Als het om vrouwen gaat dan heb ik sowieso al nooit hoge verwachtingen...quote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ben je gelijk op de hoogte van m'n zwakke punt, kan de rest alleen maar meevallen.
U bent een wijs man. Ook een zeldzaamheid.quote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het om vrouwen gaat dan heb ik sowieso al nooit hoger verwachtingen...![]()
Dat je dat onderkent maakt jou ook al ver verheven boven jou sexegenoten...quote:Op maandag 10 april 2006 16:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
U bent een wijs man. Ook een zeldzaamheid.
Dus elke keer word je weer zeer blij verrast?quote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef AirwiN het volgende:
Als het om vrouwen gaat dan heb ik sowieso al nooit hoge verwachtingen...![]()
Bij iedere ontmoeting met jou wel natuurlijk!quote:Op maandag 10 april 2006 16:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dus elke keer word je weer zeer blij verrast?
quote:
Uitzonderingen die de regels bevestigen.quote:Op maandag 10 april 2006 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je dat onderkent maakt jou ook al ver verheven boven jou sexegenoten...![]()
Jij bent meer geïnteresseerd in de toestand van haar poes als ze zelf slaapt?quote:
Waar ben je geweest de afgelopen dertig jaar?quote:Op maandag 10 april 2006 16:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Uitzonderingen die de regels bevestigen.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef AirwiN het volgende:
Bij iedere ontmoeting met jou wel natuurlijk!
Welkom terug! Je hebt een hoop ziektes mee terug genomen las ik in HVJJN?
Wel naar je zin gehad? Uitgerust? Bijgekleurd? Etc.quote:Op maandag 10 april 2006 16:32 schreef Mokster het volgende:
Ja. Helaasch. Ik had nooit aan die waterpijp moeten beginnen. Vanaf dat moment was er geen houden meer aan...![]()
Ik kan alleen de afgelopen 21 jaar verantwoorden.quote:Op maandag 10 april 2006 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar ben je geweest de afgelopen dertig jaar?![]()
Geen slapende poesjes wakker makenquote:Op maandag 10 april 2006 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent meer geïnteresseerd in de toestand van haar poes als ze zelf slaapt?
Ik krijg meteen zo'n suikeroom gevoel...quote:Op maandag 10 april 2006 16:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik kan alleen de afgelopen 21 jaar verantwoorden.![]()
Een sugarm'mma heb ik al, dus je zou wel precies zijn wat ik zoek. Als ik zou zoeken, dan.quote:Op maandag 10 april 2006 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg meteen zo'n suikeroom gevoel...![]()
Ja! Heerlijk boekjes gelezen op het strand. En verder helemaal niets...quote:Op maandag 10 april 2006 16:33 schreef AirwiN het volgende:
Wel naar je zin gehad? Uitgerust? Bijgekleurd? Etc.
Het hele idee van een suikeroom is toch juist dat ik je min of meer 'koop'?quote:Op maandag 10 april 2006 16:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een sugarm'mma heb ik al, dus je zou wel precies zijn wat ik zoek. Als ik zou zoeken, dan.
Mooi, heb je HP gelezen?quote:Op maandag 10 april 2006 16:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja! Heerlijk boekjes gelezen op het strand. En verder helemaal niets...
Yep! He's all yours now!!quote:
M'n sugarm'mma koopt me ook. Maar jullie kunnen best delen, vind ik.quote:Op maandag 10 april 2006 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hele idee van een suikeroom is toch juist dat ik je min of meer 'koop'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |