abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36859561
quote:
Op maandag 10 april 2006 22:00 schreef manou het volgende:
op zaterdag doe ik wel aan een powernap vordat ik op stap ga...20/25 min ff tukken en dan er volgas tegen aan!! helpt echt!
Als wij vroeger (keurige huisvrouw inmiddels ) van plan waren om naar de Lexion en/of Dino's te gaan gingen we altijd eerst even om 5:00 naar huis om eerst even een half uurtje de ogen dicht te doen.
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:18:04 #52
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_36860149
hm ja, "power-napping" komt op mij vooral over als gebral van blaaskaken die zichzelf belangrijker willen voordoen dan ze zijn, maar goed das mijn mening..

Die term "power" en de associatie met grootheden zijn wat mij betreft aanwijzigen in die richting..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:18:09 #53
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36860152
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:59 schreef schatje het volgende:

[..]

Als wij vroeger (keurige huisvrouw inmiddels ) van plan waren om naar de Lexion en/of Dino's te gaan gingen we altijd eerst even om 5:00 naar huis om eerst even een half uurtje de ogen dicht te doen.
Tegenwoordig snuiven we coke.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36860388
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:18 schreef doppelgänger het volgende:
hm ja, "power-napping" komt op mij vooral over als gebral van blaaskaken die zichzelf belangrijker willen voordoen dan ze zijn, maar goed das mijn mening..

Die term "power" en de associatie met grootheden zijn wat mij betreft aanwijzigen in die richting..
ja ik zie het al voor me idd, zo'n grote stoere directeur van een bank die zegt 'ik doe aan powernapping'.

die wordt vast in zn gezicht uitgelachen

het gaat mij er meer om om meer tijd over te houden voor meer dingen.
As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:28:50 #55
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_36860506
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:25 schreef Desdinova het volgende:
het gaat mij er meer om om meer tijd over te houden voor meer dingen.
Als je het mij vraagt is het dan efficiënter om te leren plannen en leren prioriteiten stellen, dan dat je je hoop vestigt op "power-nappen"..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_36866491
volgeplanned is volgeplanned natuurlijk
As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
pi_36874882
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:18 schreef doppelgänger het volgende:

ik vind het ook een beetje vage term. ik noem het gewoon zoals het echt heet: polyphasic sleep cycle, wat neerkomt op meerfasig slaappatroon.
pi_37107957
Is iemand het ondertussen al gaan proberen? En?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  woensdag 19 april 2006 @ 21:12:54 #59
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_37108182
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:05 schreef intoxicated het volgende:
Is iemand het ondertussen al gaan proberen? En?

"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_37111173
ik kan het aanraden hoor. (als je geen baan hebt, of het hiermee kunt combineren, niet drinkt, en je vriendin of vrouw niet raar opkijkt als je niet meer de hele nacht tegen haar aan ligt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')