ach, kuttaplaquote:
Da's een soort poeder om j koffie romiger te maken en een diersoort die in de uithoeken van oost-polenesië leeft.quote:
Talpa is een tv zender die niemand zou missen als het opeens niet meer zou bestaanquote:
Dat mag jij vinden, maar daar denkt schijnbaar niet iedereen zo over!!!quote:Op maandag 10 april 2006 10:44 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Talpa is een tv zender die niemand zou missen als het opeens niet meer zou bestaan![]()
Mja ik kijk er toch echt wel een aantal programma's...quote:Op maandag 10 april 2006 10:44 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Talpa is een tv zender die niemand zou missen als het opeens niet meer zou bestaan![]()
Jij en nog 2000 anderen.quote:Op maandag 10 april 2006 10:47 schreef Ohn0 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar daar denkt schijnbaar niet iedereen zo over!!!
*mij kijkt alleen nog maar Talpa*
behalve dan alle 'sterren' zelf die voor veel geld naar die zender zijn verhuisd en dan met hangende pootjes terug zouden moetenquote:Op maandag 10 april 2006 10:44 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Talpa is een tv zender die niemand zou missen als het opeens niet meer zou bestaan
Maar jij hebt dan ook geen vrienden!quote:Op maandag 10 april 2006 10:47 schreef Ohn0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 april 2006 10:52 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen vrienden!
FACE IT DUDE.quote:Op maandag 10 april 2006 10:16 schreef PLAE@ het volgende:
Ik dacht ik doe even met de hype mee
stelletje meelopers( JULLIE JA IEDEREEN DIE MAAR WAT LOOS OP TALPA EN DE MOL LOOPT TE KOTSEN
)
Cartoon Network bestaat nog steeds hoorquote:Op maandag 10 april 2006 11:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
FACE IT DUDE.
Talpa SUCKS!De meest idiote kutzender ooit.
Cartoon Network was beter.
Heb jij wel een leven??quote:Op maandag 10 april 2006 10:47 schreef Ohn0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 april 2006 12:49 schreef BdR het volgende:
Talpa koopt alleen andere programma's op..
[afbeelding]
Dat reality programma's als Big brother en Expeditie Robinson ontzettend schadelijk zouden zijn voor deelnemers. Psychische stoornissen en zelfmoordneigingen zouden ze krijgen. Dus achteraf valt het altijd wel mee. Net als jij Adolf Hitler wel mee vindt vallen dus, 6 miljoen is niet genoeg voor je?quote:Op maandag 10 april 2006 10:31 schreef MrBean het volgende:
Dat zeiden ze over Adolf Hitler ook, dus wat wil je er mee zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |