer niet gezien dan.quote:Op maandag 10 april 2006 15:09 schreef drugsgebruiker het volgende:
Ik ben echt zo teleurgesteld door deze film. Alle leuke grappen zitten in de trailer en voor de rest is het een voorspelbaar ongeinspireerde film geworden. Heel jammer.
quote:Op maandag 10 april 2006 14:50 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hmmm... Jij bent vast bekend met nieuwsgroepen
ja, want daarna komt het verhaal pas.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:48 schreef cwk het volgende:
Kwam niet verder dan 10 minuten met tenenkrommende cliche's. Toen ik doorhad dat Xzibit de voice van de Beer was was het helemaal schluss. Moet ik verder kijken of wordt het niet veel beter?
Niet zo negatiefquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:05 schreef Wouter2006 het volgende:
Dat jullie op jullie leeftijd het nog leuk vinden om animatie films te kijken. Ik persoonlijk vind het maar ongeinspireerde kinder bagger!
Maar verschil moet er wezen
90 minuten? Hoogstens 71 minuten duurt dit filmpje maar hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 18:17 schreef Mike het volgende:
de 90 minuten die je opgeeft van je leven wel waard
Superkick!quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:24 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Alleen al de Fletch-hommage is de 70 min waard. Verder vind ik de film vooral een platform om film- en sprookjesclichés af te zeiken. Leuke film voor de liefhebber. En dus niet per definitie voor de Shrek/Ice Age fan.
Tuurlijk joh, net zoals alle games ook voor kids zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:05 schreef Wouter2006 het volgende:
Dat jullie op jullie leeftijd het nog leuk vinden om animatie films te kijken. Ik persoonlijk vind het maar ongeinspireerde kinder bagger!
Maar verschil moet er wezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |