Als wij vroeger (keurige huisvrouw inmiddelsquote:Op maandag 10 april 2006 22:00 schreef manou het volgende:
op zaterdag doe ik wel aan een powernap vordat ik op stap ga...20/25 min ff tukken en dan er volgas tegen aan!! helpt echt!
Tegenwoordig snuiven we coke.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Als wij vroeger (keurige huisvrouw inmiddels![]()
) van plan waren om naar de Lexion en/of Dino's te gaan gingen we altijd eerst even om 5:00 naar huis om eerst even een half uurtje de ogen dicht te doen.
ja ik zie het al voor me idd, zo'n grote stoere directeur van een bank die zegt 'ik doe aan powernapping'.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:18 schreef doppelgänger het volgende:
hm ja, "power-napping" komt op mij vooral over als gebral van blaaskaken die zichzelf belangrijker willen voordoen dan ze zijn, maar goed das mijn mening..
Die term "power" en de associatie met grootheden zijn wat mij betreft aanwijzigen in die richting..
Als je het mij vraagt is het dan efficiënter om te leren plannen en leren prioriteiten stellen, dan dat je je hoop vestigt op "power-nappen"..quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:25 schreef Desdinova het volgende:
het gaat mij er meer om om meer tijd over te houden voor meer dingen.
ik vind het ook een beetje vage term. ik noem het gewoon zoals het echt heet: polyphasic sleep cycle, wat neerkomt op meerfasig slaappatroon.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:18 schreef doppelgänger het volgende:
hm ja, "power-napping" komt op mij vooral over als gebral van blaaskaken die zichzelf belangrijker willen voordoen dan ze zijn, maar goed das mijn mening..
Die term "power" en de associatie met grootheden zijn wat mij betreft aanwijzigen in die richting..
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:05 schreef intoxicated het volgende:
Is iemand het ondertussen al gaan proberen? En?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |