Dat kan, maar ik denk niet dat ze er daar om staan te springen.quote:Op maandag 10 april 2006 15:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik moet direct door naar college. Kun je het niet hierheen sturen?
Ik zou eerder zeggen: vrouw met paraplu en enorme tieten (bovenaanzicht).quote:
Mag ik het genoegen van jouw eerste date in hel?quote:Op maandag 10 april 2006 15:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat is waar alle leuke mensen naartoe gaan!
aha.. nou de loopbrug en jij zaten ook niet in mn plaatjequote:Op maandag 10 april 2006 15:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je gooit zand in een hal, en vervolgens ga je er in liggen rollen. (terwijl je vanaf de loopbrug wordt gade geslagen door Frezer,) Meer kan ik er niet van maken,
.
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 10 april 2006 16:01 schreef Tranceptor het volgende:
Mag ik het genoegen van jouw eerste date in hel?![]()
Minpunten voor jouw gevoel voor humor of moet ik ook es teruglezen?quote:Op maandag 10 april 2006 16:15 schreef webspider het volgende:
Dit topic teruglezen is goed voor je lachspieren
Het is gewoon altijd hetzelfde hierquote:Op maandag 10 april 2006 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minpunten voor jouw gevoel voor humor of moet ik ook es teruglezen?
Voorspelbaarheid begin ik wel aan als ik de 75 jaar ben gepasseerd!quote:Op maandag 10 april 2006 16:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is gewoon altijd hetzelfde hier
Voorspelbaar wel!
Het staat inderdaad redelijk achterin het woordenboekquote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid begin ik wel aan als ik de 75 jaar ben gepasseerd!
Als dat niet meant-to-be is dan!quote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Het staat inderdaad redelijk achterin het woordenboek
You, me, een chocoladepaashaas en de verwaming op 30 graden?quote:
Wanneer?quote:Op maandag 10 april 2006 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You, me, een chocoladepaashaas en de verwaming op 30 graden?![]()
![]()
Hoe eerder hoe beter. Bij bewezen succes kunnen we dan meteen een vervolg plannen voordat de chocoladepaashazen weer verschwunden zijn...quote:
Nee, niet vanavond.quote:Op maandag 10 april 2006 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe eerder hoe beter. Bij bewezen succes kunnen we dan meteen een vervolg plannen voordat de chocoladepaashazen weer verschwunden zijn...
Vanavond?![]()
Blij dat je prioriteiten stelt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |