Ik heb nog een tip. Als je 'even snel' iets op de computer moet doen, pak dan op je school een computer waar je achter moet staan. Gegarandeerd dat je opschiet.quote:Op maandag 10 april 2006 16:59 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
En mijn SOG problemen zijn nog steeds niet opgelost. Dus anti-SOG tips blijven welkom.
(Dat ik nu op Fok! zit zegt genoeg...)
Ja, zodra ik weer in een droogheid/melige bui verkeer, terwijl jij toevallig ook hier zit te posten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:06 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ja man. Ga je nog wat met die gereserveerde ruimte van me doen.
Ik wel, ik ben geniaal!quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij weet de tijden gewoon uit te kienen
Fraai hoor, je komt me overal op dit forum tegen en je kent mn naam niet eens. Nou, fijn hoor. Ik heb nog een geweldig foute haarband liggen met mijn naam erop, misschien dat dat helpt in het vervolg...quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bhehe... ik moest alleen wel ff denken hoe je ook alweer heette![]()
Karijn zit in mijn PAV-groep en ik heb een teamopdracht met haar gedaan, dus kennen is een groot woord.quote:Wel leuk dat je Karijn ook kent trouwens, weer een connectie tussen ons
1 Ding is dan wel zeker, niemand zal mijn naam ooit nog vergeten na het zien van die haarband...quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Blits! Die moet je de volgende keer maar in doen dan
[..]
Je doelt nu op mijn plagiaat-opdracht? Die was niet met haar nee, die was met iemand van het HBO, die PAV halverwege heeft laten vallen, maar wel is begonnen met basispracticumquote:Toch niet ene teamopdracht hè?
Volgens mij kan zij trouwens best goede stukken schrijven, of niet?
Dank je Renesite, Mikkie heeft niet door dat ik ook mail en MSN heb...quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:03 schreef Renesite het volgende:
Extreme slowchat vorming
*breekt in*
Ik zit alweer 1 uur lang te fokken met kaartjes ( hip) vol met mcv dingen..
Burger en rechtstaat![]()
![]()
iemeeuw!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
MSN, kom nou zeg. Kauki en ik hebben een platonische relatie. Vandaag hebben we voor het eerst meer dan 'hoi' tegen elkaar gezegd, en dan wil jij dat we nu via MSN gaan praten?
![]()
"U heeft nog 14 uur om 2 tentamens te leren"quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:10 schreef gurlie het volgende:
Ik ben zwaar aan het SOG'en weer.
'U heeft nog 2 dagen om tentamen te leren..'
Lekker he, de stress?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
iemeeuw!![]()
[..]
"U heeft nog 14 uur om 2 tentamens te leren"
"U heeft al 48 uur achter de rug"
Ik heb 4 van die kleine kaartjes volgekalktquote:
Ik heb een hekel aan herkansingen, dan moet je het nóg een keer leren.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb 4 van die kleine kaartjes volgekalkt![]()
En die maar steeds herhalen...
Verder een kleine gids sociale zekerheid volgekalkt voor een andere toets...
Nog 8 herkansingen tegoed. Moet je ze ook nemen!![]()
Bij herkansingen kom ik er altijd achter dat ik het de vorige keer écht niet kende.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan herkansingen, dan moet je het nóg een keer leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |