Ik ben er nog niet helemaal uit.... als je met best matig materiaal zo'n fijne plaat kan maken, is dat dan een compliment of een belediging?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik helemaal met You don't understand me. Of ik ben een mietje geworden, of de Raconteurs doen iets waardoor zo'n belegen en flauw nummer ineens zo tof is.
misschien komen zowel the white stripes als the raconteurs op lowlands! oeoeoeo adriaantje!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:56 schreef ralfseltje het volgende:
Hij klinkt fijn, maar heb nog geen knaller als Steady as she goes gevonden. Maar misschien is dat juist wel positief, omdat ik op de eerste alleen Steady en Hands echt tof vond. Hoop dat ze snel langskomen hier, Lowlands was echt geweldig.
Meg in dr eentjequote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef berc het volgende:
misschien komen zowel the white stripes als the raconteurs op lowlands! oeoeoeo adriaantje!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu maar niet hopen als dat gebeurt dat ze tegelijk moeten spelen![]()
Schijnt dat Meg momenteel niet echt stabiel genoeg is om te gaan touren.quote:
Van Salute Your Solution sowieso de video, en van five on the five een live optreden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jammer dat er nog geen liedjes van het nieuwe album op youtube staan !
Thanksquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:44 schreef Xrenity het volgende:
Echt hoor.
Even zoeken op old enough raconteurs en je hebt hem.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:00 schreef ruud.nl het volgende:
Dat ze maar eens naar Nederland komen binnenkort!
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:00 schreef ruud.nl het volgende:
Dat ze maar eens naar Nederland komen binnenkort!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |