Mwoh, laatste waren we er 4000 punten vandaan!quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:48 schreef devzero het volgende:
Een daily van 50K? [afbeelding]
Misschien met joosd en mvdlubbe die weer gaat beginnen.
ik hoop het ook!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:18 schreef Bruce117 het volgende:
Die 50k gaat nog wel lukken.
Tenminste dat hoop ik dan.
Op hoeveel procent zit ie?? En wat is de naam? Als het een zogenaamde 'largescale_fullatom" ofzoiets is kan het kloppen namelijkquote:Op woensdag 19 april 2006 01:36 schreef bas-beest het volgende:
kan het zijn dat er jobs tussenzitten waar mijn pc'tje al ruim 15 uur mee bezig is en dat de ETA nog zo'n 6,5 uur verwijderd is???
nope, die 'largescale_fullatom"-dinges staat in de wachtrij... dit is een HB_BARCODE_en een hoop cijfers-geval op iets meer dan 62,5%quote:Op woensdag 19 april 2006 01:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Op hoeveel procent zit ie?? En wat is de naam? Als het een zogenaamde 'largescale_fullatom" ofzoiets is kan het kloppen namelijk
hij is al erg ver om te gaan hangenquote:Op woensdag 19 april 2006 02:35 schreef bas-beest het volgende:
[..]
nope, die 'largescale_fullatom"-dinges staat in de wachtrij... dit is een HB_BARCODE_en een hoop cijfers-geval op iets meer dan 62,5%
Moet je voor de lol eens voelen hoe heet die chip wordt, ik heb um toch zelf een paar jaar zonder koeling gebruikt.quote:
Precies!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:47 schreef devzero het volgende:
Hoezo heet? mcintosh gaat alleen een text-console draaien en verder gebruikt hij bam op zijn windows machine.
Whehe, als je beloofd dat je me bijstaat bij m'n linux install en er zodoende een dikke benchmark uitrolt morgen vind ik het bestquote:Op woensdag 19 april 2006 21:23 schreef devzero het volgende:Zal ik de stampede wat spannender maken door Maggie over te plaatsen bij de Joint Forces
Als ik me niet vergis zijn dit de HELE grote jobs, kunnen inderdaad makkelijk 24 uur duren. Nadeel ervan is dat Rosetta eerst een zogenaamd 'model' af moet hebben binnen een job, als 'save' punt. Als er een model af is, wordt die 'gesaved'. Als je dan bv. opnieuw opstart begint ie niet helemaal overnieuw maar bij het laatste model wat je af had.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:47 schreef Sanne het volgende:
Ik heb een lekker jobje. Had hem verleden week al weggedrukt omdat het kreng voor geen meter liep, maar toen er vanmorgen geen nieuwe jobs binnen kwamen is ie opnieuw (zucht) begonnen. Terwijl ik verleden keer al 17 uur over 1,04 procent had gedaan.
Nu is ie 13 uur bezig, staat op 1,04 procent. Het gaat om TRUNCATE_TERMINI_FULLRELAX_2Tif
Heeft het nog zin hem aan te laten staan? Hij geeft nog 16 uur aan tot voltooiing, maar ik weet gewoon dat ie morgen nog op 1,04 staat.
Die heb ik ook gehad en geabort.. Als je zin/tijd hebt kun het melden in dat topic.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:47 schreef Sanne het volgende:
Het gaat om TRUNCATE_TERMINI_FULLRELAX_2Tif
Ik heb nog geen enkele largescale gezien bij mij die over de prefered time is heen gegaan. Ik lees wel allemaal rare berichten, maar ik heb er zelf geen last van. Bv deze (random gekozen)quote:Op woensdag 19 april 2006 22:11 schreef mcintosh het volgende:
Om het kort samen te vatten, als je pc niet 24/7 aanstaat, annuleren de jobs met zulke namen, evenals de "LARGESCALE_FULLATOM" variaties. Ze worden ook niet meer uitgegeven
Kennelijk heeft het wel zin om daar te melden dat een job vast zit/zat.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad en geabort.. Als je zin/tijd hebt kun het melden in dat topic.
quote:Claimed credit 348.722376259306
Granted credit 300
Ja die heb je vrij vlot afgewerkt ja, mijn eerste largescale start over 1,5 uur, ben benieuwdquote:Op woensdag 19 april 2006 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele largescale gezien bij mij die over de prefered time is heen gegaan. Ik lees wel allemaal rare berichten, maar ik heb er zelf geen last van. Bv deze (random gekozen)
Tx, heb hem afgebroken.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad en geabort.. Als je zin/tijd hebt kun het melden in dat topic.
euhm ik denk nog geen 25mb per dagquote:Op donderdag 20 april 2006 07:19 schreef jeroen2497 het volgende:
hoeveel dataverkeer kost dit ongeveer?
is heel verschillend.... 5 uur hier nu.... celeron 1,4ghz mobile 512mb ramquote:Op donderdag 20 april 2006 09:27 schreef mschol het volgende:
hoe lang doen jullie gemiddeled over een job?
ik doe er hieet met een amd 2600+ en 1250MB ram ongveer 2uur en 50 min over..
Is die schijf er nu nog niet?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja die heb je vrij vlot afgewerkt ja, mijn eerste largescale start over 1,5 uur, ben benieuwd
klopt niet helemaalquote:Op donderdag 20 april 2006 09:21 schreef gateway het volgende:
[..]
euhm ik denk nog geen 25mb per dag
Nopequote:
ik draai momenteel al mee onder dolly, ik zal eens kijken of ik makkelijk wat kan bijschakelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:48 schreef devzero het volgende:
Een daily van 50K? [afbeelding]
Misschien met joosd en mvdlubbe die weer gaat beginnen.
Ey dat zou tof zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 12:17 schreef joosd het volgende:
[..]
ik draai momenteel al mee onder dolly, ik zal eens kijken of ik makkelijk wat kan bijschakelen
Als ie er vandaag niet is dan moet je het maar zeggenquote:Op donderdag 20 april 2006 11:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nope![]()
Post vandaag moet nog komen... misschien vandaag![]()
Post is net geweest, nog niksquote:Op donderdag 20 april 2006 13:35 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Als ie er vandaag niet is dan moet je het maar zeggendan stort ik het geld gewoon terug
schiet niet op zo
Ik ga nog es bij mn ma vragen of ze hem echt heeft weggebrachtquote:Op donderdag 20 april 2006 13:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Post is net geweest, nog niks
Misschien is er iets mis gegaan onderweg, geen idee. Terugstorten hoeft niet hoor, verlovings kadootje![]()
En wellicht duikt die HD nog een keer op![]()
je krijgt toch een code bij het pakketje? waarmee je kan bvolgen waarie is??quote:Op donderdag 20 april 2006 13:59 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Ik ga nog es bij mn ma vragen of ze hem echt heeft weggebrachtals dat niet zo is dan komt ie alsnog
en anders
klote
misschien heeft zijn moeder het wel de hamer gepakt en de hdd , naar laptop formaat gebracht , deze in klein envelopje gedaan en zo verstuurd en dan krijg je geen track en trace nummerquote:Op donderdag 20 april 2006 16:36 schreef gateway het volgende:
[..]
je krijgt toch een code bij het pakketje? waarmee je kan bvolgen waarie is??
X server niet op laten starten dus, dat zal ook wat in de benchmark schelenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:02 schreef devzero het volgende:je X server goed configureren je X server niet laten opstarten; heb je toch niet nodig want je draait alleen boinc op de console
op 't moment staat 'ie op 97,43%, laat 'm lekker doorlopen (had imo al af kunnen zijn, maar ik had afgelopen paar dagen combi van weinig tijd en wat internet-problemen)quote:Op woensdag 19 april 2006 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij is al erg ver om te gaan hangen
Beetje rustig he jijquote:Op woensdag 19 april 2006 21:23 schreef devzero het volgende:Zal ik de stampede wat spannender maken door Maggie over te plaatsen bij de Joint Forces
Gefeliquote:Op donderdag 20 april 2006 20:23 schreef mcintosh het volgende:
Linux draait
Alleen heb schermresolutie op 648X480 gedaan, en zie ff niet hoe ik dat verander maar goed, nu eerst eens BOINC downloaden
In principe stuurt hij ze gewoon zelf op, maar je kunt ook (vanuit de boinc directory)quote:<mcintosh> nu heb ik 2 jobs af, maar nu weet ik ff niet hoe ik die verstuur
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |