Ik zal aan je denken zodra mijn eerste flesje bier open gaatquote:Op zondag 4 juni 2006 11:37 schreef Mikkie het volgende:
Bhehehe, goed geregeld.
Ik kan geen bier drinken vandaag, moet vannacht nog vanuit Den Bosch naar huis rijden
Ik zou vandaag ook eerst een college volgen en dan actief gaan studeren op de uni, maar ik heb de uni van de hele dag nog niet gezienquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:14 schreef Lollifant het volgende:
Ik ga vandaag naar school, zodat ik daar de hele dag kan werken aan mijn afstudeerproject, zodat die vanavond klaar is!!!![]()
En? Mogen we slaan?quote:Sla me in elkaar als ik niks heb gedaan aub!![]()
Nee!quote:
Hahaha hoe herkenbaar...quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had vanochtend om 10 uur de wekker gezet om te gaan leren, maar ik lag dusdanig lekker dat ik pas om 12 uur mijn bed uitgekomen ben.
Toen even geleerd om vervolgens ff te gaan douchen, helaas werd dat in bad gaan. Nu heb ik vandaag nog niets gedaan en morgen moet ik het kennen.
Oh gelukkig maar, ik sla niet graagquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:20 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Nee!Ik heb veel gedaan!
Moet alleen nog een handleiding maken en vragen verzinnen. Verder moet ik nog een verslag en een presentatie maken en 7 opdrachten doen, maar dat red ik makkelijk voor volgende week donderdag!![]()
En samenvattingen maken is ook goed werk! Ook een vorm van leren!![]()
Nou ik ga maar eens beginnenquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had vanochtend om 10 uur de wekker gezet om te gaan leren, maar ik lag dusdanig lekker dat ik pas om 12 uur mijn bed uitgekomen ben.
Toen even geleerd om vervolgens ff te gaan douchen, helaas werd dat in bad gaan. Nu heb ik vandaag nog niets gedaan en morgen moet ik het kennen.
Het plan was nog wel om vandaag tentamen van morgen te leren, maar ook die 3 van vrijdag. Het zal wel bij die voor morgen blijven ben ik bang.
Ik wil niet pessimistisch klinken maar u r deadquote:
Ik maak ook altijd samenvattingen, dan ken je de stof al aardig goed, en hoef je daarna die samenvatting alleen nog maar een paar keer door te lezen. Werkt perfect!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:37 schreef Kauki het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar, ik sla niet graag![]()
En wat betreft samenvattingen maken: ik moet wel, aangezien ik mezelf goed genoeg ken om te weten dat ik de stof geen 6 keer helemaal ga zitten lezen![]()
En nou zit ik al weer veel te lang te fokken![]()
Ghehe, probleem was dat ik vanmiddag wel moest werken, omdat ik vanavond een bestuursbijeenkomst had en dus al op voorhand wist dat ik vanavond niets zou doen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:18 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik maak ook altijd samenvattingen, dan ken je de stof al aardig goed, en hoef je daarna die samenvatting alleen nog maar een paar keer door te lezen. Werkt perfect!![]()
En je moet ook aan je ontspanning denken he!![]()
Je zit nog steeds op fok! Ga eens rap iets doen joh!quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
En waarom kijk ik hier nu weer..
Ik was gister al begonnen met het maken van een samenvatting. Die heb ik zojuist afgemaakt. Nu moet ik deze dus nog gaan leren.
Maar door het maken van een samenvatting neem je al heel veel op. Dus gaat wel goed komen, althans hoop ik.
* LudoSanders presteert beter onder druk
Al vertoon ik nu al werk-ontwijkend gedrag.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:24 schreef SuperBosch het volgende:
Ik doe al 2 jaar aan studie-ontwijkend gedrag.
Dit jaar maar eens werken in plaats van na een half jaar/maand stoppen met de opleiding.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:25 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Al vertoon ik nu al werk-ontwijkend gedrag.
Cool, dan ga ik enthousiast verder met mijn samenvattingen en dan leer ik verder niets meerquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van die samenvatting leer je genoeg, leren daarna is niet meer nodig.
Dat blijkt, aangezien je nog steeds/weer online bent....quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu ga ik dus echt beginnen met leren van die samenvatting. Helaas staat deze op mijn laptop en is er een draadloze verbinding met internet. Zo verleidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |