Ik vind de rest een beetje tegenvallen tot nu toe..quote:Op donderdag 27 april 2006 00:25 schreef OneStepBeyond het volgende:
Ik vind Steady As She Goes echt een supergaaf nummer, hopelijk is de rest van het album ook wat...
Het lijkt een beetje op Is she really going out with him van Joe Jackson..quote:Op woensdag 26 april 2006 20:03 schreef PsyCha het volgende:
Waarom komt Steady as she goes me zo bekend voor? Is het een cover?
Ja.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:42 schreef methodmich het volgende:
Beter dan The White Stripes? Dan moet het wel een verdraaide wereldplaat zijn, wil het beter klinken dan White Blood Cells en De Stijl!
Hmmz, voor mij is dat eigenlijk alleen "intimate secretaty". Wat die heeft van die leuke bliepjes erinquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:50 schreef -Dries- het volgende:
Ik vind het toch wel een toffe plaat hoor!Hoogtepunten tot nu toe zijn:
- Steady As She Goes (natuurlijk)
- Together
- Hands
- Yellow Sun
- Call it a Day
Eerlijk gezegd mis ik de bas totaal nietquote:Op zondag 30 april 2006 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja.
The WHite Stripes vind ik echt niet klinken met hun slechte drum en 1 gitaar ( geen bas)
The Raconteurs klinkt een stuk beter![]()
Zeer mee eens. Maar vind het album niet super hoor, 't is wel aardig. En je kan goed horen wat de Jack White en wat de Brendan Benson-nummers zijn. En dan ga ik toch voor Benson..quote:Op zondag 30 april 2006 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja.
The WHite Stripes vind ik echt niet klinken met hun slechte drum en 1 gitaar ( geen bas)
The Raconteurs klinkt een stuk beter![]()
ohquote:Op maandag 15 mei 2006 22:35 schreef =HellFire= het volgende:
Ze komen trouwens in de Melkweg.
Ja!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |