Nou eerst zorgen dat je een bak koffie hebt en die meenemen naar je anale sekspartij. Een dergelijk standje aannemen dat jij koffie kunt blijven drinken tijdens de seks.quote:Op maandag 10 april 2006 12:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil anale seks en een bak koffie, maar hoe combineer je dat?![]()
![]()
ik weet alleen van dat gekloot in TRU. Maar daar kloot iedereen maarwat aanquote:
Ongelofelijk hoe snel je die F5-knop bent vergeten!quote:Op maandag 10 april 2006 12:49 schreef Tranceptor het volgende:
Dat krijg je na een dikke week sabbatical he
Ik vond em wel leuk.quote:Op maandag 10 april 2006 12:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, is Oversight offline en zocht je desondanks iemand om af te zeiken?
Sorry hoor! Ik kan er niks aan doen, ik heb dyslexie.quote:Op maandag 10 april 2006 12:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Anaal is een lichaamsdeel of heb ik ECHT iets gemist?
Behalve DV, die herprogrammeert immers het universum!quote:Op maandag 10 april 2006 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik weet alleen van dat gekloot in TRU. Maar daar kloot iedereen maarwat aan
ow nee dat denk ik ook echt nietquote:Op maandag 10 april 2006 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
In essentie heb je gelijk. Aan de andere kant, als je van R&P verwacht dat het probleemoplossend werkt heb je minimaal twee problemen.
Je had zeker hele ontspannen vingers op vakantie?quote:Op maandag 10 april 2006 12:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe snel je die F5-knop bent vergeten!
al dichtquote:Op maandag 10 april 2006 12:48 schreef mvdlubbe het volgende:
Hey, wat toevallig! [Centraal] Dyslexici Verzalemen!
Ahh welll... dan werken we maar evenquote:Op maandag 10 april 2006 12:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe snel je die F5-knop bent vergeten!
quote:Op maandag 10 april 2006 12:52 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Behalve DV, die herprogrammeert immers het universum!
Ik zie een match.quote:Op maandag 10 april 2006 12:52 schreef liefie_ het volgende:
ik had het meer over de maatschappij in het algemeen en dat dringt dus ook door hier op fok
Oh ja, daar moet ik weer eens heenquote:Op maandag 10 april 2006 12:52 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Behalve DV, die herprogrammeert immers het universum!
Haar vooroverbuigen, niet te hard stoten en dan kun je haar rug ook nog als koffietafel gebruiken zonder dat de koffie omvalt!quote:Op maandag 10 april 2006 12:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Nou eerst zorgen dat je een bak koffie hebt en die meenemen naar je anale sekspartij. Een dergelijk standje aannemen dat jij koffie kunt blijven drinken tijdens de seks.
Volgens mij is het bets mogelijk.
quote:
Mag ik dadelijk je scheermesje even lenen?quote:
Bedankt voor deze klinische uitleg, nu nog een slachtoffer.quote:Op maandag 10 april 2006 12:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Haar vooroverbuigen, niet te hard stoten en dan kun je haar rug ook nog als koffietafel gebruiken zonder dat de koffie omvalt!
quote:
You complete me.quote:Op maandag 10 april 2006 12:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Haar vooroverbuigen, niet te hard stoten en dan kun je haar rug ook nog als koffietafel gebruiken zonder dat de koffie omvalt!
Dat is goedquote:Op maandag 10 april 2006 12:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mag ik dadelijk je scheermesje even lenen?
Als je niet weer je hamster te lijf gaat...quote:Op maandag 10 april 2006 12:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mag ik dadelijk je scheermesje even lenen?
Graag gedaan schat! Afrekenen in natura?quote:Op maandag 10 april 2006 12:54 schreef Tranceptor het volgende:
Bedankt voor deze klinische uitleg, nu nog een slachtoffer.![]()
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat het antwoord me toch niet zou boeien.quote:Op maandag 10 april 2006 12:54 schreef Dickies het volgende:
[..]
Die is niet helemaal.
Goed
Maar wel wiki beheerder
Ja echt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |