Dat is het enige minpuntje imo aan de puntentelling bij rosetta: de benchmarks. Zolang je maar de juiste client draait, maakt de computer een stuk minder uit. Mijn apple G4 laptop heeft een benchmark die meer dan 2x zoveel is als een van mijn G5 cpu's. Toch doet die G5 zeker 2x zoveel werk als die G4, maar ja, lagere benchmarks.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja zeg, ik wacht nog steeds op die HD van Japy! En dan is het nog maar de vraag of ik je bij hou..
Maar ik ga het zeker proberen
als je 1 job klaar en geupload hebt even hier kijken of je er al tussen staatquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:35 schreef marc1982 het volgende:
hoi mensen,
ik heb het programma'tje ook gedownload..
hij was net druk aan het downloaden,
en is nu druk aan het rekenen.
zal m'n ervaringen en vragen (grote kans dat die laatste eerder komen) wel posten hier...
Dat was 12 uur EDT, zo te zien schijnt alles nu (20 uur EDT) weer te werken en wordt het tijd voor een "wandeling" langs mijn nodes.quote:Early this morning the Air Handler for the machine room developed a leak
which has flooded about a quarter of the underfloor beneath various
systems including several of the cluster nodes and some of our mail servers.
We have turned off the air handlers and electricity in this area to
assertain the extent of the leak and to protect ourselves against an
electric shock due to the amount of standing water under the floor.
Zodemieters, geluk gehad dus !quote:Op zondag 16 april 2006 02:11 schreef devzero het volgende:
Ik heb geloof ik geluk gehad, slecht een handvol nodes waren uitgezet
Tsja, ze gebruiken een combinatie van koeling dmv water en lucht. Airco alleen was kennelijk niet voldoende. Is volgens mij trouwens niet ongebruikelijk hoor. Alleen een beetje slordig dat er wat was gaan lekken.quote:Op zondag 16 april 2006 10:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
ongelovelijk dat het heden ten dagen nog gebeuren dat vocht nog steeds een serverruimte in kan gaan
Klote mjah.....quote:17/04/2006 11:40:26|rosetta@home|Unrecoverable error for result TRUNCATE_TERMINI_FULLRELAX_1b3aA_433_992_1 (aborted via GUI RPC)
1 2 | 2) [DPC]FOKschaap~devzero 686,927.32 12,321.83 United States |
Zo das zeker klote... als het goed is krijg je daar ooit nog wel een keer de punten voor...quote:Op maandag 17 april 2006 11:42 schreef gateway het volgende:
damn! had een job, al 25 uur bezig, en nog 28 uur te gaan......
[..]
Klote mjah.....
Ach ja, daar wordt het werk verricht he, op zich wel leuk toch, zo'n internationaal teamquote:Op maandag 17 april 2006 14:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
alleen jammer dat er staat united states
kunnen we beter israel en palastina nemen en iran en vs en euhm turkye en griekenland ,verbroedering van natiesquote:Op maandag 17 april 2006 15:15 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ach ja, daar wordt het werk verricht he, op zich wel leuk toch, zo'n internationaal team
Ik zet bij die andere PC de nationaliteit wel op Schotland
Nah, aan de "quote:Op maandag 17 april 2006 16:44 schreef devzero het volgende:
Als mensen er problemen mee hebben dat er 1.015.360,91 punten van het fokschaap team uit Amerika komen, dan wil ik ook wel verkassen naar een ander team hoor.
Wow, inderdaad!quote:Op maandag 17 april 2006 17:13 schreef devzero het volgende:
Het was ook meer een kijk-mij-onofficieel-een-miljoen-punten-hebben post
Niet alleen is fok het leukste team, het is ook het meest internationale team van DPC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |