Gast, jij klonk echt overrompeld en alsof je net goed aan het bier zat. 14.gifquote:Op maandag 10 april 2006 22:11 schreef Q. het volgende:
Anders zeg je het ff als je me gaat bellen.
Ik dacht "das vast die Marokkaan die hier het portiek zat te slopen of de politie ofzo"quote:Op maandag 10 april 2006 22:12 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gast, jij klonk echt overrompeld en alsof je net goed aan het bier zat. 14.gif
quote:Op maandag 10 april 2006 22:12 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gast, jij klonk echt overrompeld en alsof je net goed aan het bier zat. 14.gif
Jij had al een hele verklaring klaarliggen.quote:Op maandag 10 april 2006 22:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht "das vast die Marokkaan die hier het portiek zat te slopen of de politie ofzo"
Serieus.
Jah heeft gezongen, "je bent gepowned wie unne n00b" ofzoquote:Op maandag 10 april 2006 23:26 schreef YanniiCke het volgende:
Heeft Maikuuul nog gezongenof was dat een andere keer
En viel van de trapquote:
Ik denk dat het de neger paaszoenen warenquote:
GHBzoenen ik zou maar snel z'n aftermorning kuurtje kopen..quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik denk dat het de neger paaszoenen waren
Sla niet zulks een stoere taal uit knul.quote:
Maikuuul boh gek! wat had je hendig sjiek weinig nuttigs te vermeldenquote:
Je dialect is wel schattigquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:35 schreef Maikuuul het volgende:
Die van 27 Maart staat er nog optotally rofln00b.
Nou ik had meer te vermelden als vorige keer
Had ik dan gezegd: het staat er over in een uur op?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:35 schreef Maikuuul het volgende:
Die van 27 Maart staat er nog optotally rofln00b.
Nee gek, ik zeg alleen dat het tering lang duurtquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Had ik dan gezegd: het staat er over in een uur op?![]()
Om nou alles aan het geslachtsdeel van Skaai op te hangen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:26 schreef Q. het volgende:
Wat een kutuitzending.
Ja chagerijnige kutlui ook aan de telefoon zeg!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:26 schreef Q. het volgende:
Wat een kutuitzending.
Schiet is opquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jep. Ik hoop het snel hier te hebben staan
quote:
Kutnewbie's allemaal.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja chagerijnige kutlui ook aan de telefoon zeg!
?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Sinds wanneer staat schiet gelijk aan op?
Ja, heb je het nu al gehoord?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, ik zeg alleen dat het tering lang duurt
Ik kan dat thuis gewoon. Moet je wel een beetje een recente Winamp hebben.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe kom je er trouwens bij nolius dat je kan spoelen in de uitzending met winamp ?
Met mediaplayer wil het welquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik kan dat thuis gewoon. Moet je wel een beetje een recente Winamp hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |