Thnx.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:32 schreef Lollifant het volgende:
LudoSanders: Heb je nog iets uitgevoerd?? Succes vandaag in elk geval!![]()
Vandaag ga ik er weer hard tegenaan!!![]()
Ik wil om 10 uur op school zijn, en ik ga doen/maken:
- Verslag afstudeerproject
- Handleiding voor mijn spel
- Stappenplan afstudeerproject invullen
- Paar opdrachten maken
- Presentatie maken (powerpoint)
Hier ben ik om 3 uur mee klaar, zodat ik nog naar mijn moeder kan gaan voor een gezellig kopje thee.![]()
Komt helemaal goed vandaag!!![]()
Nog zo'n held in het veranderen van plannenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:45 schreef Lollifant het volgende:
Mijn plannen zijn een beetje veranderd, ik blijf toch maar thuis.
En de SOG-tip voor vandaag (voor de firefox-users onder ons): https://addons.mozilla.org/firefox/138/quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:24 schreef Dementor het volgende:
Vandaag is SOGgen verplicht!
Haha ja terwijl je weet dat het geen nut heeft om in bed te hangen, doe je het toch.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef Kauki het volgende:
[..]
Nog zo'n held in het veranderen van plannenIk zou vandaag naar college gaan en dan 5 minuutjes eerder weggaan, omdat ik zometeen een soort van sollicitatiegesprek heb. Je raadt het al: ik ben langer op bed blijven liggen, geen minuut college gevolgd en ga dadelijk wel meteen vanaf mn kamer naar dat gesprek...
![]()
Moet dat niet zijn: ik had weken geleden al aan het werk gemoeten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:44 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... ik had drie uur geleden al aan het werk gemoeten....
Nou ja, in mijn geval had het best wel nut om lam in bed te hangen hoor, daar was ik wel even aan toequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:41 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Haha ja terwijl je weet dat het geen nut heeft om in bed te hangen, doe je het toch.![]()
Succes met je sollicitatiegesprek!!![]()
Ik heb de handleiding al gemaakt... Ben nu Hans Teeuwen aan het kijken en msnen en fokken...![]()
Sorryquote:
Doe je goed, zeker als je vanavond gewoon moet werkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:05 schreef Mikkie het volgende:
Ik ook niet. En ik moet gewoon nog een verslag schrijven voor morgen.
Lol screwed en met je imperium gaat het ook al niet zo goed de laatste dagen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ok, erachterkomend dat ik het best goed kende ging ik op weg. Daar aangekomen staan wachten tot 14:00. Tot ons het bericht bereikte dat de toets niet doorging ivm overleiden van vader van de leraar die deze toets zou afnemen.
Nou best kut natuurlijk, maar gelukkig het was goed weer. Dus zijn we maar op het terras gaan zitten en lekker biertjes gedronken. Daar vertrokken kom ik een stel vrienden tegen met het geinale plan "eventjes" wat te drinken op het terras. Met als resultaat, geen idee, nuchter is het niet meer te noemen.
Nu moet ik dus nog 3 toetsen gaan leren.....
Je gaat dus nu nog weg. Dan zul je ook niet vroeg thuis zijn waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, en zou vijf minuten terug al ergens anders zijn. Hmmm. Morgen dus vroeg op: nog een hoop te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |