Je schijf ligt ingepakt klaar om verzonden te wordenquote:Op maandag 10 april 2006 15:51 schreef mcintosh het volgende:
Feli Sanne!
We gaan lekker schapen, en als het zo door gaat wordt Devzero binnen de 2 weken de nieuwe nr. 1 overall van Rosetta binnen DPC
quote:rpk schreef op GoT:
This story shall the good DPC teach his son;
And April Ten shall ne'er go by,
From this day to the ending of the world,
But we in it shall be remembered-
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that crunched his PC’s with me
Shall be my brother; be he ne'er so vile,
This day shall gentle his condition;
And gentlemen of DPC now-a-bed
Shall think themselves accurs'd they were not here,
And hold their manhoods cheap whiles any speaks
That fought with us upon April Ten.
Leuk dat je hier een keer postquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:35 schreef DPC-Kristof het volgende:
Als PVer voor DPC, wil ik hier ook even een berichtje achterlaten om alle schaapjes te bedanken voor de support!
Ik volg dit forum niet dagelijks op, maar probeer af en toe (passief) wat bij te lezen.
Voor diegene die GOT/5 niet dagelijks volgen, als er interesse is voor enkele grafiekjes, heb ik op GOT een bericht gepost: zie http://gathering.tweakers(...)ge/25556159#25556159
Bij deze merci voor de huidge output,
en als je nog koetjes schapen kan ronselen, ze zijn steeds welkom, want ondanks de stampede komt XS dicht bij, en FreeDC ligt nog te ver voor
Hou ze tegen, sluit de hekken, laat ze niet de wei uit, stuur onze herder achter ze aan of de hondquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:19 schreef JapyDooge het volgende:
Wij zijn zo'n stoer team heh
maar ken er toch wel een paar die weg zeggen te gaan na de stampede
misschien moeten we dolle_hond daarvoor inhurenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:56 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Hou ze tegen, sluit de hekken, laat ze niet de wei uit, stuur onze herder achter ze aan of de hond
btw. wie stelt zich vacant voor hond?
Ja maar het gaat er niet om dat je een hond hebt, maar een hond bent.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:33 schreef JapyDooge het volgende:
vroeger was ik er wel geschikt voor, toen had ik een Border Colliede meest gebruikte schaapshond
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:35 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja maar het gaat er niet om dat je een hond hebt, maar een hond bent.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:37 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* JapyDooge zal geen kandidaten noemen![]()
in dat geval val ik af (gelukkig) heb wel een hond, een oudje van 14quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:35 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja maar het gaat er niet om dat je een hond hebt, maar een hond bent.
Het DIG slowchat topic heeft eens in een rustige periode bijna 2 weken de TT "gefelicieerd..." gehadquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:03 schreef Sanne het volgende:
Is er niet een modje dat de TT even kan veranderen in iets schaperigs?
Zo blijf ik wel heeeeeel lang jarig.
isda erg dan? in feite ben je elke seconde jarig, want je wordt elke seconde een seconde ouderquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:03 schreef Sanne het volgende:
Is er niet een modje dat de TT even kan veranderen in iets schaperigs?
Zo blijf ik wel heeeeeel lang jarig.
laten we het hopen!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
zouden we morgen Los Alcoholicos overall inhalen ?
Thanks.quote:
ow heeh dat had ik niet gelezen....quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:25 schreef devzero het volgende:
Ja, IRC is makkelijk voor dat soort dingen gateway
en hier was de dader
We zijn er nog 1 update vandaan...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:23 schreef gateway het volgende:
[..]
ow heeh dat had ik niet gelezen....
Naja, I hope dat we morgen Los alcoholicos gaan inhalenzou leuk zijn
grrr pc van vriendin doet weer niks, boinc is wel gestart maar er staat geen werk in, alle tabladen leeg!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
We zijn er nog 1 update vandaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |